7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه های شما اهمیت دارند


آیا بدن شما آماده یک زندگی پر جنب و جوش است؟

آیا از فعالیتهای خارج از منزل ، ماجراجویی ، تفریح ​​با خانواده و دوستان خود لذت می برید و می توانید فعالیتهای روزانه خود را با خیال راحت انجام دهید … با انرژی اضافی !؟

کی اینو نمیخواد! میدونم دارم!

داشتن ماهیچه های قوی ، تک تک این موارد را آسان تر می کند و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت کلی شما.

7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه های شما اهمیت دارند…

  1. ماهیچه به بدن شما در مدیریت قند خون کمک می کند. وقتی ورزش می کنید ، ماهیچه های شما گلوکز بیشتری مصرف می کنند که قند موجود در جریان خون شماست. و با گذشت زمان ، می تواند سطح قند خون شما را کاهش دهد.

    علاوه بر این ، به بدن شما کمک می کند تا نحوه استفاده از انسولین را بهبود بخشد که می تواند به جلوگیری از مشکلات متابولیک و دیابت کمک کند.

  2. آنها شما را قوی نگه می دارند. ماهیچه ها به تمام فعالیت های شما اعم از پیاده روی ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ، یا فقط قدم زدن در ساحل قدرت می دهند!
    نکته این است که شما باید به طور منظم آنها را تمرین دهید تا قوی بمانند.

    آیا می دانید که در سن 30 سالگی ، توده عضلانی شما کاهش می یابد و با افزایش سن این میزان افزایش می یابد. بنابراین بیایید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.نه تنها وقتی فعال هستید ، بلکه شبانه روزی است. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند ، در حالی که 10 پوند چربی فقط 20 کالری می سوزاند. ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان ، همه چیز جمع می شود.

  4. برای روحیه و عزت نفس شما مفید است.وقتی ماهیچه های قوی و متعادل دارید ، عموما وضعیت بهتری دارید. و وضعیت بهتر با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر همراه است!

  5. برای مفاصل و استخوان های شما مفید است.ورزش منظم که ماهیچه های اطراف مفاصل شما را تقویت می کند می تواند به حرکت بهتر آنها کمک کند و درد کمتری داشته باشد. من می توانم این را تأیید کنم!

    از آنجا که من ماهیچه هایم را بسیار تمرین دادم ، درد زانو من آنطور که ممکن بود نبود (من آرتروز شدید دارم) و سالها بعد زانو را تعویض کردم!

    تمرینات تحمل وزن می تواند به شما کمک کند استخوان های خود را بسازید و با بالا رفتن سن آنها را قوی نگه دارید.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما یک ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلبی شما را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب به عروق ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.

  7. کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال بمانید و چیزهای جدید را امتحان کنید! برای اینکه بتوانید کارهایی را که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی وسوسه می شوم از یک تمرین صرف نظر کنم (بله ، این اتفاق گاهی برای من می افتد!) ، فقط به تمام دلایلی که نمی خواهم فکر می کنم. و آنها همیشه از لحظه تنبلی من پیشی می گیرند!

ترفند دیگر من این است که کفش هایم را بپوشم و لباس بپوشم و اگر احساس نمی کنم ، بدون اجازه ادامه کار را از نو شروع کنید. خوب ، وقتی شروع می کنم ، همیشه به راه خود ادامه می دهم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای ورزش و/یا اینکه چگونه خود را برای ادامه راه انگیزه می دهید ، به من اطلاع دهید.


اگر به دنبال انجام تمرینات کوتاه مدت ، کارآمد و م resultثر هستید ، که 5 تا 20 دقیقه طول می کشد (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن ندارید!) ، راهنمای تمرین Time Crunch Workout من را ببینید … عالی برای همه سطوح آمادگی جسمانی.

به علاوه دارای واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دووال

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری گروه fb با سرزندگی
مربی آنیتا دووال FB صفحه

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، من مدرک خود را به شما می دهم. شما را به عضویت دعوت می کند Aging With Vitality گروه فیس بوکبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که از هدایای رایگان ، چالش ها و موارد دیگر استفاده می کنید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن چیزهای سرگرم کننده باشید!

دیدگاهتان را بنویسید