نوزادان خود را خوب تغذیه کنید – Celine Rivers Press


در 50 سال راهنمایی مردم در مورد نحوه زندگی ، غذا خوردن و حرکت در این سفر باورنکردنی که ما آن را زندگی می نامیم ، اغلب از من این س importantال مهم مطرح می شود: “چگونه می توانم به فرزندانم کمک کنم قوی تر و سالم تر شوند؟ نگاه داشتن؟”

پاسخ ساده اما عمیق است و با درک اولیه از غذا و غذا شروع می شود.

اولین تجربه ما از دریافت تغذیه انسان در هفته 40 بارداری در رحم رخ می دهد. به طور شبانه روزی ، عناصر تشکیل دهنده متراکم مواد مغذی از پروتئین ها (اسیدهای آمینه) ، چربی ها و کربوهیدرات ها هر بافت ، غده و اندام را اشباع می کند – که همه آنها به معنای واقعی کلمه در مرحله تجمع در جنین هستند. علاوه بر این ، این اجزای سازنده بر اساس بهترین منابع موجود در انبار مادر است. یکی از تعاریف کلمه مادر (لاتین.) مادرمیلف ایرلندی قدیمی ماتیر) به معنی “تغذیه” است.

پس از نه ماه تاریکی کامل ، احاطه شده توسط مایعات و تغذیه کننده حیات ، تولد می رسد. انتقال به جهان خارج یک تنظیم مهم است. دوازده هفته اول بارداری به عنوان “سه ماهه چهارم” شناخته می شود. پس از آن نه ماه غذا معرفی می شود. چرخه این سال اول رابطه ای را که تا آخر عمر با غذا و خوردن برقرار می کنید ، ایجاد می کند.

شیر مادر اولین و مفیدترین غذا برای نوزادان تازه متولد شده است. یک کودک شیرخوار پایانه های عصبی در نوک پستان و آرئول را تحریک می کند ، که به غده هیپوفیز در مغز سیگنال می دهد تا دو هورمون پرولاکتین و اکسی توسین آزاد کند. پرولاکتین باعث می شود غدد پستانی مواد مغذی (پروتئین ، قند و چربی) را از خون به جای محتویات معده مادر جذب کرده و آنها را به شیر مادر تبدیل کنند.

خوردن غذا دنیای بیرونی را وارد دنیای درونی بدن انسان می کند. این یک پدیده ایمنی شناسی است که شامل سیستم غدد درون ریز ، سیستم عصبی و البته دستگاه گوارش است. از دهه 1940 ، فرهنگ های غربی ، در بیشتر موارد ، آگاهی و توجه خود به غذای واقعی را از دست داده اند. آنچه می خوریم به حدی تقلب شده است که دیگر قادر به تغذیه جمعیت بشر نیست.

ما به فرهنگی تبدیل شده ایم که دیگر به سخاوت حیات بخش طبیعت که توسط مادر زمین اهدا شده است احترام نمی گذارد. بلکه ما به فرهنگی مملو از مواد شیمیایی تبدیل شده ایم. آرد سفید سفید شده ، شربت ذرت با فروکتوز بالا ، لبنیات پاستوریزه و روغن های ترانس و هیدروژنه همه ارزش غذایی کمی دارند ، اما 90 درصد آنچه اکثر ما می خوریم را تشکیل می دهند.

چگونه می توانیم خود و فرزندانمان را به خوبی پرورش دهیم؟ یک تعاونی غذای محلی مکان خوبی برای شروع است. این شبکه از افراد همفکر می تواند به شما در درک روش کلی برای دستیابی به تغذیه متعادل کمک کند.

  • سبزیجات محلی تولید شده ، در صورت موجود بودن ارگانیک.
  • گوشت گاو ، مرغ و خوک در مزرعه ، از جمله اندام در صورت امکان.
  • پروتئین گوشت ماهیچه ای (معرفی پس از سال اول).
  • فقط محصولات لبنی خام.
  • ماهی صید شده وحشی
  • غلات کامل (به جز گندم و برنج). آمارانت ، کینوا و ارزن بسیار توصیه می شوند.
  • در درجه اول انواع توت های ارگانیک. مصرف سایر میوه ها را به حداقل برسانید.
  • آجیل و دانه ها ، ترجیحاً ارگانیک و خام. آنها باید خیس شوند و به مقدار کم داده شوند. بادام زمینی (که در واقع حبوبات است و بنابراین هضم آن سخت است) توصیه نمی شود. تا زمانی که بادام زمینی به صورت ارگانیک رشد نکند ، به شدت با سموم دفع می شود.
  • کره آجیل و هسته: بادام ، بادام زمینی و کره کنجد (تاهینی) راحت ترین هضم هستند.
  • سندرم روده و روان پریشیبه دکتر ناتاشا کمپبل مک براید توضیح می دهد که چگونه چندین بیماری با کمبود روده و فلور روده همراه است. “قسمت چهارم: یک نوزاد جدید در خانواده GAPS” برای همه والدین جدید خواندن ضروری است.
  • تکنیک های کامل آشپزی برای رژیم GAPSبه این راهنمای مونیکا کورادو یکی از کاملترین نمای کلی رژیم غذایی GAPS است که امروزه در دسترس است.
  • با هم بنشینید و همزمان غذا را شروع کنید.
  • غذای خود را قورت ندهید یا خیلی سریع غذا نخورید. غذای خود را خوب بجوید. توصیه می شود هر لقمه را ده بار بجوید.
  • غذا را به یک رویداد شاد تبدیل کنید. خنده و گفتگوی سبک و دلنشین بهترین است.
  • هنگام تغذیه هرگز با هم دعوا نکنید ، بحث نکنید یا بحث شدید نداشته باشید. ضرب المثل “آرامش و هضم” را دنبال کنید.
  • برکت بر غذا و منبعی که از آن آمده است – و مخصوصاً کسانی که آن را تهیه کرده اند.
  • هرگز روز را گرسنه شروع نکنید! از ترکیبات مغذی در زندگی خانوادگی ، به ویژه صبح استفاده کنید. (دستور تغذیه من برای بچه ها را در زیر ببینید.)
  • نوشابه ها و نوشیدنی های میوه ای را حذف کنید. یک جایگزین می تواند آب گازدار با لیمو یا آهک باشد. (طبق مطالعه ای که اخیراً منتشر شده است مجله خوبتا 35 درصد از افرادی که از نوشیدنی های میوه ای مانند پرتقال ، سیب یا آب گریپ فروت استفاده می کنند مستعد ابتلا به سرطان روده بزرگ هستند که سومین نوع سرطان است.)
  • هنگام معرفی غذاهای جامد ، افزودن یک مکمل طبیعی کامل متناسب با سبک زندگی نوزاد را در نظر بگیرید. من توصیه می کنم که والدین یا سرپرستان این امر را ساده نگه دارند و از راهنمای یک متخصص کل فرآیند استاندارد استفاده کنند.
  • مکمل های فرآیند استاندارد متمایز هستند زیرا 80 درصد مواد اولیه محصولات آنها در مزارع ارگانیک معتبر این شرکت در پالمیرا ، ویسکانسین تولید می شود.
  1. پودر لاکتات کلسیم: منبع کلسیم یونیزه ، مهمترین ماده معدنی بدن است. از عملکرد سیستم ایمنی ، عضلانی اسکلتی و سیستم عصبی پشتیبانی می کند.
  • 5 کودکان بزرگتر: 1 قاشق غذاخوری (3 قاشق غذاخوری) را در چاتنی سیب قبل از خواب مصرف کنید ، یا به شیک صبح اضافه کنید.
  • سن 1-5: مقدار مصرف را به 1 قاشق چایخوری کاهش دهید.
  1. Caitlin Chewable: فرمولاسیون مولتی ویتامین و مواد معدنی.
  • بچه های 5-11: ساعت 3 صبح و 3 بعد از ظهر مصرف شود. در صورت تمایل ، با استفاده از ملات و مایه کوبیده و با غذا مخلوط کنید.
  • سن 1-5: نصف دوز.
  1. کنگاپلکس جویدنی: حاوی ویتامین A و C ، لاکتات کلسیم و تیموس برای تقویت ایمنی و RNA (اسید ریبونوکلئیک) برای محافظت سلولی است.
  • بچه های 5-11: ساعت 3 صبح و 3 بعد از ظهر مصرف شود.
  • سن 1-5: نصف دوز.
  1. جویدنی ماهی امگا 3: منبع اسیدهای چرب امگا 3 است که به مبارزه با التهاب در سراسر بدن و افزایش دقت ذهنی کمک می کند. همچنین دارای ویتامین D برای حمایت ایمنی بیشتر است.
  • بچه های 5-11: 2 صبح و 2 عصر مصرف شود.
  • سن 1-5: نصف دوز.
  1. مخمر اسید لاکتیک یا لاکت-آنج:

مخمر اسید لاکتیک: پیش و پروبیوتیک که برای تعادل دستگاه گوارش و سلامت و ثبات بیوم روده مفید است.

  • کودکان 5-18: صبح 4 ویفر بردارید ، با جویدن یا آسیاب کردن آن را پودر کنید.
  • سن 1-5: دوز را نصف کنید (2 ویفر).

Lact-Enz: فرمولاسیون پروبیوتیک با آنزیم ها برای هضم و متابولیسم پروتئین ها ، چربی ها و کربوهیدرات ها.

  • کودکان 5-18: 2 کپسول صبح و 2 عصر مصرف شود
  • سن 1-5: نصف دوز.

در نهایت ، غذا و غذا به آگاهی و انتخاب برمی گردد. معبد بدن با توجه به اینکه چه کسی مسئول است برکت داده یا نفرین می شود. فرد بیدار بر اساس خصلت و نتیجه غذا بر اساس قوانین طبیعت و عقل آگاهی کامل دارد. در مورد اینکه چه چیزی در مورد غذاهای غنی از مواد مغذی یا خالی که در بدن خود قرار می دهیم درست و غلط است ، زیرکی وجود ندارد. انتخاب عاقلانه یا ضعیف در همه زمینه های زندگی را همیشه می توان روی میزهایی که برای خود و دیگران آماده می کنیم مشاهده کرد. من با برکت و مشارکت در زندگی شخصی خود و دیگران در این تلاش به شما می پیوندم.

اما ما آینه را به جهان نشان می دهیم. همه گرایش هایی که در دنیای خارج وجود دارد باید در جهان بدن ما یافت شود. اگر بتوانیم خودمان را تغییر دهیم ، روندهای جهان نیز تغییر خواهد کرد. همانطور که انسان ماهیت خود را تغییر می دهد ، نگرش جهان نسبت به او نیز تغییر می کند. این راز الهی برتر است.
– مهاتما گاندی

در زیر دستورات اضافی برای کودکان از کتاب من آمده است پروتکل های مفید برای درمان: راهنمای پزشکبه

توجه کنیدبه نوزادان زیر 12 ماه عسل ندهید.

تصاویر از iStock/FamVeld (اصلی) ، MonkeyBusinessImages (خانواده روی میز) ، گالیتسکایا (پسر نوشیدن شراب).

جوزف آنتل ، NC

جوزف آنتل در حال حاضر در پنجمین دهه فعالیت خود به عنوان مشاور تغذیه به هزاران مراقب بهداشت توصیه کرده است. امروزه ، او به آموزش کاربرد بالینی عملی پشتیبانی تغذیه ای کمک می کند ، بینش خود را در مورد ایجاد یک تمرین تغذیه بالینی موفق و تفسیر نمودارهای ضبط کننده صدای قلب (HSR) اختصاص می دهد.

جوزف می نویسد که از به اشتراک گذاشتن دانش خود در طول دوران حرفه ای خود بسیار هیجان زده است پروتکل های مفید برای درمان: راهنمای پزشک برای بیان تجربه وسیع و درک عمیق من از اصول تغذیه که توسط بنیانگذاران پیشگام در کشف تغذیه بیان شده است. هدف اصلی جوزف این است که حکمت نبوی دکتر رویال لی را منتقل کند و از همه کسانی که مایلند پزشکان بزرگی شوند الهام بگیرد.



دیدگاهتان را بنویسید