5 ایده ناهار سالم بنتو باکس برای کودکان


اگر بچه دارید ، این بدان معناست که یک ناهار بسته بندی کنید … و برای داشتن چیزهای تازه و سرگرم کننده به منبع الهام بی پایان نیاز دارید! بنابراین بیایید در مورد معنی بسته بندی یک ناهار سالم که فرزندان شما می خورند صحبت کنیم – و من پنج ایده ناهار سالم برای بچه ها دارم که می تواند برنامه ناهار شما را بهبود بخشد.

از آنجا که من یک متخصص تغذیه هستم ، فکر کردم که می خواهم این وضعیت بسته بندی ناهار را کنار بگذارم. منظورم این است که من می دانم بچه ها باید چه بخورند ، درست است؟ خوب … 10 بسته ناهار را سالها بعد به جلو ببرید و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات ، من می توانم مانند والدین بعدی گیج یا ناامید شوم! آن وقت است که من باید کلاه رژیم درمانی را کنار بگذارم و راه حلی ارائه کنم تا بتوانم این هفته ها را پشت سر بگذارم. بنابراین ، من یکبار دیگر با نانوایی Silver Hills (نان غلات جوانه زده مورد علاقه من) همکاری کردم تا دریابم که یک ناهار بسته بندی شده سالم برای بچه ها واقعا چگونه به نظر می رسد.

چگونه یک ناهار متعادل برای کودکان درست کنیم

متخصصان تغذیه در مورد رژیم غذایی متعادل بسیار صحبت می کنند … اما این از نظر غذا به چه معناست؟
چه چیزی را در بشقاب خود یا در جعبه ناهار نگه می دارید؟

من همیشه دوست داشتم هنگام غذا خوردن از “روش بشقاب” به عنوان یک چک کردن آسان استفاده کنم ، که مطابق راهنمای راهنمای غذای کانادا است. من از روش بشقاب خوشم می آید زیرا بصری است ، بنابراین حدس و گمان را از بدست آوردن تمام مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ انرژی در بین وعده ها دور می کند.

اگر 100 the مواقع به آنجا نرسید کاملاً خوب است ، هدف خود را تهیه یک وعده غذایی شامل حدود 50 fruits میوه و سبزیجات ، 25 foods غذاهای پروتئینی و 25 gra غلات کامل است. دیدن؟ بسیار آسان.

اکنون ، به عنوان یک پدر و مادر گیاهی ، مدتی طول کشید تا به وضعیت کامل عاری از آجیل عادت کنم-مخصوصاً به این دلیل که من از نظر مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی به آجیل وابسته هستم. با این حال ، این نیز به من کمک کرد تا در مورد آنچه در جعبه ناهار می گذارم خلاق باشم. هنگام تهیه ناهار بدون آجیل طبق روش بشقاب ، ممکن است به این شکل باشد:

  • یک تا دو غذای غنی از پروتئین گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این می تواند کره دانه روی نان تست ، نخود بو داده ترد به عنوان میان وعده ، سیخ توفو یا ساندویچ ماهی نخودچی باشد.
  • یک تا دو غذای غلات کامل ، مانند نان غلات جوانه زده Silver Hills Bakery ، برنج قهوه ای یا کراکر غلات کاملبه میزان سرو غذا به میزان اشتهای شما بستگی دارد. یک وعده نان غلات جوانه زده به سایر نان های ساندویچ غلات کامل کمک می کند زیرا پروتئین و فیبر گیاهی را به کودک شما می رساند که به مدت طولانی تری احساس سیری می کند.
  • دو تا سه میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً امتحان نکرده اند ، مانند سرمه ، جیکاما یا گل کلم بنفش. برای میوه ها و سبزیجاتی که تمایل به قهوه ای شدن دارند ، مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را با آب لیمو مخلوط کنید تا قهوه ای شدن آن به تاخیر بیفتد.
  • آب را به عنوان یک نوشیدنی بسته بندی کنید. برای کودکان نیز آب در روز مدرسه بهتر است. آنها می توانند از شیر گیاهی غنی از کلسیم به همراه صبحانه و شام برای استحکام استخوان ها لذت ببرند.

نکاتی برای بسته بندی ناهار سالم در مدرسه

من از شما اطلاعی ندارم ، اما وقت زیادی برای بسته بندی ناهار ندارم. به همین دلیل من دوست دارم تا جایی که می توانم مسائل را ساده کنم. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند ناهارهای بسته بندی شده سالم تهیه کنید که بچه های گیاهی شما واقعاً بخورند و تمام وقت آزاد شما را نگیرد!

  • سرگرم کننده کنید: با اشکال و قالب ها بازی کنید.
    • برای برش قلب ساندویچی از یک برش بزرگ کوکی استفاده کنید. یا به سادگی بین مستطیل ، مثلث و مربع برای ساندویچ خود جایگزین کنید.
    • ساندویچ ها را به سیخ ، بسته بندی یا بشقاب های میان وعده تبدیل کنید. پر کردن یکسان ، قالب متفاوت!
    • میوه ها و سبزیجات را به شکل های سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ با استفاده از یک خربزه خربزه برش دهید
      هر بار برای تکان دادن چیزها
  • بچه ها را درگیر کنید: احتمال اینکه ناهار بخورند بیشتر است!
    • از آنها بخواهید میوه ها و سبزیجات را بریده یا ناهار خود را (با توجه به سن) آماده کنند.
      مناسب)
    • از آنها بخواهید آخر هفته با شما بپزند تا بتوانند کلوچه و مافین داشته باشند
      هفته
    • اگر ناهار به خانه می آید ، دلیل آن را بدون قضاوت بپرسید … و نظر خود را جلب کنید
      چگونه آنها از ناهار خود بیشتر لذت می بردند
  • از قبل برنامه ریزی کنید: با بچه ها در مورد آنچه که آنها برای ناهار آخر هفته دوست دارند صحبت کنید
    قبل از اینکه خواربارفروشی کنید و “منو” را روی یخچال بگذارید تا همه روشن شوند چه چیزی
    بسته بندی کردن
  • باقی مانده ها را فراموش نکنید! این می تواند روال عادی را تغییر دهد و تنوع بیشتری را ارائه دهد.
  • هر چند وقت یکبار ، یک شگفتی اضافه کنید! چه برچسب باشد ، چه کوکی کوچک و چه یک یادداشت ،
    عنصر شگفتی بچه ها را به خوردن ناهار وابسته می کند.

5 ایده جعبه ناهار سالم بر اساس گیاهان برای کودکان

نیاز به تعویض آن دارید؟ در اینجا چند ایده ناهار سرگرم کننده و آسان برای شادابی روزمره شما آورده شده است

  • مهمانی پیتزا: ساندویچ کبابی با سس پیتزا ، پنیر موزارلا گیاهی و پپرونی گیاهی. با انگور ، فلفل دلمه ای زرد خرد شده و ذرت بوداده سرو کنید
  • ساندویچ سیخ: سیخ سیخ + دارچین نان تست. با ادامام ، گوجه فرنگی گیلاسی ، کلم بروکلی سرو کنید
  • ماهی تن Redux: ساندویچ نخود ماهی تن. بلوبری ، خیار ، هویج با مارپیچ سرو می شود
  • بشقاب میان وعده: هوموس و تورتیلا با غلات کامل ، به صورت مثلث برش خورده است. یک عدد پرتقال کوچک ، همراه با نخود فرنگی ، سرمه خرد شده
  • نیش شیرینی: پنیر خامه ای ، مربا + شیرینی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید. با کیوی ، هویج رنگین کمان ، مخلوط مسیر ایمن مدرسه سرو می شود

آیا به ایده های بیشتر کودک پسند نیاز دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید