5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، اینطور نیست؟ حقیقت این است که لازم نیست این آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر برخی رفتارهای معمول و چیزهای اضافی در زندگی حذف برخی از وظایف ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربه یک مادر:

“وقتی متوجه می شویم که کاری داریم که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است مانع بچه دار شدن مان شود ، ما شروع به حل کردیمردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییرات تغذیه و شیوه زندگی ممکن است قدرت بیشتری نسبت به باروری داشته باشد این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را افزایش دهند. بنابراین این مطالب مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خودتان را کشف کنید باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید مشاوره.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که ممکن است منجر به مغایرت شود کروموزومی (یکی از مهمترین علل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های رژیم غذایی و 3-4 است. با واحد (لیوان) می تواند راهی عالی برای افزودن به رژیم غذایی روزانه باشد مصرف آنتی اکسیدان را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، چیلی ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

کمبود ویتامین D در مادر یکی از دلایل اصلی سقط جنین است. ویتامین d دو خورشید یک نام شناخته شده از ویتامین است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی است د: قرار گرفتن کمتر در معرض آفتاب زمستانی. اندازه رژیم عادی ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن وجود ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید. ویتامین ها را بررسی کنید. نقشه راه به این شکل به شما می آید بهتر است چگونه تمام ویتامین های بدن خود را بسازید.
ماهی قزل آلا بهترین منبع ویتامین D در ایران است. ماهی ها ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است این دارو به شکل کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. با مقداری رول و غذا غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. قصد در حال حاضرلازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، تنها چیزی که باید بدانید این است که آیا در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند ماهی قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و غیره مصرف نکنید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید احساس خوب.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی اگر کسی به شما گفت آرام باشید اتفاقاً ، شما دوست دارید از برخی اعزام های زیبا و در قلب خود استقبال کنید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون های استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع ضروری کورتیزول بسازد سرقت تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری ضروری است (هر دو) هورمونهای استروئیدی) بنابراین تولید کورتیزول را پایین نگه دارید این امر منابع بیشتری را برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد بومن

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. خوردن و شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید این مقاله را بررسی کنید یک سایت وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از استراحت کنید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید داره برمیگرده یوگا کار کن. کار کردن به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. مراقب ظروف خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید دعا
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر قبلاً منتظر باردار شدن بوده اید ، شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان آنها تولید می شود فکر می کنیم. ما تا انتها راکد هستیم و نمی توانیم کاری سالم انجام دهیم به وقوع پیوستن !! خوب این یک تصور غلط بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک این حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال ناهنجاری ها دارد حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه در مورد اولین مورد صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع میزان آن کمتر می شود مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است برای لذت بردن (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون ها)

زنی که از مکمل های مولتی ویتامین در زمان لقاح استفاده می کند آنها کمتر مستعد مسمومیت بارداری نسبت به سایرین هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید در حال انجام. بنابراین اگر قصد بارداری در تابستان امسال دارید ، لطفاً مطمئن شوید این مولتی ویتامین را از فردا تهیه کنید!

مقاله مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنیدبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. معمولاً ما یک روز عادی با غذا داریم
تعیین می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل می تواند اثراتی مانند حالت تهوع داشته باشد. مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و ویزیت می شوید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید به طور خاص ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، تحت درمان قبل از مصرف دارو با داروهای ضد انعقاد خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید. مشاوره.
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم سهم سلامت اسپرم مردان

خوشحال باش

دیدگاهتان را بنویسید