رژیم چاقی سریع با بهترین برنامه رژیم غذایی


قبل از گرفتن هر نوع رژیم چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا باید دلیل چاق نبودن را بدانیم و سپس با تشخیص صحیح به دنبال رژیم غذایی موثر و کارآمد چاقی باشیم. در ادامه چاقی را برای یک هفته برای شما آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این رژیم چاقی سریع بتوانید به راحتی تا چند کیلو در هفته وزن خود را افزایش دهید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیده اید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم غذایی یکی از مهمترین و سالم ترین روش ها است. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری از تعداد کالری مصرفی بدن خود در روز مصرف کنید. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز به مقدار مناسبی از چربی روزانه نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادت خوردن 3 وعده در روز را فراموش کرده و در عوض 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. با مطالعه رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز ، تا انتها با ما باشید.

انواع غذاها برای رژیم چاقی سریع

برنامه رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز

در این مقاله ، رژیم غذایی چاقی سریع هفت روزه را به طور مفصل برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و با استفاده از آن به راحتی بتوانید چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چربی سریع

اولین روز

در اولین روز رژیم چاقی سریع ، بهتر است نصف فنجان بلغور جو دوسر خام ، یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان و کمی صبحانه میل کنید. دارچین .. و برای صبحانه ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک میوه بزرگ ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موتزارلا ، و برای ناهار ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز بخورید. برای میان وعده عصرانه خود ، یک وعده ماست کم چرب ، یک وعده پنیر محلی کم چرب ، یک وعده کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری پودر گندم سبوس دار و یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام ، 20 عدد بخورید. گرم ماهی آزاد ، یک سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک. از خوردن نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، مقداری تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل در آخرین وعده غذایی بعد از شام لذت ببرید.

رژیم چاقی سریع برای افراد لاغر

روز دوم

روز بعد رژیم چربی سریع 4 عدد پنکیک گندم برای صبحانه ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و یک ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل. برای یک میان وعده ، یک موز کامل و دو عدد پر لیوان از شیر بدون چربی برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک میل کنید. حالا برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر نوع میوه ای باشد ، و دو قاشق غذاخوری دانه کتان ترکیب کرده و میل کنید. برای شام حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و سبزیجات کاملا پخته بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

چند گل رز

برنامه افزایش وزن صبح روز سوم ، 2 کلوچه گندم یا جو با حلوا برای صبحانه و یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ برای صبحانه میل کنید. برای ناهار می توانید ساندویچ تن و پنیر با گلابی میل کنید. شما می توانید این ساندویچ را با مخلوط کردن دو برش نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه پنیر چدار ، کاهو یا گوجه فرنگی با سس مایونز بدون چربی درست کنید. برای یک صبحانه سریع ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ عصرانه و یک کاسه سوپ مرغ برای شام میل کنید. خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ بعد از شام بسیار خوب است.

رژیم چربی سریع

در روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز رژیم افزایش وزن سریع ، یک املت سبزیجات شامل 2 تخم مرغ مخلوط با فنجان پنیر بدون چربی و سبزیجات فنجانی با دو برش نان سبوس دار و یک لیوان شیر کم چرب. برای صبحانه پرتقال و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان برنج قهوه ای ، مقداری سس و یک گوجه فرنگی بخورید. ناهار یک ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را با یک خوشه انگور قرمز سرو کنید. برای صبحانه ، یک لیوان شیر کم چرب ، با دو وعده کامل میوه یخ زده ، و برای شام ، 250 گرم سینه مرغ با یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان لوبیا سبوس برنج و شام مخلوط سویا بعد از غذا پودر پروتئین با شیر با یک تکه میوه بزرگ سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از بلوبری یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ ، یک ساندویچ همبرگر برای ناهار و یک لیوان شیر بدون چربی اضافه کنید. پنیر دسی. با سرو کنید دو میوه بزرگ برای شام ، یک همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک ، و برای یک پایان شیک در شب ، پروتئین با مقدار زیادی میوه.

پروتئین در رژیم چاقی سریع

روز ششم

4 پنکیک گندم کامل برای صبحانه ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی با یک وعده کامل زغال اخته تازه ، 4 تخم مرغ آب پز برای صبحانه ، یک وعده کامل جو پخته ، یک عدد با موز یک لیوان شیر بدون چربی و کمی دارچین ، 2 فنجان ماکارونی برای ناهار با دو قاشق غذاخوری سس ، یک سالاد 150 گرم سینه مرغ و مقداری اسفناج ، یک فنجان گربه ماهی برای صبحانه با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام ، شما می تواند 150 گرم سینه مرغ ، یک سیب زمینی بزرگ با 2 وعده کامل سبزیجات پخته و یک شیک پروتئینی برای پایان شب داشته باشد.

روز 7 و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ، دو عدد تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ای ، 4 عدد تورتیلا گندم با پنیر موزارلا و یک دسته بزرگ انگور ، برای صبحانه ترکیبی از دو فنجان سبوس جو با 2 فنجان شیر کم چرب ، کمی دارچین و دوم 2 برش نان با کشمش ، 150 گرم همبرگر برای ناهار ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان دوغ کم نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز. صبحانه سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم ماهی تن برای شام ، یک وعده پاستا ، یک فنجان سس ، کلم بروکلی بخارپز شده ، دوغ کم نمک و شیک پروتئینی بعد از شام بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم چاقی

دیدگاهتان را بنویسید