ماکارونی گیاهی مدیترانه ای (پروتئین بالا ، بدون گلوتن ، گیاهخواری)



این ماکارونی گیاهی مدیترانه ای با پستو یک شام سالم و گیاهی را درست می کند.

روز بعد ناهار اضافی تهیه کنید – می خواهید از خودتان تشکر کنید!

طعم ماکارونی سنتی عالی است ، اما اغلب فاقد پروتئین و فیبر هستند!

با استفاده از ماکارونی پر پروتئین تهیه شده از نخود ، عدس یا لوبیا سیاه ، غذاهای سنتی گیاهی یا ماکارونی گیاهی خود را ارتقا دهید. برای این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای ، از اسپاگتی عدس زرد و برنج قهوه ای از Trader Joe استفاده کردم – آنها 14 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر در هر وعده دارند.

Banja OG ماکارونی حبوباتی دارای پروتئین بالا است. از نخود تهیه می شود و احتمالاً از نظر طعم و تغذیه مورد علاقه من است.

اما اگر شما را تشویق به مصرف سبزیجات نکنم ، چه نوع متخصص تغذیه ای هستم؟ غذاهای غیر نشاسته ای مانند فلفل دلمه ای ، پیاز ، گوجه فرنگی ، کدو سبز و بادمجان به این دستور غذا بافت ، فیبر و طعم مدیترانه ای اضافه می کنند.

از آنجا که من یک بشقاب بزرگ غذا دوست دارم ، افزودن مقدار زیادی سبزیجات به من اجازه می دهد بدون توجه به نیاز کالری ، مقدار زیادی غذا بخورم. وقتی از یک بشقاب بزرگ سبزی دور می شوم ، کمتر شکر یا میان وعده مصرف می کنم.

من این غذا را به همراه کلم گیاهی Trader Joe و سس پستو بادام زمینی کشیدم … و بلافاصله آن را با پنیر بز میل کردم. وای! یا بگیرش یا ولش کن.

PS- یکی از مشتریان من این دستور پخت گوجه فرنگی را به من آموخت ، بنابراین من آنها را جداگانه تفت دادم! خوشمزه! اما ریختن آنها با سبزیجات دیگر نیز م workثر خواهد بود.

یوم!

پاستا گیاهی مدیترانه ای

زمان آماده سازی: 10-15 دقیقه
زمان پخت: 45 دقیقه

مولفه:

  • 1 عدد بادمجان کوچک ، برش خورده و یک چهارم
  • کدو سبز 1 عدد ، یک چهارم
  • 1 فلفل قرمز ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • 1 فلفل دلمه ای نارنجی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • 1 پیاز قرمز ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • نمک سیر
  • گوجه فرنگی بچه 1 پیمانه
  • روغن زیتون خالص اضافی
  • 1 سر سیر
  • گل های هویج
  • ماکارونی با پروتئین بالا (من از عدس زرد و برنج قهوه ای استفاده کردم ، اما ماکارونی نخودچی یا لوبیا سیاه کار می کند)
  • پستو (من از فروشگاه خریدم اما ما دستور تهیه آن را در اینجا داریم)
  • جایگزین: پنیر بز یا پنیر فتا ، مخمر تغذیه ای

دستورالعمل ها:

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ (یا 2) را با فویل آلومینیومی بچسبانید. برای لغو.
  2. در یک کاسه بزرگ ، سبزیجات را بجز گوجه فرنگی بچه مخلوط کنید. روغن زیتون* را اضافه کرده و به طور مساوی بپوشانید. روی ورقه پخت بمالید و نمک سیر بپاشید. به مدت 40 دقیقه در فر بپزید.
  3. گوجه فرنگی را در یک ظرف مخصوص پخت قرار دهید. با روغن زیتون بریزید. آویشن و یک سر سیر را به آن اضافه کنید. به مدت 25 دقیقه تفت دهید ، بلزامیک را برداشته و روی آن بریزید و 20 دقیقه دیگر سرخ کنید. پس از اتمام کار ، سیر را خرد کرده و برگ های پونه کوهی را از ساقه جدا کنید.
  4. در همین حال ، ماکارونی را طبق دستور بپزید.
  5. وقتی سبزیجات و ماکارونی آماده شدند ، با پستو مخلوط کنید.
  6. اختیاری: پنیر بز یا فتا بپاشید و لذت ببرید!

*با دانستن اینکه این غذا دارای چربی زیادی با پستو و پنیر بز بود ، ترجیح دادم هنگام سرخ کردن این سبزیجات از روغن استفاده نکنم. من از اسپری نچسب روی فویل آلومینیومی استفاده کردم. سبزیجات را برای رطوبت در سبزیجات ریخته و طبق معمول چاشنی زده ام.

این غذا را برای خود یا خانواده آماده کنید؟ ما می خواهیم ببینیم! شاهکار خود را به اشتراک بگذارید و ما را در اینستاگرام تگ کنید @آگاهی از تغذیهبه

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کت ریچاردسون متخصص تغذیه متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در یک تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که از آموزش تغذیه 1: 1 برای کمک به رژیم های ناامید یویو برای رسیدن به اهداف سلامتی خود استفاده می کند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه نظرات متعلق به من است.



دیدگاهتان را بنویسید