رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


کاهش سریع وزن زمانی اتفاق می افتد که به دلیل رژیم غذایی شدید اشتهای شدیدی وجود ندارد. مانند همه رژیم های غذایی ، نکته مهم این است که رژیم را با دقت رعایت کنید بدون اینکه حتی کوچکترین تغییری در رژیم غذایی ایجاد شود. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و پیشنهادات مربوط به آن ، می تواند تأثیر بسزایی در رژیم کاهش وزن داشته باشد ، همچنین باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه را از 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. در این رژیم مراقب باشید ، خوردن صبحانه مهم است.

برای ناهار خوردن اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز توصیه می شود.

در شام ابتدا مقداری کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا می تواند منجر به مشکلات گوارشی شود و همچنین منجر به چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای شام مانند روز قبل از کاهو ، لیمو ترش و کدو بورانی استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

برای ناهار ، کمی سالاد به تنهایی بخورید و سپس سینه مرغ نیم پز یا کبابی بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

در روز چهارم

هنگام صرف صبحانه ، کار را مانند روز قبل انجام دهید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

کشک کم چرب باید ابتدا در وعده ناهار مصرف شود ، سپس یک لیوان آب ، آب سیب یا آب هویج کمی بعد از خوردن کشک مصرف شود.

ابتدا در شام گونی اسفناج بخورید. توصیه می شود در اوایل شب شام بخورید و یک ساعت بعد از شام مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را آماده کرده و مانند روز چهارم از آن لذت ببرید.

برای ناهار ، یک قاشق کره و مقداری آب لیمو به ماهی پخته شده اضافه کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا جدا از حفظ سلامت غذا ، وزن به راحتی کاهش یابد.

اول از همه ، یک سالاد با آب لیمو و روغن زیتون برای شام میل کنید. سپس فقط گونی کدو تنبل را بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز را شبیه به سومین روز رژیم لاغری تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز قبل را انتخاب کرده و مصرف کنید.

شام را مانند قبل آماده کنید و بخورید (در روز پنجم).

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه و یک تکه نان تست با یک حبه قند میل کنید.

در وعده ناهار به ترتیب از سالاد ، ورق سوسیس و نان اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. توصیه می شود یک ساعت بعد از شام مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

ناهار را همانند روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد کاهو را با آب لیمو نیز سرو کنید. پس از اشتیاق طولانی مدت برای این غذاها ، می توانید از بسیاری از میوه ها استفاده کنید.

روز نهم

در صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را به آرامی با آب لیمو ترش تازه میل کنید و سپس از نصف سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، سالاد کاهو را با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو تازه ترش تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

هنگام صرف صبحانه ، همان کاری را که روز قبل انجام داده اید انجام دهید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

ماست کم چرب ابتدا باید در وعده ناهار مصرف شود ، سپس یک لیوان آب ، آب سیب یا هویج کمی بعد از خوردن کشک مصرف شود.

ابتدا در شام 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

برای صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار ، یک قاشق کره و مقداری آب لیمو به ماهی پخته شده اضافه کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در نهایت ، کدو بورانی مورد نظر است.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادا را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

برای ناهار عدس و 1 هویج رسیده بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری شامل یک رژیم غذایی اصلی 12 روزه است و رژیم نگه داری به مدت 3 روز توصیه می شود. توصیه می شود رژیم غذایی را در 15 روز اول رعایت کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید 3 روز یک رژیم نگهدارنده مجدد انجام دهید.

رژیم نگهداری از رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

در صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا یک سالاد با گوجه فرنگی و آب مرکبات تازه سرو کنید و سپس از مقداری پالاک بورانی استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. 2 ساعت بعد از شام 2 میوه بخورید.

روز چهاردهم

کافی است یک تکه نان تست و عسل را در یک فنجان چای برای صبحانه میل کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

ابتدا برای شام سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و بعد از چند ساعت از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

اول از همه ، ناهار سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. 2 ساعت بعد از شام 2 میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید