سبزیجات بو داده ساده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


این سبزیجات سرخ شده ساده یونانی بسیار مورد علاقه پاییز هستند و دلچسب و سیر کننده هستند. یک ظرف مخصوص تابه ، به سادگی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی شده است.

افزودن سبزیجات بیشتر به وعده های غذایی



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) بلافاصله می دانید که هدف شماره 1 ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

پیروی از a رژیم غذایی مدیترانه ای این بدان معناست که شما در حال حاضر بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به رژیم غذایی خود تمرکز کرده اید. رژیم غذایی سرشار از سبزیجات در واقع می تواند به افزودن فیبر غذایی بیشتر ، ویتامین ها ، مواد معدنی که دارای مزایای زیادی برای سلامتی هستند ، کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش دهد ، سلامت قلب را بهبود بخشد و محافظت در برابر ایجاد برخی سرطان ها را افزایش دهد.


وارسی رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟ برای اطلاعات خوب و نکاتی در مورد بیشتر میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها در رژیم غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 of از افراد هرگز به مقدار توصیه شده روزانه خود نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. بدانید که چقدر به اینجا احتیاج دارید و در اینجا چند نکته واقع بینانه برای افزایش آن در رژیم غذایی وجود دارد – فیبر رژیمی – شماره 1 موردی که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات بو داده ساده یونانی در یک کاسه

سبزیجات کباب شده


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات ، بو دادن آنها است. تفت دادن طعم فوق العاده ای می دهد. این همچنین راهی عالی برای ترکیب ادویه جات ترشی جات برای طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست ساده هستیم نحوه پخت هر سبزی از آشپزخانهبه نکات عالی برای ادویه ، زمان لازم برای سرخ کردن سبزیجات مختلف و غیره.

دستور العمل سبزیجات سرخ شده یونانی با الهام از پاییز

این دستور العمل سبزیجات سرخ شده یونانی با الهام از پاییز از برخی از طعم های پاییزی مورد علاقه ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. دلچسب است و به سادگی با سیر و گیاهان چاشنی می شود. با خیال راحت سبزیجات و ادویه ها را به دلخواه یا بسته به آنچه در دست دارید ، تغییر دهید.

نکته #1 ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی در ماهیتابه دارید! در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات دارای فضای کافی هستند و روی هم انباشته نمی شوند.

سبزیجات بو داده ساده یونانی

سبزیجات بو داده ساده یونانی

این سبزیجات بو داده ساده یونانی یک غذای خوشمزه یک تابه هستند که به لطف سیر و گیاهان خوش طعم ، طعم دلپذیری را در خود جای داده است.

نویسنده برایان مک داول ، RDN در خانه متخصص تغذیه

  • 1
    متوسط
    بادمجان ، مکعبی
  • 1
    متوسط
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ بریده شود
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، مکعبی
    (در صورت تمایل پوست را جدا کنید اما لازم نیست)
  • 2
    فلفل دلمه ای ، دانه ای و مکعبی
  • 4
    میخک ها
    سیر ، پوست
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (در صورت استفاده از خشک ، 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2
    قاشق
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق
    پونه کوهی خشک شده
  • 2
    قاشق
    روغن زیتون

  1. یک ورق پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بچینید و کنار بگذارید. توجه – ممکن است لازم باشد از دو ورقه پخت بزرگ استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات در یک لایه قرار دارند.

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید

  3. در یک کاسه بزرگ بادمجان خرد شده ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل دلمه ای را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کردن

  5. سبزیجات را در یک لایه روی ورقه پخت قرار دهید. رزماری تازه را روی آن بریزید.

  6. ورقه پخت را در فر قرار دهید و سبزیجات را تا قهوه ای طلایی ، حدود 20-25 دقیقه تفت دهید. قبل از سرو از فر خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های بهتر سبزیجات با الهام از پاییز هستید ، در اینجا برخی از دستور العمل های مورد علاقه ما وجود دارد –

(10 مشاهده ، 2 مشاهده امروز)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید