خرید هاست دایرکت ادمین

سرور مجازی و یا VPS چیست؟ - آوابرید Vps رایگان با تست یک روزه مبین هاست با ویژگیهای اختصاصی و منحصر به فرد ارائه میشود. سرور مجازی (Virtual Private Server) یا وی پی اس (VPS) یک سرور مجزا، قدرتمند و با منابع اختصاصی بر روی ابر سرور میباشد که دارای سیستم عامل و محیط ایزوله شده برای هر کدام از سرورهای مجازی میباشد. امنیت بالا: سرویس دهندگان سرور مجازی معمولاً امنیت فیزیکی سرورهای خود را تضمین میکنند و از ابزارها و فناوریهای امنیتی برای محافظت از دادههای شما استفاده میکنند. هم اکنون اگر شما نیز از مشترکین قدیم شرکت هستید و می خواهید از این سرویس بهره مند شوید اعلام نمایید تا تیم فروش میزبان فا تعهدنامه استفاده از این خدمات را برای شما به صورت تیکت ارسال کند، و پس از آن مراحل لازمه ی ارائه سرویس ایمیل جدید را با شما مرحله به مرحله پیش ببرند. ایران هاست افتضاحه من ده سال پیش مشتریشون بودم که یک هفته کل سایتهای مجموعه ما قطع بود زنگ زدم بهشون گفتن خوب چکار کنیم که قطعه یعنی مدیریتش این حرف زد منم طی یک روز کل سایت ها رو منتقل کردم به سرور دیگه ، هنوز بعد ده سال پیامک تبلیغاتی برام میل می کنه ! ᠎​ !

دارند که برای هاستهای مختلف استفاده میشوند. اما اگر وب سایت تان دارای ترافیک بالا است و بودجه کافی هم دارید پیشنهاد من استفاده از ایران سرور است. نصب CMS : تنها با چند کلیک، می توانید CMS مورد نظر خود را با استفاده از برنامههای داخل cPanel نصب کنید. به این ترتیب، اکانت با دسترسی کامل به تمام فضای هاست ایجاد خواهد شد. پس از انتخاب نام، وارد کردن پسورد و انتخاب حالت مسیردهی و کلیک بر روی دکمه Create، مشخصات اکانت ایجاد شده در پاپ آپ به شما نمایش داده خواهد شد. در صفحه جدید می توانید با وارد کردن یوزرنیم، پسورد و انتخاب نوع مسیر، اکانت را ایجاد نمایید. با فشردن دکمهی Apply تم مورد نظر شما انتخاب شده و پیامی آبی رنگ نمایش داده میشود که نشاندهندهی تغییر زمینه است. پنلهای مدیریتی مختلفی ازجمله دایرکت ادمین و سی پنل وجود دارند که برای هاستهای مختلف استفاده میشوند. گزینه Normal را هم برای Logon Type انتخاب کنید. سپس روی گزینه New Site کلیک کنید. برای اتصال به هاست از طریق Filezilla، در تب بالای این نرمافزار روی گزینه File کلیک و سپس Site Manager را انتخاب کنید. سرور مجازی پارسپک، به علت اتصال دائمی سرورها به اینترنت پرسرعت و قرارگیری در مراکز داده استاندارد با بهرهمندی از سختافزارهای قدرتمند، سرعت مناسبی را برای بازدید از وبسایتهای مختلف، ثبتنامهای اینترنتی، معاملات ارزی و سرویسهای مشابه ارائه میدهد. ​​​​​!

هاست و سرور

جهت مسیردهی به اکانت نیز یکی از گزینه های زیر را بر اساس نیاز (جهت اتصال به وسیله Filezilla، اتصال هاست دانلود به سایت و یا فضای پشتیبان) انتخاب میکنیم. در نهایت با صفحه زیر برخورد خواهید خرید وی پی اس پرسرعت ایران | فروش VPS اختصاصی پرسرعت تلاش کرد. با ورود به دایرکت ادمین میتوانید به تمام اطلاعات و فایلهای سایت خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز تغییرات لازم را انجام دهید. پس از خرید هاست برای راه اندازی وب سایت خود، پنل مدیریتی در اختیار شما قرار میگیرد تا به کمک آن بتوانید هاست خود را مدیریت و به فایلها و اطلاعات سایت خود دسترسی داشته باشید. البته کاملاً منطقی است که دنبال هاست سی پنل ارزان باشید. اگر شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگی که هاست خود را از آن خریداری کردهاید، این پورت را تغییر نداده باشد، از همین طریق میتوانید به پنل وارد شوید. یکی دیگر از مزیت های منحصر به فرد این شرکت ارائه هاست ابری یا کلود است. بعضی از شرکت ها گواهینامه ssl را به صورت رایگان روی هاست خود ارائه میکنند که موردی است که اگر بخواهید به صورت جداگانه از شرکت های دیگر تهیه کنید به میزان تهیه هاست شاید باید پول خرج کنید فقط برای این مورد . تهیهکردن نسخهی پشتیبانی برای افرادی که در فضای آنلاین کار میکنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و عملاً یک اقدام ضروری بهحساب رایگان میآید.

حالا وقت آموزش حذف یا مسدودسازی یک اکانت FTP است!

زمانی که شما از سرورهای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود استفاده می کنید هزینه های مربوط به تهیه سخت افزارهای سرور و نگهداری از آن ها حذف خواهند شد و این امر برای سرورهای مجازی ماهان سرور نیز صدق می کند زیرا این شرکت خدمات قابل توجه ای را در این حوزه برای کاربران خود در نظر گرفته است. در صورتی که نیاز به یک سرور مجازی برای انجام کار های روزمره و یک مرورگر اینترنت برای گشت و گذار و دانلود نیاز دارید این سیستم عامل بهترین انتخاب ایران شما هست. هاست آلمان در دیتاسنترهای کشور آلمان علاوه بر سختافزار قدرتمند و بروز، که دارای آپ تایم عالی هستند ارائه میشود. حالا صفحهای باز میشود که باید مشخصات اکانت FTP را در آن وارد کنید. حالا وقت آموزش حذف یا مسدودسازی یک اکانت FTP است! همان اکانتی که ساخت آن را در بخشهای قبلی آموزش دادیم! ما در این مقاله به صورت گام به گام تمام مراحلی که برای انجام اینکار نیاز داشتید را به شما آموزش دادیم لطفا در صورت هر گونه سوال از طریق بخش دیدگاهها از ما بپرسید تا به آن پاسخ دهیم. ورود به دایرکت ادمین مشکلی است که شما را به سمت ما هدایت کرده است.