سالاد شام بهاری – ریشه های جدید من


سلام دوستان! برای سرگرمی ، من یک پست وبلاگی که در سال 2010 نوشتم را احیا می کنم – یک کاسه سالاد لوبیا با کره گرم ، هویج سرخ شده با سیر و برنج وحشی. چرا من یک دستور قدیمی ده ساله را دوباره منتشر می کنم؟ خوب ، من فکر کردم تعدادی از پیروان جدید اینجا هستند که هرگز این شادی را ندیده اند (سلام ، اتفاقاً)! دوم ، اکثر شما که از ابتدا اینجا بوده اید ممکن است آن را فراموش کرده باشید. سوم ، این دستور العمل اصلی اصلی انبار است. و در نهایت ، چون زیاد است ، بسیار خوشمزه – لذیذ. حبوبات کره خامه ای ، سکه های هویج سیر طلایی ، برنج وحشی جوجه دار ، پیاز ترد و ترشی روشن ، کلم ابریشمی و سویای تازه ، همه با یک پانسمان خردلی که لب شما را لیس می زند تقریباً در همه چیز ارائه می شود. در این سالاد وجود دارد. و غیره

من حتی اسم آن را سالاد شام بهاری گذاشتم زیرا این غذای عالی فصلی است (بله عزیزم ، قطعاً این غذا است غذا) ترکیب محصولات و طعم های هر دو زمستان و بهار ، همانطور که ما در مسیر فراز و نشیب ها قرار می گیریم! هورا!

این دستور خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. تقریباً 3 سال در رستورانی در کپنهاگ کار می کردم. من عاشق کارم بودم و به سختی می توانستم باور کنم که واقعاً چنین کاری وجود داشته باشد پرداخته اند مجبورم تمام روز را در آشپزخانه ای گرم و تنگ ، بدون منو یا دستور العمل برای پختن ده ها غذای جدید هر روز – قطعاً هنوز در مرحله ماه عسل – بگذرانم. در وعده های غذایی که تهیه می کردم ، احساس اطمینان می کردم که درک عمیق خود از تغذیه را در تهیه دستور غذا به کار می برم و هر روز با خلاقیت خود را پیش می بردم و می دانستم که چگونه سرعت یادگیری و رشد را دارم. من قطعاً در گرداب بودم و آن زمان بسیار هیجان انگیز در زندگی من بود.

من شیفتم را حدود ساعت 8 صبح شروع کردم و ساعت 12 بعد از ظهر که درها را برای ناهار باز کردیم بیشتر ظروف من آماده بود. این زمان نسبتاً کوتاهی برای پمپاژ 200 وعده است. هر چیزیاما پس از چند سال ، راههای کوتاهی ایجاد کردم که طعم و مزه زیادی را در عجله به همراه می آورد. یکی از این برش های کوتاه روغن سیر بود – اولین کاری که بعد از بستن بندهای پیش بندم انجام می دادم ، که به عنوان ماریناد ، محلول برشته و پایه سوپ ، خورش ، سس و سس در طول روز استفاده می شد. کار خواهد کرد. در واقع ، من فکر نمی کنم غذاهای زیادی از ایستگاه من بیرون بیاید که این مقدار باشد نبود سپس سیر را در آنها بریزید (راه ساده ای برای خوش طعم کردن همه چیز!) این روغن روی نیمکت من نشست و در همه چیز ریخته شد و همه به دنبال چیزهای بیشتری بودند.

یکی از چیزهایی که من دوست داشتم از روغن سیر استفاده کنم ، سبزیجات زمستانی بود. من می توانم آنها را در طلای مایع گفته شده بریزم ، فر را خاموش کنم و در عرض نیم ساعت ، یک توده تاول زده و براق از ریشه های کبابی بو داده برای سرو ، فقط با فشار آب لیمو و گیاهان تازه ، بخورم. کفش مورد نیاز است آن را قابل ارائه کنید چه کسی نمی خواهد در این مورد غوطه ور شود ؟! علاوه بر این ، ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه در حال بررسی نتیجه نهایی بودیم و اینکه چگونه می توانیم حتی متواضع ترین غذا را کاملاً مزه کنیم. روغن سیر بلیط بود.

در رستوران ، حرکت مهم من ترکیب سبزیجات ، غلات و حبوبات به روشهای هیجان انگیز بود (که در آن زمان بسیار جدید بود!) با چند حبوبات کره ای نرم و خامه ای از اجاق گاز خارج می شد و چند روز پیش ، برنج وحشی بخارپز. این ترکیب از یخچال با من تماس گرفت ، این ترکیب بسیار ارگانیک بود و به بافت ها ، رنگ ها و طعم های مختلف اشاره کرد.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. گذشته از بو دادن سیر و افزودن آن به روغن ، در اینجا باید بدانید که چه کاری باید انجام دهید مطمئن آن را رنده کرده یا با هم مخلوط کنید تا تقریبا شبیه خمیر شود. به این ترتیب ، سیر به هرجایی که روغن برود ، می رود و به همان اندازه کاراملی می شود و به طلایی ترین و دلپذیرترین طلا تبدیل می شود ، که ملایم و شیرین و برشته است. ازش متنفر نمیشی

مکث! زمان فیبر

فیبر احتمالاً از همه مواد مغذی که درباره آن می شنویم کم جذاب ترین و جذاب است. همه چیز در مورد پروتئین است! چاق! و اگر در مورد کربوهیدراتها چیزی می شنوید ، احتمالاً تا حدی نادان و بی انصاف است (من واقعاً از این که بخواهم در مورد عناصر درشت مغذی صحبت کنم ، متنفرم ، عقب می افتم!). فیبر خسته کننده به نظر می رسد و فقط مادربزرگ شما به آن اهمیت می دهد ، پس چرا این کار را انجام دهید شما نیاز به؟

یکی از دلایلی که رژیم های غنی از گیاهان تا این حد مفید هستند نه تنها به دلیل فیبر بالای آنها ، بلکه پتانسیل آنها برای انواع فیبر است. فیبرها در گذشته به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. آنچه در این زمینه تحقیق جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم فیبر را می توان به دسته های بیشتری تقسیم کرد (پلی ساکاریدهای چسبناک ، غیر چسبناک ، غیر نشاسته ای ، نشاسته مقاوم و غیره) ، که هر کدام دارای پتانسیل بالایی هستند. تنوع بخشیدن منبع غذایی برای باکتری های روده ما. به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهی بیشتری بخوریم ، تنوع میکروبیوم ما بیشتر می شود.

