۳۹۶ راز خوشبختی پایدار با TM Hoy


۲۸ ژانویه ۲۰۱۹

تی ام هوی نویسنده ای با داستانی جذاب است. از جمله کتاب‌های او می‌توان به شادی ماندگار، پوسیدگی در هیلتون بانکوک (انتشارات اسکای هورس) و طبیعت دین (انتشارات پان) اشاره کرد. او که اصالتا اهل دره سیلیکون کالیفرنیا بود، پس از کالج به یک گوهرشناس تبدیل شد و سال ها در صنعت جواهرسازی کار کرد. او به طور گسترده در سراسر اروپا و آسیا سفر کرد و در بانکوک و شهر شمالی تایلند چیانگ مای خانه داشت. در خانه او در چیانگ مای بود که اتفاقی سرنوشت‌ساز روی داد که باعث شد زندگی او ناگهان در جهتی کاملاً متفاوت منحرف شود. امروز او در توسان، آریزونا زندگی می کند، جایی که هر روز از مناظر خیره کننده کوهستانی همراه با آزادی نوشتن لذت می برد. می توانید TM Hoy را به صورت آنلاین در LastingHappiness.net پیدا کنید

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / اسپریکر / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • این یک چیز فوق العاده بوده است. این زندگی من را بسیار غنی کرده است، من فکر می کنم عمدتاً به این دلیل که ارتباط بسیار بیشتری با محیط اطراف احساس می کنم و در زندگی روزمره سعی می کنم زمانی را صرف مکث برای زیبایی و تماشای زیبایی های دنیای طبیعی کنم.
  • من بسیار خوش شانس هستم، توسان یک شهر دوست داشتنی است، و ما کوه های کاتالینا و سانتا ریتاس را داریم، بنابراین ما توسط کوه ها، ابرها، و خورشید احاطه شده ایم. این فقط یک مکان بسیار زیبا است و من زمان کافی را صرف می کنم تا واقعاً مکث کنم و آن را درک کنم، و این برای من واقعاً هسته تمرکز حواس است که بتوانم از زندگی روزانه شما قدردانی کنم.

افکاری در مورد تنفس

  • تنفس امری کاملاً حیاتی است [part of my mindfulness].. هر زمان که احساس کردید کمی تنش دارید یا کمی ناراحت هستید یا اصلاً استرس دارید، فقط یک یا دو دقیقه تمرین سریع انجام دهید که در آن نفس های خود را بشمارید. همین.
  • بنابراین برای من، هر زمان که شروع می‌کنم، همیشه با «نفس عمیق بکش» شروع می‌شود. آن را برای سه ثانیه نگه دارید، آن را به مدت سه ثانیه رها کنید و این الگو را انجام دهید.
  • و نکته بعدی که می دانید، همه چیز دوباره قابل مدیریت می شود و شما متمرکز هستید و در لحظه هستید. این تمرین تنفسی به آرام شدن ذهن کمک می کند و این بخش مهمی از هر تمرین مدیتیشن است.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • درگیری‌های زیادی در زندان‌ها وجود دارد و خشونت و درگیری هسته اصلی آن تجربه است، زیرا افراد زیادی را می‌بینید که واقعاً قانون شکن هستند و همه آنها را جمع می‌کنید و آنها را در یک اتاق جمع می‌کنید و اجازه ندارند. ترک کردن. اون زندانه
  • بنابراین یک مرد وجود داشت، و این در تگزاس، در زندانی در تگزاس، که نمی توانست با هیچ یک از اعضای کارتل خود کنار بیاید. و او این کار را می کرد، او قلدری می کرد زیرا او مرد بسیار بزرگی بود و خیلی ورزش می کرد.
  • در یک داستان کوتاه، او یک پسر کوچک و لاغر، یک بچه بومی آمریکایی را انتخاب می کرد. روی شمع وزنه بود و تعدادی از ما که در اطراف بودیم واقعاً این بچه را دوست داشتیم. او بچه خوبی بود، از یکی از قبایل آنجا در تگزاس. و ما فقط گفتیم: “میدونی چیه، دیگه اینو تحمل نمیکنیم.”
  • و ما در اواسط این جلسه این پسر را احاطه کردیم، جایی که او این بچه را تحقیر می‌کند و واقعاً بسیار مستبد است. و ما او را محاصره کردیم و گفتیم: “به خودت نگاه کن. ببین کی هستی. تو ۲۸۰ پوند گوشت جامد هستی. پرس نیمکت ۵۰۰ پوندی. و این بچه ۱۰۰ پوندی است و تو داری به این بچه قلدری می کنی. چه کار می کنی؟
  • و شرمندگی گروه، توانایی گروهی که فقط انرژی خود را متمرکز کنند و بگویند: “میدونی چیه، تو خیلی به یک طرد شده نزدیک شدی، ما با تو تموم شدیم. که تاثیر بسیار زیادی داشت.
  • او ساکت شد، وسایلش را جمع کرد، رفت و بسیار متفکرتر و متفکرتر بود و اینکه همه کثیف‌تر به او نگاه می‌کردند، او را سخت می‌گرفتند و می‌گفتند این رفتار قابل قبولی نیست. که آوردن لحظه حال، آن لحظه ذهن آگاهی، اگر بخواهید.
  • دخالت در آنجا تأثیر واقعی داشت و بر افراد دیگری نیز که چنین شخصیتی داشتند تأثیر داشت، زیرا آنها دیدند که چه اتفاقی افتاده است، و این جوهر جامعه است، اگر شما گروهی از افراد را داشته باشید که در همان ارزش‌ها و دیدگاه‌هایی که واقعاً می‌توانند تأثیر بگذارند، واقعاً می‌توانند بر محیط اطراف شما تأثیر بگذارند.
  • حتی در جامعه‌ای که مانند یک زندان خشن و خارج از کنترل است. وقتی به زورگویی اشاره کردید، بلافاصله به آن جمع کوچکی که در آنجا بودیم فکر کردم، “نه، نه، نه، تمام شد. همین کافی است.”

دوره آنلاین

به مربی و نویسنده ذهن‌آگاهی، کیت مکفرسون، در یک محیط یادگیری فراگیر بپیوندید تا پنج اصل کلیدی تمرین ذهن‌آگاهی را بررسی کنید. کیت با اقتباس از کتاب پرفروش خود، ایجاد حس ذهن آگاهی، شما را با تمام پنج اصل تمرین ذهن آگاهی همراه می کند. فیلم ها، تمرین های صوتی هدایت شده و کتاب کار تا به شما کمک کند تعادل، تمرکز و معنی بیشتری را به زندگی خود بیاورید. ۱۰۰.۰۰ دلار تخفیف برای مدت محدود. www.MindfulnessMode.com/msof