تمریناتی برای پاهای چاق و منحنی و پاهای زیبا


داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی بر زیبایی بدن دارد؛ به خصوص در زیبایی بدن زنان. بسیاری از مردم به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را ضخیم و زیبا کنند. به ویژه در ناحیه ران که بیش از هر اندام دیگری بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم تمریناتی برای چاقی پاها انجام دهید. در اینجا ما قصد داریم شما را با روش های مبتنی بر ورزش برای افزایش چربی پا آشنا کنیم.

ورزش برای پاهای چاق

ورزش برای چربی پا

در دنیای امروز که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راههای زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی دائمی و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که به شما گفته اند برای پر کردن ران ها ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد یا چندان پایدار نباشد. حال می خواهیم چند تمرین برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمک این تمرینات و بازی ها پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• اسکوات پایین تنه

اسکوات پایین بدن به عنوان تمرین برای چاقی پا

یکی از ورزش هایی که می توانید با آن پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، اسکوات قسمت پایین بدن است. این حرکت به طور مستقیم بر عضلات پاهای شما تأثیر می گذارد و آنها را درگیر می کند. اسکوات تنه و ماهیچه های چهارسر و ساق پا را حرکت می دهد و با کمک این تمرین می توانید پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، پاها را به عرض شانه ها باز کنید و کمر و کمر خود را صاف نگه دارید. حالا بهتر است زانوها را خم کرده و پایین بیایید. به خاطر داشته باشید که وقتی زانوها خم شده اند ، به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید و باید کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت نشسته هستید ، زانوهای شما اصلاً نباید از انگشتان پا خارج شود. هنگامی که موقعیت بدن شما درست شد ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می روید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به اولتون برگردید.

• راه اندازی حرکت

حرکت دیگری که به شما کمک می کند پاهایی چاق و زیبا داشته باشید ، حرکت پرتاب است. این حرکت ماهیچه های پاهای شما را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن کمک می کند. برای انجام حرکت پرتاب ، باید بدن خود را در یک جهت نگه داشته و کاملاً صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. به خاطر داشته باشید که پای چپ شما باید در جای خود قرار گیرد و فقط پای راست شما باید جلو بیاید. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی پنجه پا قرار نگیرد.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد اما نباید به زمین برخورد کند. وقتی این تمرین را انجام دادید ، 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به محل خود برگردید. می توانید حرکت پرتاب را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

ورزش برای چربی ساق پا

ورزش برای چربی ساق پا

در قسمت قبل با مجموعه ای از تمرینات چاقی پاها آشنا شدیم. بدانید که ورزش تأثیر مستقیمی بر پر شدن پاهای شما ندارد ، اما اگر آن را به یک شیوه زندگی سالم تبدیل کنید و به طور منظم این کار را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که پاهای شما خوش فرم ترین و زیبا ترین خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. حال ، در این قسمت ، ما می خواهیم یک سری تمرینات برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها رانهای پاتون را در فرم خوب و زیبا قرار دهید.

به طور کلی ، پر کردن و فرم دادن به ران ها برای زنان بسیار مهم است و آنها با هر لباسی که می پوشند جذاب و زیبا به نظر می رسند. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به ابتدای این تمرین بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل ، در مورد اسکوات برای چاقی پا اشاره کرده بودیم و گفته بودیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که چمباتمه زدن اشکال مختلفی دارد و همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. برای اینکه رانهای پاتون در فرم خوب و زیبا قرار گیرند ، ورزش جام اسکوات را انجام دهید.

برای انجام این تمرین ، مانند اسکواتی که به شما گفتیم ، با این تفاوت که باید پاها را کمی بیشتر از شانه های خود باز کنید. به این ترتیب ماهیچه های چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات ورزش اسکوات را فراموش نکنید. اوه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن اسکوات انجام دهید.

• چرخش پره

ورزش دیگری که برای چاقی ران بسیار مثر است ، پلانک چرخشی است. این تمرین را باید در حالت پلانک انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً صاف روی زمین باشد و بعد از اینکه تمام بدن خود را در یک جهت نگه داشتید ، وزن کل بدن خود را با نوک انگشتان پا و ساعد خود ، که هر دو روی زمین هستند ، تحمل کنید.

حالا دست چپ خود را از روی زمین بلند کرده و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، بازوی خود را کاملاً راست بالا بیاورید. چند ثانیه در این حالت بمانید. اکنون ، در حالی که کل بدن را می چرخانید ، دست خود را به حالت اولیه بازگردانید و این کار را برای دست بعدی و قسمت جلوی بدن خود انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و پشت شما کاملاً صاف است ، زانوها نباید به هیچ عنوان خم شوند و یا زمین را لمس کنند و به طور کلی معده شما باید کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• پل تک لگن

پل تک لگن

باسن تک ران یک ورزش برای چربی پا و باسن خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. شما باید این تمرین را به گونه ای انجام دهید که پشت شما کاملاً روی زمین صاف باشد و دستان شما در کنار بدن شما باشد. زانوها را در فاصله 90 درجه نگه دارید.

حالا با کمک یک پا و قدرت بالاتنه ، یک پا را کاملا صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با قدرت پای خود که هنوز خم شده است و ماهیچه های شکم انجام دهید. می توانید این تمرین را برای پرکردن و فرم دادن پاهای خود انجام دهید.

• راه اندازی طرف

راه اندازی برای مهمانی ها

یکی دیگر از تمرینات برای پر کردن پا ، پرتاب به پهلوها است. این تمرین به ضخیم شدن و خوش فرم بودن الگو کمک می کند. برای انجام این تمرین ، شما صاف ایستاده و دستان خود را روی سینه خود قرار می دهید.بالاتنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را به سمت راست ببرید.

الگو باید مستقیم باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و باید کل وزن بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشتان پا بیرون بیاید و باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، هنگامی که در این حالت هستید ، چند ثانیه نگه دارید و سپس به حالت اولتن برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

فیلم تمرین برای پاهای چاق

تا به حال ، ما یک سری حرکات مفید و م forثر برای چاقی پاها را معرفی کرده ایم. تمرینات بسیاری از این دست وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان تمرینی برای چاقی پاها استفاده کنید و پاها را زیبا کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که باید ورزش خود را به درستی انجام دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم ، اگر مبتدی هستید ، باید از فیلم های ورزشی برای چربی پا کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که چقدر اصل این بازی ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم ممکن است در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که اگر ورزش اشتباهی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و دیگر هرگز نمی توانید ورزش کنید.

بنابراین ، اگر مبتدی هستید و ایده ای ندارید که چگونه تمرین را به درستی انجام دهید ، بهتر است حتما فیلم های آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. در فیلم آموزشی به نکات مهم و مهمی اشاره شده است و شما حتی اگر از قبل با ورزش و تمرینات ورزشی آشنایی ندارید ، می توانید با تماشای این فیلم تمرینات عالی و عالی انجام دهید.

خلاصه

در این بخش ، ما تعدادی تمرین برای پر کردن پاهای شما را پوشش داده ایم. اکثر افراد با بدن باریک می خواهند پاهای آنها ضخیم و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که نسبت به این موضوع حساسیت خاصی دارند.

ما سعی کردیم در این قسمت مجموعه ای از تمرینات را معرفی کنیم که به پر و ساختن عضلات ساق کمک می کند تا بتوانید با این تمرین زیبا و خوش فرم باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید با مرور نظریه تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید