بهترین مکمل ها برای تناسب اندام || مکمل های ورزشکاران CrossFit® برتر


بهترین مکمل ها برای ورزش های کراس فیت / مکمل های برتر برای ورزشکاران کراس فیت

ورزش کراس فیت بدن شما را می تپد. مصرف مکمل های برتر برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. پیدا کردن کسی در مورد این حادثه سخت است کراس فیت چیزی نشنید و جای تعجب نیست – CrossFit® از چندین سبک تشکیل شده است که از سیستم های انرژی متعدد استفاده می کنند ، که برای مخاطبان گسترده بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات نیاز به حداکثر تلاش برای خستگی و جراحت شرکت کنندگان دارد. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای تناسب اندام لازم است.

این را باید بخوانید: ورزش کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر و م effectivelyثرتر از این جلسات آموزشی وحشیانه بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر می شود. البته ، هیچ چیز مانند رژیم غذایی مناسب به شما در رسیدن به اهداف شما کمک نمی کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت متوسط ​​را به شما بدهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از مثرترین آنها است مکمل های برتر برای ورزشکاران کراس فیت باور می شود تحقیقات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (شکل) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

در صورت لزوم: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین مکمل بهتری برای ورزشکاران کراس فیت است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عالی برای بافت ماهیچه ای عمل می کند و شما را قادر می سازد تا از انرژی بیشتری برای تمرینات خود استفاده کنید. همچنین ممکن است افزایش اسید لاکتیک در عضلات را به تاخیر اندازد و مدت زمان تمرین را افزایش دهد. شواهدی وجود دارد که وقتی با کراتین ترکیب می شود ، تقریباً بر هر گونه افزایش تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم با Chic قبل از ورزش ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی سریع اثربخش برای هر علاقمند به تناسب اندام و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت است. پروتئین آنها برای هضم سریع برای کمک به بهبود ماهیچه ها طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است و آن را مکمل کامل قبل و بعد از تمرین می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که ممکن است اشتها را برای کسانی که مایل به استفاده از آن برای اهداف کاهش وزن هستند کمی کاهش دهد.

در صورت نیاز: در درجه اول به عنوان مکمل (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از ریکاوری بعد از تمرین استفاده می شود. به راحتی می توانید پروتئین آن را در هر نقطه از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل برتر ورزشکاران کراس فیت اضافه کنید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) ، نه تنها برای آرامش ، بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز بسیار مناسب است.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوشت گوسفندی ، لبنیات و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت نیاز: 1 تا 2 گرم دو بار در روز در حدود زمان ورزش مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت کمک می کند و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا بهتر بخوابد و متعاقباً آرامش پیدا کند. هر دو به سرعت بعد از تمرینات سنگین بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل یکدیگر هستند بهترین مکمل ها برای تناسب اندام در نظر گرفته شده اند.

در صورت لزوم: برای جذب بهتر و اجتناب از سایر تداخلات ویتامین ها و مواد معدنی ، هر دو را با معده خالی قبل از خواب مصرف کنید و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مکمل های مولتی ویتامین/معدنی برتر برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف مقداری ویتامین/مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “بیمه” ای را که ممکن است در مراحل بسیار شدید ورزش نیاز داشته باشید ، بدهد. مانند این شرایط سخت ورزشی ، یک مولتی ویتامین/مواد معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی بدن ضروری است ، بنابراین می تواند به درستی عمل کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و از آسیب های ناشی از حذف وعده های غذایی جلوگیری کند. همچنین می تواند کمبود را جبران کند. استرس و سایر ناهنجاری هایی را که شما را از حالت عادی دور می کند دور کنید.

در صورت نیاز: در آخرین وعده غذایی خود یک مولتی ویتامین/ماده معدنی با کیفیت به عنوان بهترین مکمل برای تمرینات کراس فیت در پایان روز مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما از مواد ساختمانی مناسب برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره بعدی برخوردار خواهد بود!

این را باید بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزش های کراس فیت

برترین برنامه های مکمل برای ورزشکاران کراس فیت

مکمل پیشنهادی ساعت چند و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین او 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و هر زمان که نمی توانید رژیم معمولی داشته باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین/مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های مهمتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگذاری” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شد که روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را برای هفته ها ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی را در پایان بسیاری از مطالعات به دست می آورد. این امر نه تنها در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه به سیستم گوارش شما نیز استراحت می دهد!

گاهی اوقات سوزش پوست چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین رخ می دهد. دلیل این چیست؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود آنها بطور تصادفی شلیک کرده و احساس خارش/سوزن سوزن شدن در شما ایجاد کنند. دلیل احتمالی دیگر (علاوه بر واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و در نتیجه قرمزی پوست ایجاد می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت برطرف شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین/مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتي برخي از متعادل ترين رژيم ها هنگام انجام ورزش هاي سنگين در اكثر روزهاي هفته نياز به “بيمه” در قالب يك مكمل مولتي ويتامين/مواد معدني دارند. به علاوه ، رژیم متعادل شما همیشه می تواند به دلیل تغییر برنامه ، دوره های استرس زیاد در محل کار و/یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما ، تأثیر منفی بگذارد!

به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی ، پر کردن دیگر بافت های حیاتی که در حین ورزش تخلیه شده اند کمک می کند و به روند بهبودی کلی بین تمرینات کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آنها یک پروتئین سریع هضم است که بدن را قادر می سازد تا روند بهبود سریع را آغاز کند.

آیا مکمل ZMA با مصرف جداگانه منیزیم و روی یکسان است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث ایجاد راحتی می شود و محیط ایده آل را برای انجام روی و منیزیم تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز مثر است. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله به صفحه مراجعه کنید مکمل های بدنسازی و مقالات دیگر را در صفحه ببینید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید