تارت چدار گوجه فرنگی آسان – تغذیه ماریسا مور


این تارت پنیر گوجه فرنگی با 3 ماده از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این تارت به عنوان پیش غذا لذت ببرید یا با یک سالاد سبزیجات برای یک وعده غذایی سبک اما سیر کننده تابستانی میل کنید.

تارت پنیر گوجه فرنگی با دستمال سفید و چرخ پیتزا

این پست توسط دوستان من در Cabot Creamery حمایت می شود.

این دستور العمل پایان تابستان مملو از گوجه فرنگی تازه تابستانی و شیرینی پف دار چدار است. این یک پیچ فوق العاده ساده روی پای سنتی گوجه فرنگی جنوبی است – بدون تمام کار!

برای تهیه این تارت آسان ، باید به یاد داشته باشید که شیرینی پفکی خود را ذوب کنید ، اما به سرعت با هم ترکیب می شود.

شما نیاز خواهید داشت

شیرینی پفکی
گوجه فرنگی تازه رسیده
چدار تیز Cabot Vermont
نمک و فلفل سیاه آسیاب شده
ریحان تازه (اختیاری ، اما توصیه می شود)

نکاتی در مورد گوجه فرنگی خوشمزه

این یک دستور عالی برای استفاده از گوجه فرنگی تازه از باغ است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که مقداری گوجه فرنگی در دست داشتم.

گوجه فرنگی تابستانی عالی است – تازه و خام. اما چون می دانستم نمی توانم همه آنها را بخورم ، این تارت بی عیب بود.

در اینجا چند نکته برای بهترین نتایج وجود دارد:
گوجه فرنگی ها را تقریباً با همان ضخامت خرد کنید. برای اطمینان از اینکه گوجه فرنگی ها به طور یکنواخت بپزند ، آنها را نازک برش دهید و ضخامت یکنواخت – تا اینچ – را در نظر بگیرید.

گوجه فرنگی ها را خوب الک کنید. برای جلوگیری از ترش شدن ترش ، باید گوجه فرنگی ها را بردارید. برای این کار از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم. به سادگی گوجه فرنگی را خرد کرده و روی دستمال پارچه ای بگذارید ، حوله آشپزخانه یا دستمال کاغذی را به مدت 15 دقیقه پاک کنید تا مایع اضافی آن خارج شود.

گوجه فرنگی ها را مزه دار کنید. اگرچه گوجه فرنگی به تنهایی خوشمزه است ، اما نمک طعم آن را بیشتر می کند. فلفل سیاه هم اضافه کردم.

گوجه فرنگی قرمز روی یک دستمال پارچه ای زهکشی می شود

استفاده از شیرینی پف دار

شیرینی پفکی خریداری شده در تهیه این دستور غذا در کوتاه ترین زمان کلیدی است. من سعی نمی کنم این را در خانه تهیه کنم.

اطمینان حاصل کنید که شیرینی پفکی در یخچال یا در دمای اتاق ذوب می شود تا بتوان آن را به راحتی باز کرد. از وردنه برای پهن کردن شیرینی به اندازه ورق پخت خود استفاده کنید.

من از کاغذ روغنی برای پوشاندن ورق پختم استفاده کردم. همچنین می توانید از قالب فر سیلیکونی استفاده کنید. من کاغذ را دوست دارم زیرا می توانید به راحتی تارت را از تابه به قفسه خنک کننده برسانید.

شیرینی پف دار با برش های پنیر و گوجه فرنگی

با استفاده از چنگال ، شیرینی را در اطراف آن بچسبانید.

چدار “چسبی” خواهد بود که این ترش را در کنار هم نگه می دارد و البته طعم باور نکردنی به آن می بخشد.

هنگامی که گوجه فرنگی سر جایش قرار گرفت ، گوجه فرنگی را با نمک و فلفل بپاشید. تا زمانی که طلایی و ترد شود بپزید.

(برای دستورالعمل گام به گام به پایین بروید).

پنیر خرد شده در یک کاسه سبز با رنده پنیر در پس زمینه

یک پنیر خوب انتخاب کنید

در این دستور غذا فقط 3 ماده وجود دارد. به همین دلیل انتخاب موارد با کیفیت بسیار مهم است.

من از Cabot Vermont Sharp Cheddar استفاده می کنم. در صورت عدم آشنایی ، Cabot تعاونی متعلق به خانواده های کشاورز در سراسر نیو انگلند و نیویورک است و 100 درصد سود به کشاورزان برمی گردد.

من می گویم که من بین این و چدار فوق العاده تیز آنها رفت و آمد کردم. می توانید از هر کدام استفاده کنید ، اما من قطعاً توصیه می کنم سریعتر بروید.

پنیر به راحتی ذوب می شود و با شیرینی پف دار کره ای کاملا برشته می شود.

تارت پنیر گوجه فرنگی مربعی بر زمینه خاکستری

خدمات ایده ها

می توانید با این تارت گوجه فرنگی مانند غذای اصلی رفتار کنید و مانند پیتزا از آن لذت ببرید. اما من از مخلوط کردن آن با سالاد سبز یا گذاشتن روی میز میان وعده با سبزیجات و سایر پیش غذاها لذت می برم.

این یک گزینه دوست داشتنی برای اواخر تابستان است که با یک تاکستان و حیاط شراب جفت می شود. آن را برای صبحانه با دوست دختران خود سرو کنید – هیچ کس نباید بداند که تهیه آن چقدر آسان است! و از آنجا که می توانید از آن گرم یا در دمای اتاق لذت ببرید ، می توانید آن را در یک پیک نیک یا یک روز در پارک ببرید.

باقی مانده را در یخچال بگذارید و در فر توستر گرم کنید.

چگونه از این دستور غذا استفاده می کنید؟ لطفاً در نظرات یا اینستاگرام به من اطلاع دهید. من همیشه به دنبال ایده های جدید هستم!

تارت گوجه فرنگی روی پوست

دستور چاپ

تارت چدار گوجه فرنگی آسان

این تارت پنیر گوجه فرنگی با 3 ماده از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. این تارت را به عنوان پیش غذا یا همراه با سالاد سبزیجات برای یک غذای سبک اما سیر کننده تابستانی اضافه کنید.

عادت زنانه: پیش غذا ، ورودی

غذا: آمریکایی

کلید واژه ها: دستور العمل گوجه فرنگی

خدمات: 8

کالری: 234کیلوکالری

مولفه

  • 1 ورق شیرینی پفکی
  • 1 گوجه فرنگی بزرگ و رسیده (در صورت وجود میراث)
  • 1 فنجان چدار تیز Cabot Vermont
  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • ریحان تازه ، حدود 2 قاشق غذاخوری ، خرد شده (اختیاری)

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • شیرینی پفکی را از فریزر خارج کنید. اجازه دهید حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال ذوب شود.

  • گوجه فرنگی را به برش های اینچی برش دهید. روی یک حوله آشپزخانه یا دستمال پارچه ای تمیز و بدون پرز قرار دهید. روی آن را با یک حوله آشپزخانه تمیز دیگر بریزید. بگذارید 30 دقیقه بماند تا خشک شود. این مرحله را از دست ندهید. این برای جلوگیری از تارت سمولینا مهم است.

  • یک ورق پخت بزرگ را با کاغذ روغنی یا یک قالب پخت سیلیکونی بپوشانید. شیرینی پفکی ذوب شده را روی ورقه پهن لبه باز کنید. کمی فشار دهید یا رول کنید تا صاف شود. اطراف شیرینی را با چنگال بچرخانید.

  • روی شیرینی پفکی را به طور مساوی با یک فنجان پنیر چدار بپاشید. برش های گوجه فرنگی آبکش شده را روی پنیر قرار دهید. نمک درشت و فلفل سیاه تازه را روی گوجه فرنگی بپاشید. روی فنجان باقی مانده پنیر بپاشید.

  • به مدت 15-20 دقیقه یا تا زمانی که پنیر حباب دار شود و شیرینی پف دار طلایی شود بپزید. از فر خارج کنید. بگذارید تارت حداقل 5 دقیقه روی قفسه خنک کننده خنک شود. با ریحان پاره یا خرد شده تزئین کنید. گرم یا در دمای اتاق سرو کنید.

یادداشت

نکات دستور غذا:

گوجه فرنگی ها را تقریباً با همان ضخامت خرد کنید. برای اطمینان از اینکه گوجه فرنگی ها به طور یکنواخت بپزند ، آنها را نازک برش دهید و ضخامت یکنواخت – تا اینچ – را در نظر بگیرید.
گوجه فرنگی ها را خوب الک کنید. برای جلوگیری از ترش شدن ترش ، باید گوجه فرنگی ها را بردارید. برای این کار از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم.
اجازه دهید شیرینی پفکی کاملاً ذوب شود. این باعث می شود که به راحتی قابل رول شدن باشد.
برای اطلاع از جزئیات و نکات کامل دستور غذا ، به marisamoore.com مراجعه کنید.

تغذیه

کالری: 234کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 16آره | پروتئین: 6آره | چربی: 16آره | چربی های اشباع شده: 6آره | چربی های غیر اشباع: 2آره | چربی اشباع شده: 8آره | کلسترول: 15میلی گرم | سدیم: 166میلی گرم | پتاسیم: 142میلی گرم | فیبر: 1آره | قند: 2آره | ویتامین A: 526IU | ویتامین سی: 6میلی گرم | کلسیم: 110میلی گرم | اهن: 1میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید