در پینترست به اشتراک بگذارید

ما محصولاتی را که فکر می کنیم برای خوانندگان ما مفید هستند، اضافه می کنیم. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنیم در اینجا روند ما است.

خط سلامت فقط مارک ها و محصولاتی را به شما نشان می دهد که ما پشت آن ایستاده ایم.

تیم ما به طور کامل توصیه هایی را که در سایت خود ارائه می دهیم بررسی و ارزیابی می کند. برای اثبات اینکه تولیدکنندگان محصول استانداردهای ایمنی و کارایی را رعایت کرده‌اند، ما:

  • ارزیابی مواد تشکیل دهنده و ترکیب: آیا آنها پتانسیل ایجاد آسیب را دارند؟
  • تمام ادعاهای سلامتی را بررسی کنید: آیا آنها با مجموعه شواهد علمی فعلی مطابقت دارند؟
  • ارزیابی برند: آیا با یکپارچگی عمل می کند و به بهترین شیوه های صنعت پایبند است؟

ما این تحقیق را انجام می دهیم تا بتوانید محصولات قابل اعتماد برای سلامتی و تندرستی خود را پیدا کنید.

درباره روند بررسی ما بیشتر بخوانید.
آیا این مفید بود؟

هوای مطب پوست شما را کم آب می کند

دو ساعت از روز کاری شما گذشته است و احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که پوست شما به اندازه قبل از خروج از خانه جذاب نیست. این تا حدی فقط آرایش شما بر روی پوست شما است، اما تهویه مطبوع محل کار شما نیز آسیب می رساند.

در حالی که تهویه مطبوع با فیلتر کردن دود و اگزوز ترافیک از محیط های شهری به ریه های ما کمک می کند، رطوبت هوا را نیز کاهش می دهد. و با گذشت زمان، رطوبت کم می تواند رطوبت پوست را از بین ببرد و آن را خشک کند. تحقیقات نشان میدهد که پوست کم آب کمتر انعطاف پذیر است، کدرتر است و نمی تواند خود را به طور موثر ترمیم کند. علاوه بر این، هوای خشک ممکن است به تحریک چشم کمک کند.

راه حل؟ با عوارض جانبی هوای بازیافتی و تهویه مطبوع با این پنج مورد ضروری مبارزه کنید که شما را از 9 تا 5 درخشش نگه می‌دارد. کمی از فضای کشو را روی میز خود ایجاد کنید و این محصولات را در دسترس داشته باشید.

“کیت اداری” دختران شاغل ما در طول روز پوست و چشمان شما را مرطوب می کند.

1. صورت خود را بدون به هم ریختگی آرایش خود مه آلود کنید

در پینترست به اشتراک بگذارید

مه های مرطوب کننده راهی سریع برای وارد کردن رطوبت به پوست در میانه روز بدون بهم ریختن آرایش شما هستند.

به دنبال مواد نگهدارنده آب مانند گلیسیرین، اسید هیالورونیک و گلیکول باشید تا تعادل آب پوستتان را بازیابی کنید. آب چشمه حرارتی Avène (9 دلار) و گلاب و گلیسیرین فروشگاه Heritage (10.99 دلار) برای رساندن آب بسیار مورد نیاز به پوست شما در طول روز فوق العاده هستند.

همچنین ممکن است بخواهید یک اسپری آنتی اکسیدانی مانند آن را امتحان کنید Hydramist آنتی اکسیدانی درمالوژیکا (11.50 دلار) برای خنثی کردن رادیکال های آزاد مضر ناشی از آلودگی شهری که پوست شما در طول رفت و آمد صبحگاهی شما جذب می کند.

2. بزرگترین نشانه پیری را با کرم دست به تاخیر بیندازید

در پینترست به اشتراک بگذارید

یکی از نشانه های آشکار سن دست های چروکیده است پوست دست‌های شما اغلب سریع‌تر از پوست صورت پیر می‌شود، زیرا نازک‌تر است، آفتاب زیادی می‌گیرد و اغلب نادیده گرفته می‌شود.