چرا این موضوع اهمیت دارد؟ زیرا روده ما اساس سلامت کلی ما است. اگر طیف وسیع تری از سربازان در خط مقدم سیستم ایمنی بدن خود داشته باشیم ، نه تنها چشم اندازهای بهتری داریم زندگي كردن، اما ثروتمند فیبرهایی که می خوریم همچنین باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها انواع خاصی از باکتری ها را تغذیه می کنند. از خوردن انواع گیاهان لذت ببرید تا مطمئن شوید که از انواع مختلف افراد خوب در دستگاه گوارش خود حمایت می کنید. آنها آنچه را که من به شما می گویم با بی وجه به شما پس می دهند!

غذاهایی که بیشترین میزان فیبر را دارند لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات و آجیل و دانه ها (به یاد داشته باشید فیبر در غذاهای حیوانی وجود ندارد). نسبتهای مختلف فیبرهای محلول و نامحلول و همچنین فیبرهای چسبناک/غیر چسبناک و فیبرهای قابل تخمیر در همه این گروههای غذایی یافت می شود ، توصیه می شود از هر کدام از آنها غذا بخورید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل میزان توصیه شده روزانه فقط 25 گرم است ، نه این که در مورد آن صحبت کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که می توانید از غذاهای گیاهی استفاده کنید و احساس کنید که بدن بدن شما به آرامی شروع به تغییر می کند. همه چیز در معده برمی گردد ، و چه چیزی نه فقط شما غذا می خورند ، بلکه باکتری های روده شما نیز می خورند.

با این دستور غذا ، آن بچه های خوب را با فیبر تغذیه خواهید کرد شش گیاهان مختلف! در مورد مخلوط بتن صحبت کنید. لوبیا ، غلات کامل ، 3 سبزیجات مختلف ، بعلاوه گیاهان دارویی ، به انواع جدی فیبر می افزایند. خوب ، خوب ، خوب fiberation! من

نکته خنده دار در مورد تجدید نظر در این دستور غذا این بود که اگر چیزی وجود دارد من این بار تغییر می کنم. من در ده سال گذشته چیزهای زیادی آموخته ام و به طور باورنکردنی به عنوان آشپز پیشرفت کرده ام ، بنابراین تعجب کردم که تغییرات زیادی برای ایجاد نداشتم. تنها دو موردی که برای این سالاد احساس کردم نیاز به یک برگ سبز تیره و یک ترشی بود – سارا B کلاسیک روی آن اجرا می شود! از آنجا که ما هنوز هیچ سبزی بهاری در جریان نداریم ، من تصمیم گرفتم که کلم برگ برنده باشد ، و ظاهراً باید ماساژ داده شود! من در دستور اصلی پیاز قرمز را به یک ماریناد سریع تبدیل کردم ، زیرا این یکی دیگر از تکنیک های ضروری آشپزخانه است که من از اولین ارسال آن یاد گرفته ام.

این وعده سالاد دارای همه چیزهایی است که شما نیاز دارید و از یک کاسه میل می کنید: فوق العاده خوشمزه و سیر کننده است ، با تمام بافت موجود در ترکیب برای برآوردن خواسته های تند شما. اگر به نظر برسد که برای یک ظرف بیش از حد چیزهای زیادی را به طور همزمان بپزید ، می توانید مواد را به طور جداگانه تهیه کنید ، حتی در روزهای مختلف. اگر راه برگشت را طی می کنید ، لوبیا و برنج را یک روز یا بیشتر قبل از آن بجوشانید (و در حین مصرف ، غذای اضافی تهیه کنید ، زیرا برای غذاهای آماده است) و پیاز را تا یک هفته قبل ترشی کنید. کلم پیچ را می توانید یک یا دو روز قبل پخته یا له کنید ، اما هویج را باید درست قبل از سرو تفت دهید.

اگر لوبیا کره ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (Navy ، Cannellini ، Great Northern یا Baby Lima Beans چند نوع هستند) و اگر می خواهید دانه را جایگزین کنید ، هر نوع برنج کار می کند – حتی ارزن یا کینوا خوشمزه خواهد بود! به جای هویج ، از هر گوه ریشه ای که در ترد شدن شما استفاده می شود استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، شلغم یا کدو زمستانی طعم بسیار خوبی در روغن سیر دارد. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

امیدوارم به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها بسیاری از ما س areال می کنیم ، و من همچنان برای اتصال به زمین ، وضوح و اتصال به آشپزخانه برمی گردم. پاسخی وجود ندارد ، فقط حضور است. و در آن حضور ، من خود را بالای تخته برش می بینم ، از آنچه در پیش دارم سپاسگزارم ، هویج را خرد می کنم ، سپس یکی دیگر ، و برای چیزهای ساده تشکر می کنم.

همه شما را دوست دارم آنجا خوب بمانید و در امان باشید.
XO ، سارا بی

دیدگاهتان را بنویسید