شرکت طراحی سایت در شیراز – خدمات طراحی سایت

شرکت طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز از مهم ترین و اصلی‌ترین فعالیت های گروه روژان وب می باشد که تا به امروز در این زمینه توانسته‌ است رزومه و کارنامه‌ درخشانی از خود بر جای بگذارد.

اگر در استان فارس یا شهر شیراز دارای یک یا چند کسب و کار هستید و می خواهید آن را به صورت آنلاین گسترش دهید و در زمان کوتاهی پیشرفت کنید ، راه‌ اندازی یک وب ‌سایت حرفه ای قطعا به شما کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی با ظاهر و گرافیک چشم نواز ، طراحی ریسپانسیو واکنش گرا در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل، همراه با رابط کاربری ایده ­آل و سریع جهت فروش اینترنتی و افزایش میزان سوددهی، مهمترین تخصص مجموعه روژان وب به عنوان شرکت طراحی سایت در شیراز است.

روش­های سنتی فروش، امروزه کارایی زیادی ندارند. پیشرفت تکنولوژی همه فعالیت ­های اقتصادی از جمله خرده فروشی ها و عمده فروشی ها را تحت تاثیر گذاشته است. خدمات تخصصی روژان وب یک راه­حل مناسب برای همگام شدن با این پیشرفت فناوری است. خدمات ما به طور ویژه برای مدیران و صاحبان شرکت ها می تواند مفید واقع شود. به این ترتیب که زمینه معرفی آنها را در حوزه فعالیت مجازی فراهم می­کنیم و در نتیجه میزان فروش خود را به طور قابل توجهی افزایش می دهند.

خدمات طراحی سایت

شرکت ها و سایر کسب و کارهای اقتصادی و تجاری می توانند با استفاده از خدمات تخصصی ما، رزومه و سابقه کاری خود را جهت کسب اطمینان و اعتماد مشتری در یک فضای اینترنتی امن ارائه دهند. علاوه بر این، آنها می توانند محصولات و کالاهای تولیدی خود را نیز بدون محدودیت مکانی و زمانی در معرض دید عموم قرار دهند. این یک راه حل فوق العاده عالی برای دیده شدن در بازار جهانی است.

همان طور که می دانید در دنیای امروز ، وب سایت درگاه ارتباطی هر کسب و کاری محسوب می شود و این روز ها حتی رادیو ، تلوزیون ، روزنامه ‌‌و تقریبا همه چیز به دنیای اینترنت وارد شده اند.

یک سایت با طراحی استاندارد و حرفه ای ، می تواند از مغازه ‌ای در بهترین نقطه بازار نیز بهتر عمل کند. هرچه وبسایت اصولی و با کیفیت تری داشته باشید ، می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و هم زمان با بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو SEO ) قادر خواهید بود افزایش بازدید بیشتری را برای سایت خود فراهم کنید.

داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست! این نکته را مد در نظر داشته باشید که راه اندازی یک وبسایت بدون در نظر گرفتن علم سئو ، در دنیای اینترنت نمی تواند مشکلات شما را برطرف کند.

رقابت در فضای آنلاین شدید است، در نتیجه اگر می خواهید در دنیای اینترنت موفق باشید ، طراحی سایت را به همراه سئو دنبال کنید. تیم روژان وب بعد از طراحی سایت ، شما را در بهینه سازی (سئو)، درج محتوا، پشتیبانی و ارتقا سایت نیز یاری خواهد کرد. به طور حتم، قرارگرفتن سایت فروشگاهی شما در ردیف برترین های گوگل می تواند در جذب مشتری و افزایش فروش، تاثیر زیادی داشته باشد.

ویژگی های یک وبسایت خوب چیست؟

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی وب سایت زیادی مشغول به کار هستند. اکثر کارفرمایان برای انتخاب شرکت ممکن است با مشکل مواجه هستند. ویژگی های یک وبسایت خوب را می توانید در نمونه کار های طراحی سایت یک شرکت مشاهده کنید و در صورت رضایت ، پروژه خود را به آن شرکت بسپارید. در ادامه به بررسی ویژگی های یک وبسایت خوب می پردازیم.

هاستینگ یا میزبانی خوب

منظور از هاست، پایگاه اطلاعات و داده های وبسایت شما در فضای اینترنت است. سرعت بالا، دسترسی دائم و امنیت مناسب از مهمترین ویژگی های یک هاست خوب محسوب می شوند. چنانچه هاست مورد نظر دارای چنین ویژگی هایی باشد با اطمینان کامل می توان گفت که سایت میزبانی شده بر روی آن، در کوتاه ترین زمان ممکن، مسیر رشد را می­پیماید و در نتایج جستجو گوگل با فرض تأمین بودن ملزومات به وضوح مشاهده خواهد شد.

شرکت ارائه دهنده هاست ، در صورتی که از سرویس شما به صورت قوی پشتیبانی کند ، مشکلات احتمالی به سرعت رفع خواهند شد. داشتن هاستینگ خوب و مناسب ، روی امنیت، آپتایم سایت و سرعت بارگذاری نیز تاثیر بسزایی دارد.

دامنه مناسب و مرتبط

موضوع مهم دیگر، دامنه یا Domain است. دامنه همان آدرسی است که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک وبسایت می شوید. اگر یک دامنه خوب برای سایت خود انتخاب کنید، همیشه در ذهن کاربر باقی خواهید ماند. به جرات می­توان گفت که بحث هماهنگی و ارتباط آدرس با محتوا از مباحث تاثیرگذار در سئو به شمار می ­آید.

ارتباط نام دامنه با کسب و کار، وجود کلمه کلیدی در نام دامنه، عدم وجود چندگانگی در نوشتار دامنه، کوتاه بودن دامنه ، طول عمر، تاریخچه دامنه و … از جمله مواردی هستند که هنگام انتخاب دامین وبسایت باید مد نظر قرار گیرند.

سرعت وبسایت

ممکن است وب سایت ‌های زیادی را مشاهده کرده باشید که زمان زیادی به طول می انجامد تا بارگذاری شوند. این سایت ‌ها به دلیل کندی بارگذاری ممکن است کاربران و مخاطبان زیادی را از دست بدهند. اگرچه دیزاین و گرافیک جذاب سایت شما و همچنین رتبه ای که در گوگل دریافت نموده اید دارای اهمیت زیادی است اما به واقع اگر وبسایت شما از سرعت بالایی برخوردار نباشد، دور از انتظار نخواهد بود که بازدیدکنندگان علاقه خود را برای بازدید از سایت شما از دست بدهند.

به عبارت دیگر، اگر هر بازدید کننده ای برای دیدن محتوای سایت شما بیش از حد معطل شود، شما نه تنها بازدید کننده ها را از دست می دهید بلکه مشتریان بلقوه خود را نیز از دست خواهید داد. اگر سرعت سایت شما زیاد باشد، بازدید کننده های وب سایت شما هم قطعا خوشحال خواهند شد و انگیزه بیشتری برای دیدن صفحات دیگر خواهند داشت.

منبع