هفت مورد ضروری برای تقویت سیستم ایمنی | آن لوئیس گیتلمن


همچنان که با تهدیدهای ویروسی برای سلامتی خود روبرو هستیم ، زمان آن رسیده است که اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن خود را در بالاترین سطح ممکن بازنگری کنیم. آنچه من در مورد تغذیه و سلامت کلی دوست دارم – و آنچه آن را برای چنین مواقعی ایده آل می کند – این است که ما بر تقویت بدن خود به اندازه کافی برای غلبه بر هر چیزی تمرکز می کنیم!

سیستم ایمنی قوی ، سنگ بنای حفظ سلامتی است. بنابراین ، اجازه دهید ملزوماتی را که باید در جعبه ابزار خود داشته باشید را برای ایجاد و حفظ یک استحکام محکم در برابر ویروس بررسی کنیم. به هر حال ، آیا ترجیح می دهید قلعه خود را با چمن یا چوب بسازید تا اینکه بتوانید با سنگ؟

کنترل سلامت سیستم ایمنی بدن شامل رژیم غذایی تمیز ، ورزش منظم ، داشتن خواب خوب ، برآوردن نیازهای عاطفی و روحی و مکمل گیاهان و ویتامین ها است. اگر در حال حاضر با خستگی ، مشکلات گوارشی ، مشکلات ایمنی مانند آلرژی یا بیماری های مزمن روبرو هستید ، سم زدایی و بازسازی مهم است.

یک سیستم ایمنی سالم به تنهایی مهاجمان خارجی – از جمله ویروس ها – را شکست می دهد. هنگامی که سموم محیطی و تماس با آنها به حداقل برسد ، و راههای سم زدایی باز شده و بهینه عمل می کند ، بهترین عملکرد را دارد.

این مفاهیم مال من است. پایه و اساس هستند طول عمر رادیکال این برنامه نه تنها بر خوردن رژیم غذایی تمیز ، مغذی و سم زدایی تمرکز دارد ، بلکه بر حذف سموم در محیط و کاهش التهاب در بدن برای یک عمر طولانی تر و سالم تر تمرکز دارد.

هنگامی که رژیم غذایی و شیوه زندگی شما باعث ارتقاء سلامت و مبارزه با بیماری ها می شود ، زمان آن رسیده است که ایمنی خود را با مواد مغذی خاص برای بدن قوی و سالم تقویت کنید. مطالعات متعددی برای تعیین اینکه آیا عفونت های ویروسی برای برخی خفیف و برای برخی دیگر تهدید کننده زندگی هستند انجام شده است.

بسیاری از مواد مغذی از جمله ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین D ، سلنیوم ، ید و روی برای اثربخشی آنها مورد مطالعه قرار گرفته است و من آنها را با تمام وجود توصیه می کنم.

در اینجا هفت مورد اصلی من برای تقویت ایمنی وجود دارد:

  1. کهpH خود را CK کنید اولین کاری که در هنگام احساس درد یا سرما انجام می دهم این است که نمک اضافی مصرف کنم. چرا؟ از آنجا که می دانم PH من متعادل نیست و برای بازگرداندن آن ، قاشق چایخوری نمک دریایی سلتیک و قاشق چای خوری تارتار (برای پتاسیم اضافی) را در 4 اونس آب مخلوط می کنم و هر روز می نوشم. و سطح pH خود را به طور مرتب اندازه گیری می کنم. با استفاده از کاغذ pH یا کاغذ نیتروژن داروسازی می توانید وضعیت سلامتی خود را به راحتی ارزیابی کنید. این مقاله برای آزمایش سطح pH بزاق و ادرار استفاده می شود.

