هنر آرامش کامل: جسمی ، احساسی و معنوی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی در جوامع مذهبی یا معنوی که می توانند به این آرام ترین حالت برسند کسانی هستند که برای جدا نگه داشتن آنها از تجربیات دنیوی تلاش کرده اند. بقیه ما باید هر روز از سال با سر و صدای جهان – چه خوب و چه بد – کنار بیاییم.!

با این وجود ، در این مقاله امیدوارم به شما اطمینان دهم که برخی از عادت های ضروری می تواند سلامت و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشد. این تمرینات می تواند به شما کمک کند تا از پاداشهایی که همه ما امیدوار هستیم در پایان زندگی کاری خود استفاده کنیم (البته به استثنای تصادفات عجیب و غریب یا طبیعت). لطفاً ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید چگونه می توانید این عادات ارزشمند را توسعه داده و با شروع سفر زمینی خود به تعادل جسمی ، عاطفی و روحی دست یابید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز آن را نمی دانیم. “ما همانیم که میخوریمو به همین دلیل ، بسیاری از ما از این باور که مصرف زیاد شکر ، روغن های گیاهی هیدروژنه و سایر غذاهای بی جان و ناسالم سوء استفاده از قوانین طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز ، افراد از فست فودها تا ناهار رانندگی می کنند یا در اتومبیل های خود صف می کشند تا شام بخورید – بنابراین ، تنها چیزی را بخورید که من به عنوان بزرگترین ننگ بدن انسان توصیف می کنم.

بله ، من بدترین توهین به بدن انسان را گفتم! به یاد داشته باشید ، بدن شما بدون داشتن غذاهای کامل و سالم که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مورد نیاز ما هستند ، واقعاً نمی تواند استراحت کند. کمبود خواب مناسب – که بسیاری از مردم تصور می کنند اهمیت چندانی ندارد – به کمبود خواب مانند ملاتونین (هورمون خطرناکی که بدون نسخه تجویز می شود) و حتی داروهای تجویز شده پزشکی نیز اضافه کنید. ! در آخر اما مطمئناً مهم نیست ، علاوه بر همه اینها عدم ورزش را نیز افزایش دهید که به حفظ گردش خون مناسب و تن عضلات کمک می کند.

به نظر حقیر ، زندگی روزمره به این دلیل دلیل افزایش نرخ حملات قلبی ، دیابت و سایر اختلالات است. برای درمان این بیماریها ، داروهای بسیار خطرناکی تجویز می شود تا بتوانیم بر ناتوانی ما در تغذیه بدن گرانبها غلبه کنیم و اجازه دهیم آنها همانطور که می خواهند عمل کنند. اگر ما به این اهداف دست نیابیم ، شبیه قدیمی ها به نظر خواهیم رسید پارچه ظرف در پایان عمر کاری ما!

وقتی تصمیم گرفتید که واقعاً دوست دارید استراحت کنید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! اوه ، آیا من فقط گفتم شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله انجام دادماما خبر خوب این است که تهیه یک قابلمه خوب از سوپ در اجاق گاز آهسته شما تقریباً به همین راحتی است.

پختن یکی دیگر از روشهای عالی است که فر شما را به یک گوشت گاو عالی ، یک مرغ ترد یا یک گوشت خوک خوب تبدیل می کند. مقداری سبزیجات بخارپز تازه و مغذی یا سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج ورقه شده یا هر چیز دیگری که دوست دارید را به این وعده ها اضافه کنید – و بله ، به خوبی تغذیه خواهید شد. جستجوی سریع کلمات در اینترنت “آشپزی برای مبتدیانتعداد زیادی کتاب ، کلاس آشپزی و فیلم های YouTube ارائه می دهد.

با وجود ابزارهای بسیار زیاد ، هیچ بهانه ای وجود ندارد که حداقل یک وعده غذایی خوب در روز برنامه ریزی نکنید ، و مهمتر از همه ، در مورد غذاهایی که باعث هیدراتاسیون مجدد می شوند یاد بگیرید. به من اجازه دهید مزایای دو مورد از غذاهای ترمیم کننده مورد علاقه خود را که روزانه مصرف می کنم توضیح دهم:

  1. تخم مرغ آلیبه اینها واقعاً غذاهایی هستند که دارای مزایای فوق العاده ای برای چشم ها و مغز شما هستند.
  1. شیر خامبه وب سایت OrganicFacts.net مزایای زیادی را که در رابطه با شیر خام وجود دارد ، بیان می کند. شیر خام حاوی مواد مغذی کلیدی مفید برای بدن است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن و همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا 3 لینولئیک اسید مزدوج ، ویتامین K و چندین آنزیم گوارشی. ” این وضعیت را با استفاده از یاب دولتی شیر خام ، ایجاد شده توسط A Campaign for Raw Milk مشاهده کنید.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شود.به این لیست از ده غذای برتر برای حداکثر آرامش را از وب سایت Health Fitness Revolution ببینید. این جایگزین های عالی برای غذاهای آماده و آماده نه تنها به آرامش شما کمک می کند بلکه باعث آب دهان شما نیز می شود. برای دیدن دستور العمل های هفته او ، از Weston A. دیدن کنید. حتماً از بنیاد قیمت دیدن کنید.

خوشحالم که پرسیدی آرامش احساسی احتمالاً یکی از ساده ترین کارهایی است که می توان انجام داد. با این وجود – احتمالاً مانند بسیاری از شما – من زمان زیادی را صرف سندرم به نام “بله اما اگر؟ “من همچنین نوشتم.بله اما چی؟ “اگر چنین است ، این پست وبلاگ راهی تازه را برای ایجاد تعادل عاطفی در اختیار شما قرار می دهد ، همانطور که یاد می گیرید چگونه تصمیم گیری های خوبی در بقیه عمر خود داشته باشید. قول میدهمبه

به جای نوشتن مجدد در این زمینه ، توصیه می کنم پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مسائل بهداشتی واقعی هستند یا تخیلی؟ اسرار بدن و ذهن. “

در آن ، من درباره کتاب بحث می کنم دین و سلامت توسط جیمز جی والش او نوشت چگونه سربازانی که از نظر روحی و روانی در طول جنگ جهانی دوم شکسته شده بودند با وجود همه توانبخشی نتوانستند از تجربیات خود رهایی یابند. تنها از طریق بیداری معنوی بود که او دوباره سالم شد. من از پست وبلاگ نقل قول می کنم:

“وقتی دکتر والش تشخیص داد که اختلال گزارش شده توسط این سربازان شکسته پس از توسل به مشاوره و سایر روشها یک مشکل واقعی پزشکی نیست ، او دریافت که اگر سرباز بتواند به اعتقادات مذهبی خود بازگردد و/یا بتواند پذیرفته شود قدرت شفابخش خداوند پادزهر مشکلات خیالی آنهاست ، وضعیت روانی آنها تأثیر مثبتی بر موارد مثبت داشت.

“من نیز از ایمان دوران کودکی خود دست کشیدم. اما بعدها در زندگی ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. و من نیز نوعی از بدن خارج را تجربه کردم ، به نظر حقیر ، چرخش فوری 180 درجه در زندگی من ، و راه حل ها فراوان است.

“داستانی که خیلی طولانی است که در اینجا توضیح داده شود ، اما همانطور که من می بینم ، این ایده این است که روی آوردن به دین و خدا ، همانطور که ما آنها را درک می کنیم ، می تواند ما را به انرژی و فضل آینده سوق دهد.” کسانی که ما آنها را نمی فهمیم بله ، آنها در صورت امکان در کنار ما هستند باور کن شاید برای اولین بار متوجه شدم که به دارویی احتیاج دارم که در اختیار هیچ نیروی زمینی نیست. امیدوارم اگر دچار هرگونه مشکل روحی هستید ، بتوانید به خدا نیز پناه ببرید. “

“من کاملاً جدیدم؟”

کسی فقط عکس شما را گرفته است ،
منظره ای که تا به حال ندیده اید ،
نمایی از لنز او ،
صحنه ای که در آن دیگران را دیده اید ،
منظره ای که بلافاصله عاشق آن خواهید شد.

شخصی که عکس می گیرد باید چه احساسی داشته باشد؟
هیچ کس نمی گیرد
به نظر می رسد یک عمل مهربانانه فداکارانه ،
یا برخی از خواسته های ناشایست در زیر شکوفا می شوند؟
یا فقط امیدهای خاموش به متقابل ساده؟

هر اتفاقی بیفتد ،
شما آن را هویت خود کرده اید ،
شما اکنون آن شخص در تصویر هستید ، نه آن چیزی که واقعاً می بینید ،
تصویر روی قرقره واقعی است
این مارک جدید را چگونه دوست دارید؟
– پل ولکین

سلب مسئولیت از ماریا اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر (CNHP) هستم ، یک پزشک نیستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، تسکین یا درمان هرگونه بیماری انسانی را نمی کنم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، با پزشک یا پزشک خود مشورت کنید.

تصاویری از iStock/g-stockstudio (اصلی) ، debihelping (سرباز در حال استراحت) ، پیروت (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک متخصص بازنشسته دارای تخصص بهداشت طبیعی و استاد در Weston A. در کلرادو اسپرینگز ، CO است. قیمت سرفصل فصل است. از وب سایت آنها به آدرس سنتیcook.com دیدن کنید. maria رو هم چک کن راه خود را برای سلامتی باز کنید DVD (همچنین به عنوان دوره آموزش الکترونیکی موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید نکاتی از آشپز سنتی وبلاگ.
محصولات ماریا اتوود

راه خود را برای سلامتی بپزید



دیدگاهتان را بنویسید