آشنایی با رژیم غذایی دانمارکی و تاثیرات آن بر کاهش وزن


حفظ تناسب اندام و اضافه وزن نداشتن رویایی است که به راحتی محقق نمی شود اما باید برای آن تلاش کنید. امروز در این مقاله می خواهیم راهی سریع برای کاهش وزن به شما معرفی کنیم که در 13 روز به شما کمک می کند تا به هدفتان برسید. به این روش رژیم لاغری به نام رژیم دانمارکی است که بیشتر به عنوان روش سریع شناخته می شود.

آشنایی با رژیم دانمارک

آشنایی با رژیم دانمارک

رژیم دانمارکی مانند رژیم کانادایی مدعی است که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید در عرض 13 روز 6 تا 8 کیلو وزن کم کنید ، که محققان استفاده از این رژیم را توصیه نمی کنند ، اما اگر سریع هستند. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، سپس آنها می توانند کمک بگیرند. این رژیم ، این رژیم ، اگرچه می توانید آنچه را که ما می خواهیم به سرعت به ما تحویل دهید ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم غذایی در دانمارک بسیار شناخته شده است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او خوردن غذاهای بسیار کم کالری است که باید طبق برنامه رژیم غذایی خود رعایت کنید. این رژیم می تواند انتخاب خوبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و خاص هستند و نمی توانید مصرف آنها را تغییر داده یا افزایش یا کاهش دهید. شما باید از لیست 13 روزه غذاهایی که در زیر ذکر شده استفاده کنید.

رژیم 13 روزه دانمارکی

در طول مدتی که شما در این رژیم هستید ، روزانه فقط 600 کالری وارد بدن می شود که مقدار بسیار کمی برای بدن است ، در حالی که در حالت عادی ، کالری دریافتی روزانه 1500 تا 2500 است ، که در این صورت کاهش شدید مقایسه این رژیم حاوی مقدار زیادی کالری است. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای افرادی که دارای چربی زیاد در ناحیه شکم هستند بسیار مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک رویکرد بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر در این مدت از یکی استفاده کرده اید رژیم شیرینی -قطعه قطعه ، شما باید استفاده از این رژیم را متوقف کنید و آن را متوقف کنید زیرا برای شما موثر نخواهد بود و جالبتر اینکه شما باید سعی کنید این رژیم را متوقف کنید. بعد از آن نمی توانید دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا متوقف شود. رژیم بگیرید تا بتوانید دوباره آن را شروع کنید.

ویژگی های حکومت دانمارکی

قوانین رژیم لاغری دانمارکی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتایج دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی فقط 13 روز است ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در این رژیم غذایی صبحانه وجود ندارد و فقط وعده های اصلی مانند صبحانه ، ناهار ، شام خورده می شود.
  • در این رژیم هر زمان که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به کاهش گرسنگی کمک می کند.
  • غذای اصلی باید در زمان مناسب مصرف شود .8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از ظهر. بعد از ساعت 6 عصر هیچ غذایی سرو نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره حکومت دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

اولین روز

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام 200 گرم استیک گوشت کبابی / سالاد سبزیجات برگ سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 250 گرم ژامبون با یک کاسه کوچک کشک

شام 200 گرم گوشت گاو کبابی / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات با برگ سبز

چند گل رز

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی قند / یک تکه کوچک نان تست

ناهار 2 تخم مرغ آب پز / 1 تکه ژامبون / 1 فنجان کاهو

شام 1 عدد کرفس پخته / 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه میوه

در روز چهارم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه 1 هویج با کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل که در آب لیمو آب پز شده است

شام 200 گرم گوشت گاو کبابی / با کره و 1 قطعه کرفس

روز ششم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده های عادلانه به حکومت دانمارک

روز هفتم

صبحانه یک فنجان چای

ناهار یک لیوان آب

شام 200 گرم گوشت گاو سرخ کرده / یک عدد سیب

روز هشتم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / گوجه فرنگی

شام 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 200 گرم ژامبون / 1 کشک کاسه کوچک

شام 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 1 برش ژامبون / 1 کاسه کوچک کاهو / 2 تخم مرغ آب پز

شام 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه کرفس پخته / 1 قطعه میوه

روز یازدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 قطعه هویج

روز دوازدهم

صبحانه 1 هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام 200 گرم گوشت گاو کبابی/با کرفس و یک دانه کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام 1 عدد سینه مرغ آب پز متوسط ​​/ سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

کاهش سریع وزن با رژیم دانمارکی

تا زمانی که تغذیه مناسب داشته باشید ، تأثیر رژیم دانمارکی برگشت ناپذیر است ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را پس از پایان رژیم دانمارکی از سر بگیرید ، وزن کاهش یافته به سرعت کاهش می یابد.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید