برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن: 6 دقیقه

وقتی چیزی را می خواهید ، به احتمال زیاد آن را در اسرع وقت می خواهید. این درست است که آیا مورد نظر شما به معنای واقعی کلمه یک شی (یک ماشین جدید ، خانه ، یک جفت کفش) است یا یک مهارت/ویژگی (یک پیانیست کنسرت کلاسیک یا یک خود بخور).

بیایید به آخرین آرزو پایان دهیم: خوردن غریزی. من به بسیاری از مردم کمک کردم تا غذای شهودی را بیاموزند و تمرین کنند ، و تقریباً هیچ کس مانند یک اردک در آب از آن استفاده نمی کند. دست اندازهایی در جاده وجود دارد. تغییراتی وجود دارد. احساس می کند از کوه بالا می رود. من نگرانی هایی مانند “احساس می کنم پیشرفت نمی کنم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد … احساس می کنم کاملا عقب نشینی کرده ام” را می شنوم. (البته ، من نیز می شنوم ، “من فکر کردم رفتن به آن مهمانی شام دلهره آور به نظر می رسید ، اما من واقعاً توانستم از غذا لذت ببرم و احساس رضایت کنم ، نه پر.”)

شرایطی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، می روم پاریس، نه به این دلیل که من از حدود 11 ساعت در هواپیما بودن لذت می برم ، حتی اگر سعی کنم پرواز را با کتاب ها ، فیلم ها ، لباس های راحت تا حد ممکن لذت بخش تر کنم. اما در بسیاری از موارد ، آنچه واقعاً مهم است سفربه از جمله تور غذا به صورت خودجوش.

سفر بی پایان ، قسمت 1

یکی از مهمترین دلایل اهمیت سفر این است که هیچ خط پایانی برای سفر وجود ندارد. برای مثال ، فرض کنید می خواهید پیانیست کنسرت کلاسیک شوید. این رویای شماست. شما درس می خوانید و تمرین می کنید ، تمرین می کنید و مطالعه می کنید و روزی در کارنگی هال اجرا می کنید. هورا! (خوب ، احتمالاً قبلاً در کنسرت های کوچک اجرا کرده اید ، اما هنوز.)

شما مطمئناً به بالاترین سطح شغلی رسیده اید ، اما آیا اینطور است؟ آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ نه ، شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید ، هرگز رشد خود را متوقف نمی کنید. من خوانده ام که پیانیست های کنسرت 3 تا 4 ساعت در روز تمرین می کنند و حتی بالرین های اولیه برای تقویت مهارت ها و تکنیک های خود کلاس های روزانه می گذارند.

من کاملاً مطمئن هستم که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که فقط ملودی را احساس نمی کنند ، یا هنگام نواختن قطعه ای که صدها بار به زیبایی اجرا کرده اند ، اشتباه می کنند. شاید اجرایی وجود داشته باشد که در آن تکنیک او بی عیب و نقص باشد ، اما او به اندازه کافی در آن کار نکرده است. به طور مشابه ، یک رقاص در بالای رشته خود ممکن است مجروح شود یا کمتر از بهترین عملکرد خود را داشته باشد زیرا در خارج از صحنه با برخی مسائل جدی شخصی دست و پنجه نرم می کند.

در مورد غذای خود به خود نیز چنین است. نیاز به مطالعه و تمرین دارد. زندگی عملی جایی که من می بینم مردم گیر می کنند زمانی است که “خوردن خود به خود” را می خوانند ، اما در واقع مهارت هایی مانند تنظیم گرسنگی و سیری و ایجاد صلح با همه غذاها را تمرین نمی کنند. آنها از نظر فکری “دریافت می کنند” ، اما متوجه می شوند که در حالی که از نظر فنی به خود اجازه داده اند که همه غذاها را بخورند ، اما هنوز در خوردن احساس گناه می کنند. مقداری ماده غذایی. به عبارت دیگر ، “اجازه” آنها برای غذا خوردن بیشتر شبیه اجازه شبه بود.

