مزایای شیر A2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه لبنیات در برنامه رژیم متعادل برای شیوه زندگی فعال شما قرار می گیرد ، گیج شده اید؟ لبنیات سرشار از چندین ماده مغذی مهم از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، لبنیات می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم ناشی از مصرف لبنیات هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، ممکن است از مصرف شیر a2 سود ببرید. در این پست ، ما می آموزیم که شیر a2 چیست ، مزایای شیر a2 برای ورزشکاران و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا نیازهای شما را به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال تأمین کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

متشکرم برای a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با افرادی مشارکت می کنم که دارای فلسفه و ارزش های مشابه هستند.

شیر A2 چیست؟

نام شیر A2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی هر دو پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور خاص ، شیر A2 از گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 تولید می کنند و A1 را تولید نمی کنند.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر A2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، هضم آن آسان تر است و بنابراین از ناراحتی معده در برخی افراد جلوگیری می کند. این امر به این دلیل است که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 در مقایسه با پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای از دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افرادی که از ناراحتی معده پس از نوشیدن شیر معمولی رنج می برند ، می توانند علائم خود را در صورتی که فقط شیر حاوی پروتئین A2 بنوشند ، به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اگر شما بدون هیچ مشکلی توانسته اید شیر بز یا گوسفند مصرف کنید ، به این دلیل است که اکثر این محصولات فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات در مزارع شیری a2

همانطور که می دانید ، در Kelly Jones Nutrition ما عمیقا به پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن اهمیت می دهیم ، بنابراین بسیار خوب است که بدانید همه مزارع شیری a2 دارای اعتبار Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها از برنامه جامع ممیزی و ارزیابی گاوهای شیری که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود پیروی می کنند. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، بررسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها با استانداردها ، از جمله رفتار مناسب حیوانات ، روش های بهداشت گله ، غذا و آب با کیفیت بالا ، اقامتگاه هایی که راحتی حیوانات را ارتقا می بخشد ، مطابقت دارد. مراقبت از نیازهای ویژه حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات بلکه همچنین رفاه کارگران آنها و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین مولفه کلیدی مدیریت زیست محیطی در صنایع لبنی را شامل می شود که شامل حفظ کیفیت آب و خاک ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات است.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید بیشتر در مورد مواد مغذی موجود در شیر a2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کند ، عمیق تر صحبت کنیم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، مصرف لبنیات به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به لبنی ضروری است. با این حال ، اخیراً روند افراد نیز مشاهده شده است بدون آن شرایط برای محصولات غیر لبنی نیز وجود دارد. این می تواند به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده یا پیروی از روندهای تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی باشد.

مسئله این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای مشابه و مزایای محصولات لبنی واقعی گاوها را ندارند. برای ورزشکاران ، این به معنای کمبود مواد مغذی ضروری برای عملکرد ، مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلاتی بعد از تمرین

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که برای رشد و بهبود ماهیچه ها ضروری است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. شیر a2 در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و حاوی هر سه آمینو اسید شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین عضلات مهم هستند و ممکن است به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه بعد از ورزش مصرف کنید تا ریکاوری عضلات را به حداکثر برسانید. اگر برای مهار گرسنگی بعد از تمرین تلاش می کنید ، منبع مایع پروتئین مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با ترکیب 1 فنجان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادامام خشک ، یا افزودن آن به یک اسموتی با پروتئین اضافی از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا کره آجیل ، می توانید پروتئین بعد از تمرین خود را به یک غذای خوشمزه ، راحت و سیرکننده تبدیل کنید. صبحانه روش هضم آسان

ویتامین دی

ویتامین D نقش مهمی در ساخت ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین سیستم ایمنی بدن دارد. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده مغذی مهم برای پیشگیری از آسیب ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و تنظیم التهاب و پاسخ های ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که 1 فنجان 15 درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای ساختار استخوان و دندان و عملکرد ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض ماهیچه ها مورد نیاز است ، عدم دریافت کافی می تواند باعث گرفتگی عضلات ورزشکاران شود. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن و شکستگی استخوان است و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای کمک به تامین نیازهای کلسیم ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از توصیه روزانه برای دریافت کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند و انقباض ماهیچه ها ، فشار خون و ضربان قلب را تنظیم می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در طول تمرینات شدید در عرق از بین می رود. در 1 فنجان شیر a2 ، می توانید 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه برای پتاسیم را مصرف کنید.

هیدراتاسیون

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در شرایط شدید ، گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز مانع بازیابی می شود. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به کاهش استقامت و عملکرد شناختی می شود. شیر A2 می تواند مصرف مایعات روزانه شما را به همراه سایر مواد مغذی که عملکرد را پشتیبانی می کنند ، محاسبه کند.

ورزشکاران چگونه می توانند از شیر a2 استفاده کنند؟

لطفا توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر گاو است و بنابراین است خیر مناسب برای افرادی که از نظر بالینی دچار عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به آب پنیر و شیر هستند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را پیدا نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توصیه می کنم از 2 قاشق غذاخوری در روز شروع کنید ، تا یک فنجان کامل کار کنید و علائم GI خود را کنترل کنید.

a2 شیر با فرنی

در اینجا چند نکته برای گنجاندن شیر a2 در رژیم غذایی وجود دارد:

  • آن را به عنوان میان وعده بعد از تمرین میل کنید
    • شیر a2 حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که باید پس از تمرین مجدداً پر شود. سعی کنید 1 فنجان 2 شیر را با یک مشت ادامام خشک برای مقداری پروتئین اضافی و یک تکه میوه را برای مقداری کربوهیدرات اضافی مخلوط کنید.
  • برای افزایش مواد مغذی ، به جای آب ، بلغور جو دوسر یا جو دوسر یک شبه مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • آن را با غلات یا موسلی برای میان وعده قبل از تمرین میل کنید
  • به قهوه خود کرم A2 اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای تقویت عملکرد و جلوگیری از ناراحتی دستگاه گوارش به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید