۳۸۳ ایجاد حس ذهن آگاهی با کیت مکفرسون


۱۳ دسامبر ۲۰۱۸

کیت مکفرسون یک موسیقیدان حرفه ای، یک معلم ذهن آگاهی و یک نویسنده است. او معتقد است که تمرکز حواس می تواند و برای همه افراد روی کره زمین، صرف نظر از سن یا جمعیت شناسی، قابل دسترسی باشد. کیت احساس می کند که ذهن آگاهی راه ورود به یافتن تعادل، سلامتی، آرامش درونی و خرد است. سخنرانی‌ها و کارگاه‌های کلیدی کیث به‌طور مداوم همراه با کلاس‌های یوگای زنده او با دانش‌آموزان همراه با هزاران بارگیری آنلاین از فیلم‌های آموزشی و مجموعه‌های DVD زنده او همراه است. او اخیراً کتاب ایجاد حس ذهن آگاهی و یک دوره آنلاین کامل به همین نام را تالیف کرده است. کیت بیش از بیست سال به عنوان سخنران و مجری تورهای جهانی در کشورهایی از جمله کانادا، ایالات متحده، مکزیک، آفریقا، دبی و بریتانیا گذرانده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / اسپریکر / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • یک معلم واقعاً شگفت‌انگیز من زمانی گفت، احساسات انرژی در حرکت هستند. بنابراین به احساسات جاری فکر می‌کنم و وقتی نمی‌توانند از آن عبور کنند، گیر می‌کنند. بنابراین گریه کردن نمونه بسیار خوبی برای این موضوع است.
  • ما در فرهنگی بزرگ شده ایم که می گوید گریه چیز بدی است. بچه ها گریه نکنید گریه نکن گریه نکن وقتی گریه می‌کنیم عذرخواهی می‌کنیم، اما این روشی است که بدن در جریان انرژی است که فقط سعی می‌کند آزاد شود و از آن عبور کند.
  • و اگر فشار بیاوریم و بگوییم گریه نکن، این انرژی کجا می رود؟ در بدن فیزیکی گیر می کند، سد می شود و ناگهان احساس التهاب می کنیم و همه چیز سفت و منقبض می شود و این به بیماری تبدیل می شود.
  • به معنای واقعی کلمه، این روش ذهن بدن های ناخودآگاه برای اطلاع رسانی به یک خودآگاه است، مانند، هی، چیزی در اینجا وجود دارد که کار نمی کند. شما از هماهنگی خارج شده اید.
  • بنابراین احساسات برای من انرژی در حرکت هستند. این به ما کمک می کند تا از آنچه در لحظه اتفاق می افتد آگاه شویم، چه احساسی دارم؟ و اگر گوش نکنیم، واقعاً از همسویی خارج می شویم.

افکار در مورد تنفس

  • نفس کشیدن برای من یک تمرین لنگر انداختن است. این چیزی نسبتاً سازگار است. نفس ما نیروی حیات ماست. پس اگر نفس نکشیم می میریم.
  • من در آمریکای شمالی هستم. ما بسیار مزمن و کم عمق هستیم. بسیاری از ما تنش و استرس زیادی را تحمل می کنیم.
  • اختراع فناوری اگرچه بسیار سرگرم کننده است و ما را از جهاتی به هم متصل می کند، اما واقعاً باعث ایجاد استرس و فشار زیادی می شود. ما در زمانی زندگی می‌کنیم که با تمام این درخواست‌ها از طریق تلفنمان بمباران می‌شویم که به ما می‌گوید با چه کسی باید دوست باشیم و کجا غذا بخوریم و چند قدمی بخوریم و می‌دانی، همه این چیزها و استرس‌آور است.
  • و بنابراین نفس ما در نتیجه از نظر فیزیکی، به نوعی ناپدید می شود. واقعا سطحی میشه بنابراین نفس برای من راهی برای بازگرداندن زندگی است. راهی برای ایجاد حضور است. این راهی برای گسترش کاریزما در لحظه و بازنشانی است.
  • خیلی چیزها برای نفس وجود دارد. ما باید یک اپیزود را روی آن صرف کنیم زیرا واقعاً هسته اصلی ماست. این ذهن متفکر و بدن فیزیکی ما را به هم متصل می کند و فقط ما را در این لحظه لنگر می آورد.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • وقتی بزرگ شدم، موهای بازوهایم بسیار استثنایی بود. این نزدیک‌ترین چیزی بود که من شخصاً به آن احساس قلدری می‌کردم، اما قبلاً مورد تمسخر قرار می‌گرفتم و هنوز هم دارم.
  • مردم موهای بازوی من را می بینند و می خندند. زمانی که در آفریقا بودم، در واقع فکر می‌کنم این یک جور خنده‌دار بود، اما بچه‌ها من را نوازش می‌کردند، زیرا آنها بودند [were reminded of] یک سگ یا چیز دیگری چون موهای بازوی زیادی داشتم.
  • اکنون می توانم به آن بخندم، اما در زمانی که بزرگ می شدم، این برای من یک اتفاق بزرگ بود. من همیشه پیراهن‌های آستین بلند می‌پوشیدم و نمی‌خواستم کسی بازوهایم را ببیند و احساس می‌کردم اگر می‌بینند، مرا مسخره می‌کنند.
  • حتی امروز یکی از بهترین دوستانم، و من او را تا حد مرگ دوست دارم، اما او گفت، رفیق، باید موهای دستت را بتراشی. این خیلی زیاد است، و بنابراین ما انجام دادیم و می دانید، این یکی از آن چیزهایی بود که در آن بزرگ شدن من واقعاً احساس می کردم که از نظر بصری چگونه به نظر می رسم خودآگاه بودم و برای من فقط یک نگاه اجمالی کوچک بود از اینکه چگونه می شد. در سطح بسیار بزرگی مورد آزار و اذیت قرار گیرند.
  • من برای افرادی که قلدری را تجربه کرده اند بسیار دلسوزی دارم.
  • در عین حال من برای خود قلدرها هم دلسوزی زیادی دارم زیرا این کاملاً نوعی ترس و قطع ارتباط و بازی ناخودآگاه است.
  • فقط کمی بینش و دلسوزی به من می دهد وقتی به این فکر می کنم که به خاطر موهای بازویم مسخره شوم، اینکه در سطح عمیق تری هم مورد آزار و اذیت قرار گرفتن باید چگونه باشد.

دوره آنلاین

به مربی و نویسنده ذهن‌آگاهی، کیت مکفرسون، در یک محیط یادگیری فراگیر بپیوندید تا پنج اصل کلیدی تمرین ذهن‌آگاهی را بررسی کنید. کیت با اقتباس از کتاب پرفروش خود، ایجاد حس ذهن آگاهی، شما را با تمام پنج اصل تمرین ذهن آگاهی همراه می کند. فیلم ها، تمرین های صوتی هدایت شده و کتاب کار تا به شما کمک کند تعادل، تمرکز و معنی بیشتری را به زندگی خود بیاورید. ۱۰۰.۰۰ دلار تخفیف برای مدت محدود. www.MindfulnessMode.com/msof