حقیقت تاریک در مورد کیسه های پوره – اوه عزیزم



کیسه های پوره بسیار راحت هستند ، حاوی میوه و سبزیجات هستند و مهمتر از همه ، بچه ها آنها را دوست دارند ، اما آیا آنها واقعاً گزینه ای سالم برای کودک شما هستند؟ آنها ممکن است به همان اندازه سالم به نظر برسند که خانگی هستند ، اما متأسفانه آنها حتی با “ارگانیک” روی برچسب نیستند.

چگونه شدن

اولین قدم در تهیه پوره خریداری شده ، تولید انبوه است که در آن میوه ها و سبزیجات با استفاده از حرارت بسیار بالا برای تولید خمیر پایدار در قفسه جوشانده می شوند. سپس این تفاله به تولیدکنندگان مختلف غذای کودک ارسال می شود که آنها را به روش خود مخلوط می کنند و سپس دوباره آنها را با دور دیگری از فرآیند حرارت فوق العاده بالا می جوشانند.

میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین های محلول در آب و آنزیم های حساس به گرما هستند. بنابراین در حالی که دمای بالا با از بین بردن همه “چیزهای بد” پایدار می ماند ، متأسفانه بیشتر ارزش غذایی را نیز از بین می برد. در نتیجه یک شربت حاوی قند زیاد ، مواد مغذی کم است و دیگر شبیه یک میوه یا سبزی واقعی نیست. پوره های خریداری شده همچنین حاوی فیبر ، چربی یا پروتئین لازم برای کمک به کند شدن افزایش قند خون نیستند که به ناچار باعث ایجاد این کیسه های کوچک می شوند. متأسفانه ، آنچه بالا می رود باید پایین بیاید و وقتی قند خون بالاخره پس از عجله قند کاهش می یابد ، احتمال ذوب شدن و عصبانیت بیشتر است.

اولین تجربیات غذایی نوزاد ، اولویت های او را برای آینده تعیین می کند. کودکانی که از غذاهای شیرین فرآوری شده برای نوزادان استفاده می کنند ، در معرض خطر ابتلا به مادام العمر برای غذاهای فرآوری شده شیرین هستند. حتی کیسه های حاوی طعم هایی که عموماً شیرین تلقی نمی شوند ، مانند کلم پیچ و کینوا ، در درجه اول با یک ترد میوه قوی و اعتیادآور شیرین پر می شوند.

هشدار با ماسک به عنوان استراحت

اگرچه توت فرنگی یک غذای رایج برای واکنش نوزادان (اغلب با بثورات پوستی) است ، اما معمولاً به پوره های خریداری شده از فروشگاه اضافه می شود. با این حال ، سازندگان غذای کودک به والدین اطمینان می دهند که نگران نباشند و می گویند آنها از دمای بالا برای پردازش توت فرنگی پوره شده خود استفاده می کنند که باعث از بین رفتن پروتئین مسئول واکنش آلرژیک می شود. آنها می گویند که برای تمجید ، دمای مورد استفاده برای پخت توت فرنگی در خانه نمی تواند به حدی برسد که بتواند به طور موثر این پروتئین ها را از بین ببرد.

آیا من تنها کسی هستم که این را به عنوان یک پرچم قرمز وحشتناک می بینم؟

پوره خانگی در کیسه های چندبار مصرف چطور؟

در حالی که مواد داخل آن بسیار مغذی است ، هنوز دلایل زیادی برای محدود کردن استفاده کودک از کیسه کوچک وجود دارد.

کیسه های پوره کودک شما را برای تغییرات رنگ ، بافت و طعم آماده نمی کند.

نشان داده شده است کودکانی که در مدت زمان طولانی غذاهای پوره شده مصرف کرده اند ، در برابر بافت و مزه های مختلف مقاوم هستند (بخوانید = ترشی).

در حالی که طعم کدو و نخود فرنگی متفاوت از موز و سیب است ، همه پوره های خریداری شده با طعم شیرین تهیه می شوند ، و بنابراین تنوع کافی برای پرورش کام کاملاً ماجراجویانه و خوب را ندارند.

من بارها از والدین شنیده ام که می گویند کودک یا کودک نوپا ساشه را به غذاهای دیگر ترجیح می دهند. برای من این یک نشانگر واضح است که وابستگی آنها به کیسه های پوره بر آنها تأثیر منفی می گذارد. ادامه دادن این کیسه ها ممکن است در کوتاه مدت آسان به نظر برسد ، اما اگر همه غذای خوشمزه بخواهند غذا بخورند ، من می توانم قاطعانه اطمینان دهم که دادن کیسه های بیشتر به آنها فقط منجر به ترشی بیشتر می شود.

کیسه های پوره اجازه نمی دهند کودک با غذا تعامل داشته باشد.

دیدن ، لمس کردن و بو کردن غذا همه اجزای مهمی هستند که برای احساس سیری مورد نیاز است و فقدان این عوامل کلیدی در هنگام غذا خوردن می تواند سیگنال های داخلی سیری بدن را به طور قابل توجهی مختل کند.

تعامل با غذا همچنین برای نوزادان مهم است که یاد بگیرند خود را در قسمت های مناسب تنظیم کنند ، نه اینکه بی خیال یک کیسه را به عقب بچرخانید تا زمانی که غذا تمام شود.

کیسه های پوره در مورد غذای واقعی به کودک آموزش نمی دهند.

غذاهای تازه و واقعی به کودکان اجازه می دهد تا از طعم و مزه غذاهای فردی قدردانی کنند. سپس حتی اگر آنها در دوران کودکی آن مرحله انتخابی مناسب برای سن را که با یک پایه محکم شروع شده است ، پشت سر بگذارند ، تمایل دارند که انتخاب خود را به خوبی در دوران مدرسه خود انجام دهند تا اینکه یک ماجراجو بخورند. به احتمال زیاد زودتر باز می گردند.

من می دانم که والدین راحتی خود را دوست دارند ، اما واقعیت این است که کیسه های پوره قطعاً غذای مغذی نیستند که در بازار عرضه می شود. وقتی با بچه هایم در سفر هستم و وقت ندارم یک غذای مناسب درست کنم ، غذاهای مسافرتی آسان مانند آووکادو ، ماهی قزل آلا بدون نمک ، کره آجیل یا میوه های خشک شده را با خود می آوریم.

آیا کیسه های پوره وحشتناک ترین چیزی است که می توانید به نوزاد خود بدهید؟ مطمئناً نه ، اما تکیه کنونی فرهنگ ما به کیسه ها مطمئناً به فرزندان ما آسیب می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید