نوشیدنی های چربی سوز (7 دستور العمل بسیار موثر)


نوشیدنی های چربی سوز

تنوع زیادی در نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در ادامه ، بهترین این نوشیدنی ها را مرور می کنیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی چربی سوز

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و دائمی ترین آنها رعایت موارد زیر است رژیم اولیه و ورزش است. گاهی اوقات محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن مورد نیاز است.

گزینه های زیادی برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کمترین گزینه های کم کالری موجود ، که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیازهای بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز هستند. در ادامه ، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بهترین انواع آنها را مرتب کنید.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است صبحانه و زمان گرسنگی این اثر است. برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار دلخواه و به مزه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به میزان دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را استخراج کرده و آب به آن اضافه کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل سیاه و پودر زنجبیل را با آنها مخلوط کرده و روی گاز نگه دارید تا کاملا با آب بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا ورقه های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بدست آورید از دست دادن چربی گرفتن.

2. چربی سوزی قوی شکم

چربی سوز شکم

یکی از راههای درمانی که می توان برای سوزاندن چربی حتی در هنگام خواب استفاده کرد ، ترکیب این نوشیدنی با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به میزان دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

مواد غیر از یخ را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و چای تهیه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید ، چربی سوزی را افزایش می دهد و ویتامین مورد نیاز بدن با افزودن خواص گلابی به آن برآورده می شود.

4. سوزاندن چربی با زیره سبز

زیره یکی از جایگزین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. از گذشته تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

دانه های زیره را کمی هم بزنید و بگذارید کمی با آب جوش بپزد. سپس آب لیمو ترش را گرفته و آب و یخ را به آن اضافه کنید. زیره آسیاب شده را به آن اضافه کرده و روزانه مصرف کنید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده و در عین حال م shouldثر باید تا حد ممکن با مواد اولیه تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق چایخوری

موارد بالا را مخلوط کرده و روزانه یک لیوان قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی چربی سوز با Ajwain

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی چربی سوز استفاده شود. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، دفع و مشکلات گوارشیاز منابع ویتامین و مواد مغذی می توان استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه در یک لیوان استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: فنجان
  • خیار: نصف امتیاز
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: فنجان
  • سرکه (ترجیحاً سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد ذکر شده را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. آن را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

ورزش چربی سوزی

ترکیبات چای سبز یکی از شناخته شده ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، محبوب ترین نوشیدنی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما برای اثربخشی بیشتر ، می توان آن را با موارد زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را به آب جوش اضافه کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با مقداری شکلات تلخ برای نوشیدن. این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

گزینه های زیادی برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که در این مقاله به بهترین آنها اشاره شده است. برای به دست آوردن نتایج مثبت ، بهتر است از آنها در رژیم غذایی روزانه کم استفاده کنید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید