رژیم کتو دوباره چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟


چگونه می توانیم آن را پس از شکستن رژیم کتو پس بگیریم؟

متأسفانه بسیاری از مردم می گویند نمی توانند بر فریب خود غلبه کرده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به رژیم کتو برگردیم

پس از تحقیق و گفتگو ، مشخص می شود که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز شما ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. به همین دلیل نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن را از بدن خود خارج کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم بعد از شکستن رژیم به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از چنگال خود خارج شوید دقیقاً همان اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی متناوب در مقابل رژیم کتو 01 - چگونه می توان آن را پس از شکستن رژیم کتو پس گرفت؟

چرا منطق از دست دادن چربی کامل در روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. وقتی بدن شما ذخیره گلیکوژن بالایی دارد و شما چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی را بسوزاند. هرگز اتفاق نخواهد افتاد
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند.

2. هنگامی که شما در حال برنامه ریزی چیت بودید به این افراد گفته شد. به طوری که میزان کالری دریافتی شما از برنامه شما فراتر نرود. و هر چه باشد ، هنگام یوزپلنگ ، از کتوز خارج شده اید و چربی ای که با غذای یوزپلنگ خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید مصرف چربی خود را کاهش داده و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از سوی دیگر ، اگر مصرف چربی خود را به صفر برسانید و مصرف کربوهیدرات خود را در روز بعد کاهش دهید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل روزه داری (خواب) کاهش یافته است رژیم کتو را افزایش داده ، اشتهای شما را افزایش داده و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشتید برمی گرداند. و این چرخه می تواند چندین روز ادامه یابد و ممکن است نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه پس از شکستن رژیم کتو آن را پس بگیریم؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه می شود و منجر به گرسنگی و آرامش کاذب می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن می کند ، کبد ، خون و ماهیچه ها چربی و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهند.

روش پیشنهادی برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزینی برای روش اشتباه رایج (حذف کامل چربی):

1. تمرینات قدرتی کامل بدن (بهترین کار روز بعد تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که ذخایر گلیکوژن را به طور کامل از بدن و ماهیچه ها تخلیه می کند. و شما به طور همزمان و همزمان تقلب می کنید). از آن برای عضله سازی استفاده کنید.)

این روش در رژیم کربوهیدرات حلقوی نیز استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در طول آن دو روز تمرینات قدرتی سنگین انجام می دهند تا عضله بسازند و چربی سوزی را در پنج روز آینده شروع کنند). برو).

2. روزه 100٪ جواب است. روز بعد ، جشنواره غذا برگزار می شود. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس کسانی است که تقلب چربی را در روز بعد به صفر می رسانند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که میزان مصرف چربی و کربوهیدرات را به صفر می رسانند ، سطح انسولین خونشان بالا رفته و در واقع دوباره تقلب می کنند و بدترین کار را انجام می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟

راههای تسریع کلاهبرداری

– مصرف روغن و قهوه MCT: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

وقتی بدن شما کاملاً با کتو سازگار شد ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به مقدار کم کاهش دهید. زیرا بدن شما دسترسی خوبی به چربی دارد و می توانید به جای چربی ای که می خورید از مقداری چربی بدن خود استفاده کنید. و به همین دلیل ، می توانید بعد از مدتی میزان چربی خود را کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما وقتی تقلب می کنید ، سطح بالای انسولین بدن را به طور کامل به ذخایر چربی محدود می کند و این سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما دوباره از چربی استفاده کرده و کتون بسازد.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم ، یعنی 70 درصد چربی ، 25 درصد پروتئین و 5 درصد چربی ، و هنگامی که فردای چیت می آیید ، چربی را صفر می کنید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین و کربوهیدرات ها هستید ، که انسولین را تحریک می کنند ، و هنگامی که سطح انسولین خون شما بالا است ، به بدن شما اجازه می دهد چربی را از رژیم کتو جذب مجدد کند. نمی دهد ، و در عین حال بدن شما دسترسی به غذا ندارید و کالری کمی دارید. مصرف کنید و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن وارد عضله می شود و ماهیچه را می سوزاند و اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین در خون شما کاهش یابد. فقط با این عملیات رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن این را می توان به صورت متناوب انجام داد.

محبوب ترین رژیم سال چیست؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید