۴۰۵ پایانی برای تفکر وارونه. مارک گوبر


۲۸ فوریه ۲۰۱۹

مارک گوبر نویسنده ای است که جهان بینی اش در اواخر سال ۲۰۱۶ زمانی که در معرض یک علم در حال تغییر جهان قرار گرفت، وارونه شد. پس از تحقیق گسترده، او پایانی بر تفکر وارونه نوشت تا عموم مردم را با این ایده‌های پیشرفته آشنا کند – همه اینها در تلاشی برای تشویق یک تغییر جهانی بسیار مورد نیاز در تفکر علمی و وجودی. مارک یکی از اعضای ارشد گروه فناوری Sherpa است، شرکتی که به کسب و کارها در مورد ادغام و اکتساب و استراتژی مشاوره می دهد. او قبلاً به عنوان یک تحلیلگر بانکداری سرمایه گذاری در نیویورک کار می کرد. مارک به دلیل نظراتش در مورد مسائل تجاری و فناوری در بلومبرگ بیزینس ویک و جاهای دیگر نقل قول شده است، و او مقالات تجاری منتشر شده بین المللی را تالیف کرده است. او از دانشگاه پرینستون فارغ التحصیل شد و در آنجا کاپیتان تیم تنیس بود.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من احتمالاً کمی راحت تر از گذشته هستم، زیرا اکنون می بینم که این زندگی تقریباً مانند یک توقف موقت آگاهی است.
  • بنابراین اگر این درست باشد، فکر می‌کنم هنوز هم مسائل را جدی می‌گیرم، اما این عقب‌نشینی در درک وجود دارد. تصویر بسیار بزرگتری فراتر از هر مشکل کوچکی که من روزانه دارم در جریان است.
  • بنابراین فکر می‌کنم این واقعاً به من کمک کرد تا درباره چیزهایی که ممکن است من را تحت فشار قرار داده یا باعث اضطراب شده باشد، تجدید نظر کنم.

افکاری در مورد تنفس

  • من اکنون نسبت به اثرات تنفس بسیار بازتر هستم، به خصوص پس از دیدن چیزهایی مانند عملکرد نفس هولوتروپیک، که اساساً راهی برای القای حالت روانگردان است. من آن را تجربه نکرده ام، اما اغلب در مورد آن صحبت می شود.
  • همچنین، روش ویم هاف (www.WimHofMethod.com)، چیزی است که در آن، به نظر من، هرکسی که این کار را انجام می‌دهد، با اکسیژن‌رسانی بیش از حد به مغز، به طور موثر، وضعیت هوشیاری تغییر یافته‌ای را تجربه می‌کند.
  • شما به شدت نفس می‌کشید و سپس نفس را رها می‌کنید، بنابراین در نهایت اکسیژن بیشتری نسبت به اکسیژنی که آزاد می‌کنید وارد می‌کنید. و وقتی این کار را برای مدت طولانی انجام می‌دهید و سپس نفس خود را حبس می‌کنید، همانطور که او پیشنهاد می‌کند، تقریباً مانند حالت سرخوشی ناشی از نفس کشیدن است.

منابع پیشنهادی

هدیه رایگان

به مربی و نویسنده ذهن‌آگاهی، کیت مکفرسون، در یک محیط یادگیری فراگیر بپیوندید تا پنج اصل کلیدی تمرین ذهن‌آگاهی را بررسی کنید. کیت با اقتباس از کتاب پرفروش خود، ایجاد حس ذهن آگاهی، شما را با تمام پنج اصل تمرین ذهن آگاهی همراه می کند. فیلم ها، تمرین های صوتی هدایت شده و کتاب کار تا به شما کمک کند تعادل، تمرکز و معنی بیشتری را به زندگی خود بیاورید. ۱۰۰.۰۰ دلار تخفیف برای مدت محدود. www.MindfulnessMode.com/msom