کرم دست L’Occitane Shea Butter (12 دلار) و Eucerin Daily Hydration Broad Spectrum SPF 30 (5.45 دلار) گزینه هایی با جذب سریع و بدون چربی هستند که برای نگهداری در کنار صفحه کلید شما عالی هستند. هر بار که دستان خود را می شویید از کرم دست استفاده کنید تا پوست شما از شما تشکر کند.

3. چشمان خود را با قطره مرطوب و بدون تحریک نگه دارید

در پینترست به اشتراک بگذارید

گفته می شود مالیدن چشم ها برای سلامتی مضر است. در حالی که خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر با نور روشن می تواند چشمان شما را تحریک کند، هوای خشک دفتر نیز کمکی نمی کند. به گفته دکتر مارک میفلین، که با The Scope (رادیو علوم بهداشت دانشگاه یوتا) صحبت کرد، مالش مزمن چشم ممکن است باعث از دست دادن قابلیت ارتجاعی پلک شود. به یاد داشته باشید، تنها فشاری که باید به چشمان خود وارد کنید، یک نوازش ملایم است.

مقداری قطره چشمی مانند قطره چشم روان کننده Systane Ultra (9.13 دلار) یا تسکین قرمزی چشم شفاف (2.62 دلار) برای کاهش خشکی چشم. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا از موج بی حالی بعد از ناهار یا قرمزی چشم در طول جلسه خود جلوگیری کنید. فراموش نکنید که قانون 20-20-20 را نیز برای محافظت از چشمان خود در حین کار رعایت کنید.

4. قبل از بیرون رفتن از خانه ضد آفتاب خود را تازه کنید

در پینترست به اشتراک بگذارید

ایده خوبی است که قبل از اینکه برای ناهار بیرون بروید، یا وقتی که در پایان روز به خانه می روید، اگر هنوز روشن است، ضد آفتاب خود را تازه کنید. نور خورشید عامل اصلی پیری پوست در افراد با پوست روشن است و مطالعه‌ای در مورد استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نشان داد که مصرف‌کنندگان روزانه کرم‌های ضدآفتاب در طول چهار سالی که مورد مشاهده قرار گرفتند، هیچ علائم افزایش سنی نداشتند.

مه های SPF مانند Supergoop! ضد آفتاب Mist (12 دلار) برای تقویت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش بدون ایجاد مزاحمت برای آرایش شما عالی است، در حالی که پودرهایی مانند کرم ضد آفتاب پودر معدنی Brush on Block (13.55 دلار) را می توان برای جذب روغن اضافی در پایان روز استفاده کرد.

5. در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید

در پینترست به اشتراک بگذارید

اگر تا به حال فرصت نکردید این محصولات را مصرف کنید، حتما هر 20 دقیقه به چشمان خود استراحت دهید، هر از گاهی با دسرسیس خون خود را به جریان بیاندازید و هیدراته بمانید!

یکی مطالعه 2015 نشان می دهد که مصرف زیاد آب می تواند تأثیر مثبتی بر فیزیولوژی پوست شما بگذارد و نوشیدن آب کمتر از نیاز شما منجر به تغییرات پوستی می شود. فراموش کردن هیدراتاسیون در زمانی که عرق نمی کنید آسان است، اما یک زن به طور متوسط ​​باید 11.5 فنجان در روز بنوشد. مردان باید 15.5 فنجان بنوشند. اگر برای نوشیدن آب به انگیزه نیاز دارید، دریافت کنید یک بطری با یک دمنده میوه (11.99 دلار) برای هیدراتاسیون خوشمزه تر.


میشل علم پشت محصولات زیبایی را در علوم زیبایی مافین آزمایشگاهی. او دکترای شیمی دارویی مصنوعی دارد. شما می توانید او را برای نکات زیبایی مبتنی بر علم دنبال کنید اینستاگرام و فیس بوک.