۳۶۴ رئیس دانشگاه مدیریت Maarishi; فیزیکدان کوانتومی دکتر جان هاگلین


۸ اکتبر ۲۰۱۸

دکتر. جان هگلین یک فیزیکدان کوانتومی آموزش دیده در هاروارد، مربی و مخترع مادام العمر و محقق برجسته در حالات بالاتر آگاهی است. او برنده جایزه معتبر Kilby در فیزیک است و به دلیل توسعه یک نظریه میدان یکپارچه بزرگ بسیار موفق بر اساس ابر ریسمان مشهور است. او در حال حاضر رئیس دانشگاه مدیریت ماهاریشی و مدیر موسسه علم، فناوری و سیاست عمومی دانشگاه مدیریت ماهاریشی است. هاگلین یک فیزیکدان با تحصیلات، محققی در سازمان اروپایی تحقیقات هسته ای (سرن) و مرکز شتاب دهنده خطی استانفورد (SLAC) در اوایل دهه ۱۹۸۰ بود. هیگلین به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده برای حزب قانون طبیعی ایستاد. اچ دکتر هاگلین به طور گسترده در زمینه میدان کوانتومی یکپارچه فوق متقارن منتشر شده است. او بارها در برنامه های خبری مانند Nightline ABC، Meet the Press از NBC و در روزنامه های بزرگ شهری از جمله وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز ظاهر شده است. او مدیر بین المللی اتحادیه جهانی دانشمندان برای صلح است.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • احساسات به طور کلی شادی آورتر هستند. بسیاری از احساسات منفی اضطراب و افسردگی، مدیتیشن استرس محور هستند، بنابراین اگر استرس را از بین می‌برید و به طور کلی استرس زا هستید.
  • به یاد داشته باشید، کاهش استرس مبتنی بر تمرکز حواس به معنای کاهش استرس است. استراحت بسیار بسیار عمیقی که با tm همراه است، استرس را از بین می برد حتی قوی تر. که به کلی رنگ احساسات فرد را تغییر می دهد.
  • بنابراین از آنجایی که مدیتیشن آگاهی شما را عمیقاً به سطوح بسیار ظریف و ظریفی از احساسات شخص می رساند، تمایل به درک عمیق تری دارد. ثروتمندتر می شوند. شما بیشتر شبیه یک هنرمند خوب هستید که یک نوع احساس عمیق نسبت به چیزها دارد.
  • من در بزرگ شدن آن نوع پالایش را نداشتم. بنابراین این یک عارضه جانبی خوب مدیتیشن است.

افکار در مورد تنفس

  • خیلی جالبه. در تکنیک TM، شما واقعاً نگران نفس خود نیستید. شما فقط از ذهن پیروی می کنید که در این حالت سکوت عمیق و بی بند و باری درونی جریان می یابد و نفس شما با آن همراه می شود به این معنا که وقتی ذهن عمیقاً استراحت می کند و آرام می گیرد، نفس عمیقاً استراحت و آرامش می یابد.
  • در حالت مراقبه، عمیق ترین نقاط مراقبه، قسم می خورم که نفس نمی کشم. حالا، اگر واقعاً به آن توجه کنید، متوجه خواهید شد که یک پف نفس از بینی بالا می آید و فقط یک پف نفس بیرون می آید، اما حتی واقعاً از سر شما عبور نمی کند و شما دارید زندگی بر روی آن نیاز به اکسیژن بسیار پایین می آید.
  • وقتی بدن عمیقاً استراحت می کند و سلول های داخل بدن به اندازه کافی اکسیژن نمی سوزانند، سوخت زیادی نمی سوزانند. بنابراین یک حالت استراحت بسیار عمیق نفس را نرم می کند و نفس من نرم است حتی یک تمرین فعالیتی در نتیجه آن تمرین منظم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • فکر نمی کنم خودم در فعالیت های قلدری شرکت کرده باشم. من تمایل دارم همیشه از افراد ضعیف دفاع کنم، هر کسی که ممکن است در حد توان خودم و البته به عنوان یک فرد جوان تر مورد آزار و اذیت قرار گیرد، من به اندازه دیگران آسیب پذیر بودم و به اندازه خودم قدرت نداشتم. می خواستم با قدرت بیشتری در برابر افرادی که مورد سوء استفاده قرار می گرفتند بایستیم.
  • اما به عنوان یک فیزیکدان که مایل است در مورد آگاهی صحبت کند و به تحقیق در مورد آگاهی اختصاص دارد، این باعث می شود که من در جامعه فیزیک کمی دور از ذهن باشم زیرا دانشمندان علوم فیزیکی در مورد آگاهی صحبت نمی کنند.
  • مثل این است که مردان واقعی باله بازی نمی کنند، زیرا برای یک فیزیکدان، ما دنیای فیزیکی را مطالعه می کنیم، ما مردم گوشت و سیب زمینی هستیم. اگر بتوانیم آن را ببینیم، می توانیم آن را لمس کنیم، می توانیم آن را بچشیم، واقعی است. این چیزهای آگاهی، آن چیست، پری دندان، بابانوئل؟
  • این یک دیدگاه دیوانه کننده است زیرا فیزیکدانان آگاهی دارند. آنها باید بدانند که هوشیار هستند و از آنجایی که آگاهی در معادلات فیزیکی آنها وجود ندارد، تمایل دارند آن را به عنوان چیزی که واقعی نیست رد کنند.
  • در واقع، اگر آنها مطالعه خود را در مورد فیزیک عمیق تر کنند، متوجه خواهند شد که آگاهی در معادلات فیزیکی آنها قرار می گیرد.
  • این منبع اصلی فیزیک و هر رشته ای برای آن موضوع است، اما به هر حال، با توجه به اینکه کمی دور از ذهن بود و مایل به صحبت در مورد وجدان بودم، فیزیکدانان زیادی وجود دارند که من را رد کرده اند.
  • در واقع، زمانی که در سال ۱۹۸۳ از دانشکده دانشگاه استنفورد به دانشکده دانشگاه ماهاریشی رفتم، مردم من را از کار دریغ کردند. آن‌ها فکر می‌کردند که این بدیهی است که پایان کار من خواهد بود. این نبود. منظورم این است که واقعاً شروع تحقیقات مثمر ثمر من در فیزیک بود و من یک برنامه دکترا را توسعه داده بودم و یک کمک هزینه بنیاد ملی علوم برای انجام تحقیقات در نظریه میدان یکپارچه دریافت کرده بودم.
  • بنابراین فیزیک من خوب بود، اما حتی در آن زمان، حتی اگر فیزیک من به وضوح بهتر از قبل بود. من هنوز، فکر می‌کنم احتمالاً آدم عجیبی به حساب می‌آمدم، زیرا به هوشیاری، مدیتیشن و غیره بودم.
  • بنابراین قطعاً می‌توانید بگویید که وقتی در یک رویداد اجتماعی یا کنفرانسی هستید که فیزیکدانان دیگر شرکت می‌کنند، می‌دانید، فیزیکدان‌ها می‌توانند نسبت به شما نگرش داشته باشند و مطمئناً با من رفتار کردند. من مطمئناً این احساس را داشتم که گاهی اوقات حمایت می کنم و غیره.
  • بنابراین، اگر شما آن چیزها را جدی می گرفتید و مطمئناً گاهی اوقات برای من وسوسه انگیز بود، می دانید، به آن واکنش نشان دهم، می دانید، به روشی که ممکن است سازنده نباشد عقب نشینی کنم، می دانید، وارد مشاجره شوید یا توهین را به طرف مقابل برگردانید.
  • اما، تقریباً در آن زمان در زندگی‌ام، می‌دانید، من سال‌ها بود که مدیتیشن می‌کردم و متوجه نشدم که تحت تأثیر آن قرار گرفته‌ام. به نظر من همه چیز در واقع کمی طنز آمیز بود. من می توانستم به آرامی لبخند بزنم زیرا همه این اتفاقات در حال وقوع بود زیرا در حال وقوع بود. میدونم داشت ادامه داشت
  • همیشه از من برای ایراد سخنرانی های اصلی در کنفرانس ها دعوت نمی شد. حتی اگر من تحقیقات اصلی پشت آن را انجام دادم، می دانید، فقط یک درمان درجه دوم. انگار ۴۰ سال پیش یک آمریکایی آفریقایی تبار در اعماق جنوب بودم. شما فقط همان درمان را دریافت نمی کنید.
  • منظورم این است که می دانید، این طبیعت فرهنگ آن زمان نبود. و من کمی این احساس را داشتم. به هر حال، بله، مستقر بودن در خودتان واقعاً بسیار کلیدی است.
  • واقعاً مهم است که در صندلی راننده باشید به این معنا که واکنشی نشان نمی دهید زیرا اگر واکنشی باشید، اگر حالت تدافعی داشته باشید، سخت است که بدانید چه چیزی می خواهید بگویید، اما احتمالاً قرار نیست در خدمت باشید. شما. درست؟ بنابراین در خود، خود بزرگ، سکوت درونی خود، آنقدر تزلزل ناپذیر مستقر هستید.
  • و این چیزی است که در طول سالها و سالها توسعه یافته است. این یک پادزهر عالی برای واکنش بیش از حد و پرت شدن از روی پاهای شما است.

آرام باشید و نفس بکشید

به من بپیوندید، بروس لنگفورد، در نشست آرامش و نفس کشیدن. این اجلاس رایگان که توسط پومپ استراتر ویدال میزبانی می‌شود، دارای ۲۲ مهمان است که تکنیک‌های ساده‌ای را برای یافتن آرامش، وضوح و تمرکز به شما ارائه می‌دهند.
به اینجا بپیوندید: www.MindfulnessMode.com/rab2018