۳۹۹ طرز فکر غذایی خود را با خوردن هنرمندانه تغییر دهید. کارینا ملوین


۷ فوریه ۲۰۱۹

کارینا ملوین نویسنده، روانشناس و خالق پادکست «غذا خوردن هنرمندانه» و «غذا خوردن هنرمندانه در میز»، یک برنامه آنلاین تحول آفرین است. او همچنین کتاب خوردن Artful Eating: The Psychology of Lasting Weight Loss را نوشت که پرفروش‌ترین کتاب در ایرلند است. او کلینیک خود را اداره می کند، روان درمانی Sandymount، و در مورد روان درمانی در دانشکده پزشکی UCD در بیمارستان سنت وینسنت سخنرانی می کند. بیمارستان آموزشی واقع در الم پارک، جنوب شهر دوبلین، ایرلند. کارینا یک عضو پزشک ثبت شده انجمن روان درمانی روانکاوی در ایرلند و عضو انجمن روانشناسی ایرلند و مدرسه ایرلندی روانکاوی لاکانی است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • دوست و همکار من اولیویا فاکس

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی تنها با آگاهی بر احساسات من تأثیر گذاشته است. اطلاع.
  • گاهی اوقات ما واقعاً می‌توانیم گرفتار روحیه بد یا منفی‌بافی یا درام یا موضوع دیگران شویم، اما وقتی بیشتر حواس‌تان به زندگی‌تان است، بیشتر تمایل دارید که به مسائل و مبارزات او نیز کشیده شوید.

افکاری در مورد تنفس

  • وقتی صبح ها مدیتیشن می کنم، واقعاً با نفسم ارتباط برقرار می کنم. این به من کمک می کند با وجودم ارتباط برقرار کنم.
  • هر زمان که خودم را کاملاً گیج و استرس می بینم، فقط به نفس کشیدن باز می گردم، سه نفس عمیق، تنفس، ۱،۲،۳، و بیرون، ۱،۲،۳. فقط شما را متمرکز می کند تا بتوانید به آن مکان فعلی برگردید.

منابع پیشنهادی

هدیه رایگان

مدیتیشن هدایت‌شده با نام تجاری جدید «خواب طبیعی» توسط بروس لنگفورد را دریافت کنید. یک خواب عمیق و آسان متعلق به شماست که باید از آن لذت ببرید. طبیعی بخوابید و راحت بخوابید. با صدایی آرام و ملایم به خواب بروید. راحت و بدون تلاش استراحت کنید.
اینجا را کلیک کنید: www.MindfulnessMode.com/Sleep