4 نکته برای کاهش وزن هنگام تعطیلات – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



من بسیار هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و از تعطیلات خود نیز لذت ببرید! برای کسانی از شما که از الان تا پایان سال برنامه تعطیلات دارید ، این فرصتی است که می توانید دفترچه یادداشت بگیرید و برنامه های تعطیلات خود را امروز بسازید! شما می خواهید از زمان خود لذت ببرید و ناامید و 5 امتیاز دورتر از هدفتان به خانه نیایید.

مشتریانی که برای تعطیلات برنامه ریزی می کنند و از آنها پیروی می کنند ، هنگام بازگشت به خانه ، یک پوند نمی گیرند و یا حتی چند پوند از دست نمی دهند. در گذشته ، آنها تعطیلات خود را زمانی برای فرار از زندگی و کار و کنار کشیدن از فعالیت های پیش پا افتاده زندگی روزمره می دانستند. اغلب این استراحت شامل استرس زدایی با افراط و غذا “شایسته” است.

آنچه در رابطه با هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

اگر تعطیلات خود را زمان تجدید و ارتباط با دوستان ، خانواده و طبیعت بدانید و با شادی در آنجا حضور داشته باشید ، اگر تعطیلات خود را زمانی برای استراحت ، خوردن و نوشیدن بدانید ، تجربه بسیار متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. از بین بردن؛ برای لغو. به

اگر بازنشسته شده اید ، تعطیلات ممکن است به اندازه دور شدن از کار نباشد ، بلکه می تواند فرصتی برای دیدن نقطه ای دیگر از جهان ، شکستن روال عادی شما ، یا به اشتراک گذاشتن زمان با دوستان و خانواده باشد. شاید شما می خواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. حتی می تواند هنگام نشستن در ساحل رمان های زباله بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، مهم این است که به اهداف خود نگاه کنید و انتظارات خود را از خود و زمانی که در اختیار دارید بررسی کنید.

اگر مرخصی خود را با توجه به روز بازگشت شروع کرده باشید ، چه می کنید؟ به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، کیف های خود را می اندازید و روی تخت می افتید. احساس خستگی می کنید اما واقعاً خوب هستید. شما پرخوری نکرده اید ، در حقیقت شما غذای فوق العاده سالمی خورده اید.

شما بیش از حد انتظار ورزش کردید و صادقانه می توان گفت که این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و با بدن خود با احترام رفتار کردید. نوشیدن بیشتر ، خوردن بیشتر و وسوسه شدن برای خوردن یک وعده یا قاشق دیگر برای شما ضرری نداشت. در عوض شما تصمیم می گیرید کمی قدم بزنید ، در اقیانوس سرد بپرید ، یا زیر آبشار بنشینید یا در اطراف آتش سوزی با نوه های خود آواز بخوانید ، نه اینکه لزوماً دیگر غذا بخورید.

این می تواند تجربه تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن وجود دارد.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولینبا یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع کنید. می خواهید چه نتیجه ای را ببینید؟

دومین، برنامه ای تهیه کنید که بتوانید هر روز در تعطیلات آگاهانه آن را تمرین کنید. در اینجا شش مورد ضروری برای ترکیب برنامه های تعطیلات وجود دارد:

6 ضروریات یک برنامه:

  • ضروری شماره 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات خود ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا با خانواده می مانید و خودتان آشپزی می کنید؟ به جنوب آمریکا سفر می کنید؟ سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع غذایی رایج و در دسترس شماست. غذاهایی را انتخاب کنید که از آنها لذت خواهید برد. متعهد باشید که از مجله غذایی خود استفاده کنید و در حد توان خود تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل چه غذایی می خورید. اگر این چیزی است که شما می خواهید استثنا بگذارید. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • مورد نیاز شماره 3: با انتخاب فعالیتهایی غیر از غذا خوردن که شما را مشغول زندگی در اطرافتان می کند ، به جای پرخوری ، نوع باورها و افکار خود را برای تمرین مرور کنید.

نمونه هایی از تضعیف باورها:

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن هر آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه برگردم و رژیم بگیرم

همه غذاهای مختلفی را که به من داده شده بخورید

چرا در تعطیلات سعی می کنم خودم را کنترل کنم؟

تعطیلات باید پر از لذت و رها شود

این چه فایده ای دارد که در تعطیلات چیزی را از خود دریغ کنید؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدتی بد باشم

من می خواهم از فکر کردن دست بردارم

من نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من استراحت است در حالی که از خودم خوب مراقبت می کنم

فعالیتهای جدید را امتحان خواهم کرد

من غذا را برای سوخت انتخاب می کنم

من با افتخار به خانه برمی گردم

وقتی غذای واقعی را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، آن را دوست دارم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من بر اساس برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

من غذای کامل و سالم را انتخاب می کنم

من چند استثنا را در برنامه خود قرار خواهم داد

من برای سوخت غذا می خورم نه برای تفریح

  • ضروری شماره 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود بگویید که در مسابقه پای خوردن شرکت نخواهید کرد. اگر از نظرات خواهرتان الهام گرفته اید ، می توانید برنامه ریزی کنید تا او چند دکمه را فشار دهد. امسال چه واکنشی نشان می دهید؟ اگر در هتل اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را بسته بندی کنید. در حالی که با خانواده خود اقامت دارید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد آشپزی دارید. میوه های تازه؛ سالاد؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید!

  • ضروری شماره 6: لیستی از کارهایی را که می خواهید انجام دهید و در مورد غذا متمرکز نیست تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید آماده باشید تا در مورد خودتان بیشتر به دیگران بگویید. به دریا بپرید ، حتی اگر موقت باشید. به کارهایی که در کودکی از انجام آنها لذت می بردید فکر کنید و به دنبال سرگرمی های سبک فکر باشید.

سومهر روز مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی را می توان بهبود بخشید. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان تحریک می شود ، از مدل استفاده کنید و ایده هایی را ارائه دهید که در واقع می توانید درباره او فکر کنید که عاشقانه و خنده دار و واقعی هستند. اگر بتوانید نحوه نگاه خود به یک فرد یا مکان را بیشتر توضیح دهید ، ممکن است احساسات منفی بهتری نیز داشته باشید. بگذار این دو با هم باشند. فضایی محبت آمیز برای ناقص بودن همه ایجاد کنید ، از جمله شما.

چهارمبه سفر امتیاز دهید. چطور انجامش دادی چه یاد می گیرید چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م effectiveثر بودند ، در حالی که برخی دیگر م wereثر نبودند؟ پیروزی خود را جشن بگیرید و ببینید از جایی که از دست داده اید چه می توانید یاد بگیرید.

اگر از تمرین عمدی برای طراحی نوع دیگری از تعطیلات استفاده می کنید ، می توانید با طراوت ، سالم و توانمند به خانه بیایید.

زندگی کنید و از تجربیات خود درس بگیرید. اگر در 50 و 60 سالگی با کاهش وزن مشکل داشتید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود باشد و خود خرابکاری را پشت سر بگذارید.

تمرین عمدی این کار را می کند. همانطور که چیز جدیدی یاد می گیرید ، همچنین توانایی خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر تقویت کرده و گسترش می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات ممکن است فقط یک شروع باشد. در 60 و 70 سالگی شما می توانید یک شیوه زندگی سالم را در بدن قوی و ذهن سالم و با شادی و هدف حفظ کنید.

Pat Beupre Baker یک مربی دارای وزن و وزن معتبر است. او مربی زنان بالای 50 سال است که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد که چگونه وزن کم کنند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و در مورد آینده آنها هیجان ایجاد کنند. او کاملاً مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید