۳۸۲ ایجاد دوره آنلاین The Mindful Way; گرگ اسمیت مدیر عامل Thinkific


۱۰ دسامبر ۲۰۱۸

گرگ اسمیت موسس و مدیر عامل Thinkific است، یک پلتفرم همه کاره که ایجاد، بازاریابی و فروش دوره های آنلاین و سایت های عضویت را آسان می کند. گرگ به عنوان وکیل شرکتی برای یکی از بزرگترین شرکت های حقوقی در کشور کار می کرد که یک دوره آنلاین را به عنوان پروژه جانبی راه اندازی کرد. گرگ توانست علاقه و تخصص خود را با هزاران نفر در سراسر جهان به اشتراک بگذارد و درآمد حاصل از دوره او به زودی از حقوق او به عنوان وکیل فراتر رفت. گرگ و تیمش در Thinkific دوره‌های آموزشی را برای بیش از ۲۷۰۰۰ کسب‌وکار، که بیش از ۱۲ میلیون دانش‌آموز را آموزش داده‌اند، و بیش از صد میلیون دلار دوره‌های آموزشی فروخته‌اند، تقویت می‌کنند. من امروز با گرگ صحبت خواهم کرد که چگونه تمرکز حواس بخشی از عشق او به تدریس بوده است و چگونه به دیگران کمک می کند تخصص و اشتیاق خود را برای رشد مخاطبان خود از طریق آموزش آنلاین به اشتراک بگذارند.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • وقتی می‌توانم حواس‌آمیز باشم، خوشحال‌تر، استرس کمتری دارم و چیزی جز مثبت نیست. و بنابراین، اگر بتوانم بیشتر حواس‌مان جمع باشد، و مطمئناً همیشه نمی‌توانم، اما وقتی هستم، کل روز را بسیار بهتر می‌کنم، به‌ویژه از منظر احساسی.

افکار در مورد تنفس

  • این تنها چیزی است که کالین پاول به ما آموخت. تنفس چهار مربع است. بنابراین شما در حال نفس کشیدن، نگه دارید، نفس خود را بیرون می‌دهید و پس از بازدم حبس می‌کنید، بنابراین روی هر یک از آن‌ها حساب می‌شود و می‌توانید روی هر کدام چهار ثانیه یا پنج یا بیشتر بروید.
  • بنابراین من خیلی از این کارها را انجام می دهم. من در واقع امروز صبح در رانندگی به محل کار.
  • و سپس کار دیگری که انجام می‌دهم، و این کار را در حین انجام هر نوع مدیتیشن انجام می‌دهم، این است که به نوعی تجسم می‌کنم که دست‌هایم را در حال حرکت دادن نفس از زیر من و بالا و سپس بیرون و پایین حرکت می‌کنم. پایین و من فقط به نوعی آن جریان هوا را در داخل و بالا و سپس پایین و خارج تجسم می کنم. این فقط نوعی کاری است که من انجام داده ام و به نظر می رسد که واقعاً خوب کار می کند.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • قطعا در مدرسه و زمانی که هاکی بازی می‌کردم و فوتبال بازی می‌کردم مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتم و مطمئناً واکنش خوبی نسبت به آن نداشتم. من هیچ نوع تمرین ذهن آگاهی یا هیچ روشی برای مقابله با آن در نوجوانی یا جوانی نداشتم.
  • چند بار داشتم که واکنش خیلی ضعیفی نشان دادم. فکر می‌کنم یکی در زمین فوتبال بود که یک نفر داشت مرا زیاد می‌گرفت و در زمین فوتبال کارهای بسیار ناقص انجام می‌داد و در یک لحظه ایستادم و مرتب کردم، او را لگد زدم و سرش داد زدم. فکر کنم موقع استراحت یک سطل پرتقال روی سرم ریخت.
  • او فقط در سراسر زمین از تیمش به سمت تیم من رفت و یک سطل پرتقال انداخت. بنابراین دفعه بعد که او را در زمین دیدم به نوعی به او حمله کردم و سر او فریاد زدم. بنابراین قطعاً می‌توانستم در آنجا بسیار حواسم باشد.
  • من چند رویداد داشتم، یکی دو رویداد در هاکی، یکی دو مسابقه در فوتبال و یکی دو رویداد در زمین بازی که واقعا به من چسبید. اما نکته جالب این است که چیزی که به من چسبیده است، و من تمایل به انتقاد از خود دارم، این است که چگونه واکنش نشان دادم و چگونه در شرایط واکنش ضعیفی نشان دادم. چیز وحشتناکی نبود به هیچ کس آسیبی نرسید یا چیزی، اما من مطمئناً واکنش ضعیفی نشان دادم.
  • و فکر می کنم همین واکنش ضعیف من بود که باعث شد واقعاً به این فکر کنم که چگونه می توانم در آینده کار بهتری انجام دهم و آرام تر باشم. اگر در جاده یا روابط بین فردی در موقعیت بدی قرار بگیرم مطمئناً کامل نیستم. من هنوز هم می‌توانم واکنش نشان دهم، اما واکنش‌هایم اکنون بسیار کم‌رنگ‌تر شده است. من همیشه به این فکر می کنم که راه درست واکنش چیست؟
  • بنابراین یکی می‌گوید، راه شما را در جاده قطع می‌کند و واکنش درونی شما این است که پرنده را تکان دهید، اما شما این کار را نمی‌کنید، لبخند می‌زنید و دست تکان می‌دهید. و شما به نوعی تشکر می‌کنید یا می‌دانید، چیز مهمی نیست، و سپس آنها رانندگی می‌کنند و شما برای بقیه رانندگی احساس آرامش می‌کنید. من واقعا سعی می کنم این احساس را درونی کنم.
  • فکر می‌کنم این خیلی بهتر از این است که به خاطر کاری که شخص دیگری انجام داده است، با استرس به سمت محل کار رانندگی کنم. و فقط با یادآوری اینکه در آن لحظه بهتر بود، احتمال اینکه دفعه بعد با آرامش واکنش نشان دهم ۲۰ درصد بیشتر می شود. و بعد تمام روزم را خیلی بهتر می کند.

هدیه رایگان

آیا می خواهید تمرکز، انگیزه و بهره وری کارمندان خود را بهبود ببخشید؟ اگر چنین است، می‌توانید با دانلود «۱۰ روش ساده و مؤثر برای افزایش ذهن آگاهی در محل کار اکنون»، یک PDF رایگان در MindfulnessMode.com/workplacep، یاد بگیرید.