    مقیاس pH از O تا 14 متغیر است ، با 7 به عنوان نقطه خنثی. pH از 7 تا 0 اسیدی تر می شود. pH از 7 تا 14 قلیایی تر می شود. میزان ایده آل برای ادرار و بزاق کمی اسید در 6.4 است. آزمایش سطح pH اطلاعات ارزشمندی در مورد بیوشیمی بدن از طریق تعادل اسید و باز آن ارائه می دهد. یک وضعیت بسیار اسیدی معمولاً با کاهش مقاومت در برابر بیماری همراه است. ویروس ها ، باکتری ها ، قارچ ها و انگل ها در بدن اسیدی وجود دارند.
  2. سیستم ایمنی خود را تقویت کنید فرمول ایمنی با ترکیبی از غدد کلیدی تقویت کننده سیستم ایمنی ، مواد مغذی ، عصاره های گیاهی ، مواد معدنی و ویتامین ها ، سیستم ایمنی بدن خود را به روشهای منحصر به فرد و قدرتمند تقویت کنید ، به گونه ای طراحی شده است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. این رژیم غذایی شما را با ترکیب ویتامین های C ، D ، روی ، کوئرستین در یک فرمول ساده همه کاره ساده می کند.
  3. مطمئن شوید متیله شده است. مولتی روزانه شما باید حاوی متیل کوبالامین (شکل ترجیحی B-12) باشد که در تولید گلوتاتیون نقش دارد که در زیر در مورد آن صحبت خواهم کرد. من می گیرم و توصیه می کنم مولتی ویتامین پیشرفته روزانه با بیش از 30 ویتامین و مواد معدنی کلیدی (از جمله مواردی که در بالا ذکر کردم) در اشکال بسیار قابل جذب برای اطمینان از تولید گلوتاتیون و سلامت کلی سیستم ایمنی بدن.
  4. آنتی اکسیدان ها را با ویتامین C تقویت کنید. ویتامین C طولانی شناخته شده است اثر ضد ویروسی با افزایش فعالیت سلولهای کشنده طبیعی (NK) و سلولهای T ، ضمن مهار سایتوکاینهای التهابی. من توصیه می کنم از UNI KEY Health استفاده کنید از زمان به زمان برای حفظ سطح این ویتامین به طور مداوم در طول روز.
  5. بدون D نرو من نمی توانم اهمیت مکمل ویتامین D را برای سلامت و ایمنی ریه های شما بیش از حد بیان کنم. مجاری تنفسی ، لوله های برونش و حتی کیسه های کوچک هوایی به نام آلوئول دارای گیرنده های ویتامین D هستند که وظیفه بسیاری از عملکردهای ایمنی مختلف را بر عهده دارند که برای محافظت از این بافت ظریف ریه طراحی شده اند. این امر به ویژه در سن 50 سالگی بسیار مهم است ، زیرا آلوئولها با افزایش سن مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و در نتیجه باعث کاهش توانایی نگهداری هوا و افزایش خطر ایجاد حفره می شوند. پنومونی و نارسایی تنفسی ناشی از این ویروس. ویتامین D همچنین به کنترل کمک می کند سلول های T، که به ما در مبارزه با عفونت های ویروسی کمک می کند و با افزایش سن کاهش می یابد.
  6. آن را با نقره بی خطر بازی کنید. نقره سابقه طولانی در استفاده از میکروبی ، قارچی ، باکتریایی و ویروسی دارد. من اخیراً در مورد موثرترین شکل نقره ای که پیدا کرده ام نوشتم این مقالهبه نقره ای عالی اکسید نقره شلات شده با غلظت 4000ppm در دسترس است که 15 برابر بیشتر از هر نقره کلوئیدی است که می توانید خریداری کنید. این نقره زیست سازگار دقیقاً در همان جایی که ویروس در آن تکثیر می شود وارد سلول ها می شود. من مقدار مورد نیاز خود را به 150ppm توصیه می کنم ، سپس از 8 قطره در شستشوی سینوس استفاده می کنم و حداقل یک بار در روز با آن غرغره می کنم.
  7. با گلوتاتیون پیشرفت کنید. گلوتاتیون به عنوان یک سم زدا و آنتی اکسیدان اصلی در هر سلول بدن وجود دارد اما بیشتر در کبد فعال است. جالب است بدانید که در افراد مبتلا به سرطان ، ایدز و سایر بیماری های جدی ، سطح گلوتاتیون به طور معمول به شدت کاهش می یابد و این نشان می دهد که این آنتی اکسیدان ممکن است نقش مهمی در کاهش سیستم ایمنی بدن ایفا کند. برای کمک به افزایش سطح گلوتاتیون ، به پروتئین غذایی فکر کنید. از آنجایی که گلوتاتیون از سه آمینو اسید (سیستئین ، گلوتامین و گلیسین) تشکیل شده است ، یکی از بهترین راه ها برای تحریک تولید ، مصرف یک یا دو وعده روزانه آب پنیر است که در مورد پودرهای پروتئینی با کیفیت استاندارد استاندارد طلا است. پروتئین آب پنیر را با چربی شستشو دهید اسیدهای آمینه غیر دناتوره شده و طبیعی موجود به همراه لاکتوفرین و گلیکوپروتئین هایی که در اکثر محصولات دیگر آب پنیر یافت نمی شوند ، به دلیل فرآیندهای گرمایش آنها که سیستئین را بی فایده می کند. تماشا کردن این ویدیو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرایی خالص بودن پروتئین آب پنیر چربی.

    سایر منابع غذایی گلوتاتیون شامل مارچوبه و سبزیجات چلیپایی “معطر”-کلم پیچ ، کلم بروکسل ، کلم بروکلی و کلم بروکلی-که سرشار از سایر ترکیبات حاوی گوگرد هستند که به سنتز رژیم غذایی این آنتی اکسیدان فوق العاده کمک می کند.

با آرزوی سلامتی برای شما در ماه ها و سال های آینده!



دیدگاهتان را بنویسید