۳۸۸ سلامت کامل قلب با پزشک و دانشمند مشهور Dr. رابرت اچ اشنایدر


۳۱ دسامبر ۲۰۱۸

دکتر. رابرت اشنایدر، MD، FACC یک پزشک-دانشمند-معلم و رهبر بین المللی مشهور در پزشکی ذهن-بدن و پزشکی یکپارچه است. دکتر. اشنایدر دکترای خود را از دانشکده پزشکی دانشگاه راتگرز دریافت کرد و دوره تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه پزشکی داخلی و فشار خون بالا در دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان گذراند. با شروع در سال ۱۹۸۴، دکتر. اشنایدر یکی از اولین پزشکانی در ایالات متحده بود که ماهاریشی آیورودا را تمرین کرد، آموزش داد و تحقیق کرد. نتایج مطالعات او در ۱۵۰ مقاله بررسی شده منتشر شده است، از جمله مقالات منتشر شده توسط انجمن قلب آمریکا، انجمن پزشکی آمریکا و در بیش از ۱۰۰۰ گزارش تلویزیون، رادیو، مجله و روزنامه، از جمله ABC 20/20، CNN منتشر شده است. تیتر اخبار، کانال دیسکاوری، نیویورک تایمز، و مجله تایم. او مشاور مؤسسه ملی بهداشت (NIH)، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، و ائتلاف پیشگیری کنگره ایالات متحده بوده است. او بر اساس تحقیقات پیشگامانه و تجربیات بالینی خود، کتاب محبوب: سلامت کامل قلب را تالیف کرد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / اسپریکر / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • اوه، من خیلی پایدارتر هستم. همانطور که بزرگتر می شوم و بیشتر مدیتیشن می کنم، به من مرکزیت عمیقی می دهد که قبلاً نداشتم که مرا به بزرگترها متصل می کند. چیزی بزرگتر در بیرون از من وجود دارد که در درون خودم یافتم.

افکاری در مورد تنفس

  • در طول مدیتیشن متعالی، تنفس به طور طبیعی به خودی خود کمتر می شود. یک اثر خود به خودی از آرام شدن ذهن این است که بدن ساکت تر می شود. تمرینات یوگا دیگری نیز وجود دارد که شامل دستکاری تنفس، پرانایاما یا تمرینات تنفسی است. این راهی برای رفتن است. به جای اینکه از ذهن به نفس برود، از نفس به آرامش ذهن برود، پس این مکمل است. این آساناهای یوگا و تنفس یوگا مطمئناً مکمل مدیتیشن هستند.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • همکاران من در سیستم مدرسه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو کار می کنند و یک پروژه مدرسه بسیار معروف وجود دارد که مدیتیشن را به سیستم های مدرسه با استرس اجتماعی-اقتصادی پایین تر و دبیرستان در آنجا می آورد.
  • یک سیستم مدرسه ای وجود دارد که نرخ بسیار بالایی از خشونت، قلدری، تیراندازی، چاقو زدن این نوع خشونت در مدرسه داشته است. و آنها برنامه زمانی آرامی دارند که در آن کودکان مدیتیشن را تمرین می کنند. چند دقیقه صبح و چند دقیقه بعد از ظهر است، آنها این مدیتیشن را تمرین می کنند یا هر کاری که می خواهند بی سر و صدا انجام می دهند، اما بیشتر آنها مدیتیشن را تمرین می کنند.
  • آنها میزان کمتری از این رفتارهای خشونت آمیز را در مدرسه ثبت کرده اند. بنابراین این نوع جنایات خشونت آمیز بسیار کمتر و سایر رفتارهای کلاسی بسیار هماهنگ تر هستند. و مطالعاتی در این زمینه منتشر شده است.
  • بنابراین از نقطه نظر علمی، من تحت تاثیر این نوع پروژه ها هستم.

هدیه رایگان

آیا می خواهید آرام تر، آرام تر، آرام تر و راضی تر شوید؟ اگر چنین است، می‌توانید با دانلود این مدیتیشن رایگان «امواج محتوا» اثر بروس لنگفورد یاد بگیرید. با دانلود مدیتیشن از اینجا در MindfulnessMode.com/wavesofcontent، اسرار آرامش را باز کنید.