سفر بی پایان ، قسمت 2

حتی وقتی می توانید به درستی بگویید که خود بخور هستید ، شما آن را مطالعه کرده اید ، آن را تمرین کرده اید ، آن را زندگی کرده اید ، آن را درونی کرده اید ، نیازی نیست که دستان خود را گردگیری کرده و خود را “تمام شده” اعلام کنید.

چرا؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ رژیم زندگی می کنید. اگرچه مهارتهای غذایی ذاتی طبیعی است زیرا همه ما با آنها متولد شده ایم ، اما اینطور نیست. احساس کنید به طور طبیعی ، زیرا اکثر مردم خود بخور نیستند. ما به طور جمعی در آبهای رژیم غذایی شنا می کنیم ، نه آبهای طبیعی غذا.

در حال حاضر ، چند کار وجود دارد که می توانیم روی کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد – و در واقع ، من این کار را توصیه می کنم.

  • دنبال کردن افراد و گروه ها در رسانه های اجتماعی که از خوردن بصری ، پذیرش برای همه بدنها و مراقبت مثبت از خود حمایت می کنند.
  • همچنان به پادکست ها گوش دهید و کتاب هایی در این زمینه بخوانید ، همانطور که احتمالاً در حالی که به طور فعال از فرهنگ رژیم غذایی دور شده اید ، این کار را انجام داده اید.
  • به تعیین مرزها پیرامون بحث رژیم و نظرات دیگران درباره وزن خود ادامه دهید.
  • همچنان به میزان گرسنگی و سیری توجه کنید و با درجه ای از حواس پرتی غذا بخورید.

تمرینات ذاتی و مهارت های پذیرش بدن را به طور فعال ادامه دهید و خود را با منابعی احاطه کنید که شما را به خوردن بصری و فلسفه های مرتبط وابسته می کند و می تواند به شما کمک کند تا در مسیر خود نسبتاً هموار پیش بروید. این می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت با نداشتن شفقت و قضاوت در هنگام برخورد با مانع یا زندگی برای شما خط منحنی ایجاد کند.

افزایش سرعت ، چرخش و چرخش به جلو

فرض کنید شما قبل از شروع سفر بصری خود یک غذای عاطفی جدی بودید. سپس ، از طریق خوردن بصری شما توانستید جعبه ابزار مقابله متنوع تری را ایجاد کنید ، به طوری که خوردن احساسی دیگر وظیفه اصلی شما نیست وقتی شرایط سخت می شود. اما آن وقت بدترین روز را دارید. و به دنبال راحتی ، مستقیماً به دنبال غذا می روید. عبور نکنید ، 200 دلار واریز نکنید.

خوب ، این اتفاق می افتد. شما احساسات زیادی را احساس می کردید و به غذا روی آوردید. شاید آن زمان واقعاً مهربان ترین گزینه بود (اصل غذا خوردن شماره 7: احساسات خود را با مهربانی مقابله کنید) ، شاید شما فقط به آن فکر نکرده اید. به سرعت گیر برخورد کردی شما در خروجی فرود آمده اید که واقعاً نمی خواهید در آن فرود بیایید. اتفاق می افتد شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که وقتی توجه خود را به چیزی متمرکز کردیم ، راه رسیدن به آنجا کاملاً خطی خواهد بود ، همانطور که در تصویر بالا آمده است ، در واقع تفکر فرهنگ رژیم غذایی است.به مانند ، “من این رژیم را شروع می کنم و سپس هفته ای X کیلوگرم وزن کم می کنم و سپس در وزن موردنظر خود قرار می گیرم و همه چیز فقط هلو خواهد بود.” این ایده آنقدر اشتباه دارد که برای تجزیه نیاز به یک پست کامل دیگر در وبلاگ است. اما همین بس که بگویم به غیر از این واقعیت که همه ما متولد شده ایم و قرار است بمیریم ، هیچ چیز در زندگی کاملاً خطی نیست. بنابراین چرا ایجاد رابطه صلح آمیزتر با غذا و بدن شما متفاوت خواهد بود؟

گاهی مقصد بخشی از سفر است

برگردیم به قیاس سفر من به پاریس. (چون پاریس.) بنابراین سفر طولانی مدت هواپیما هدف شما از رفتن نیست. این تنها وسیله ای است برای رسیدن به هدف مورد نظر شما. اما بعد از رسیدن (منظورم غیر از جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل خود می نشینید یا Airbnb؟ امیدوارم اینطور نباشه! نه شما برو تحقیق کن

و … امیدوارم کاری را که من برای اولین بار در پاریس انجام دادم انجام ندهید. یعنی یک لیست دقیق از کارهایی که باید انجام دهید داشته باشید و ببینید سعی می کنید حتی زمانی که خسته هستید به آن پایبند باشید و هی ، به این کافه کوچک زیبا نگاه کنید. ای کاش می توانستیم توقف کنیم اما برنامه سفر داریم!

نه ، امیدوارم درباره معماری ، نقاشی ها ، خواربارفروشی های مختلف خانگی در Monoprix کنجکاو باشید ، جایی که آن خیابان کوچک سنگفرش دوست داشتنی می رود ، چگونه می توان دوچرخه سواری با کفش های پاشنه بلند انجام داد ، چه گربه ساکن در شکسپیر و چه شرکت ( این گربه واقعی است) به شما اجازه می دهد امروز آن را نوازش کنید – و چگونه پنیر ، شراب و نان می توانند در عین حال بسیار شگفت انگیز و نسبتاً ارزان باشند.

به عبارت دیگر ، مقصد به سفری سرگردان برای خود تبدیل می شود. (تنها چیزی که در بازدیدهای ما از پاریس در حال حاضر وجود دارد این است که ما در همان بیسترو اصیل اما فانتزی شام می خوریم و همیشه عصرهای چهارشنبه به لوور می رویم و بازدید خود را در اتاق مجسمه بزرگ به پایان می رسانیم ، تا زمانی که آنها به معنای واقعی کلمه لگد می زنند. عشق من به آن بتها به اندازه آنها ابدی است.)

وقتی یک ماشین جدید یا یک خانه جدید می گیرید ، آیا سفر شما به پایان می رسد؟ خیر مطمئناً تعمیر و نگهداری وجود دارد ، اما شما همچنین با ماشین خود سفر می کنید و در خانه خود خاطره می سازید. این نیز بخشی از سفر است.

آخرین وعده غذایی برای فکر کردن

بنابراین ، وقتی در سفر غریزی پذیرش غذا و بدن هستید ، و همه چیز عالی پیش می رود ، و ناگهان اینطور نیست ، مهم نیست. یا زمانی که انتظار داشتید در اتوبان باشید و در عوض متوجه می شوید که در جاده ای ناهموار به آرامی حرکت می کنید ، این هم اشکالی ندارد.

سفر زمان می برد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و هیچ مقصد نهایی و مطلق وجود ندارد. خط پایان ندارد بدون پست هدف این شامل آوردن غذای بیشتر به زندگی شما ، آرامش ، پذیرش بیشتر بدن (یا احترام یا عشق یا رهایی) ، شفقت بیشتر به خود ، کنجکاوی بیشتر است. مثل این است که فرهنگ رژیم را به آرامی بیاموزید ، در هر محل استراحت یا ایستگاه کامیون کمی پشت سر بگذارید (و وقتی از شما سوار می شود از برداشتن آن خودداری کنید).

به امید خدا ، ما هرگز از یادگیری و رشد دست نمی کشیم. و این شامل یادگیری درباره خودمان است تا بتوانیم رشد کنیم و شکوفا شویم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام است. ابرقدرت های او عبارتند از اسطوره های تغذیه مصرف شده و توانمندسازی زنان برای احساس بهتر در بدن خود و انتخاب غذاهایی که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کنند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید