در پینترست به اشتراک بگذارید

ما محصولاتی را که فکر می کنیم برای خوانندگان ما مفید هستند، اضافه می کنیم. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنیم روند ما اینجاست.

خط سلامت فقط مارک ها و محصولاتی را به شما نشان می دهد که ما پشت آن ایستاده ایم.

تیم ما به طور کامل توصیه هایی را که در سایت خود ارائه می دهیم بررسی و ارزیابی می کند. برای اثبات اینکه تولیدکنندگان محصول استانداردهای ایمنی و کارایی را رعایت کرده‌اند، ما:

  • ارزیابی مواد تشکیل دهنده و ترکیب: آیا آنها پتانسیل ایجاد آسیب را دارند؟
  • تمام ادعاهای سلامتی را بررسی کنید: آیا آنها با مجموعه شواهد علمی فعلی مطابقت دارند؟
  • ارزیابی برند: آیا با یکپارچگی عمل می کند و به بهترین شیوه های صنعت پایبند است؟

ما این تحقیق را انجام می دهیم تا بتوانید محصولات قابل اعتماد برای سلامتی و تندرستی خود را پیدا کنید.

درباره روند بررسی ما بیشتر بخوانید.
آیا این مفید بود؟

زن بودن به معنای پیمایش در دنیای تا حدودی پیچیده سلامت است. در بسیاری از مواقع، نه تنها از ما انتظار می رود که مسئول سلامت خود باشیم، بلکه مسئول سلامت شریک زندگی، فرزندان و حتی والدین خود نیز باشیم. که بسیاری از سلامت نیاز به شعبده بازی!

با موضوعاتی که از نیازهای عملی گرفته تا معنوی تا نیازهای پزشکی پیچیده‌تر مانند سرطان یا یائسگی را شامل می‌شود، این بهترین کتاب‌های سلامتی سال شما را در مسیر رسیدن به بهترین نسخه از خود نگه می‌دارند.

مسئولیت باروری خود را برعهده بگیرید، نسخه بیستمین سالگرد: راهنمای قطعی کنترل زایمان طبیعی، موفقیت در بارداری، و سلامت باروری

در پینترست به اشتراک بگذارید

ردیابی و درک علائم باروری شما می تواند چیزهای زیادی در مورد سلامتی شما به طور کلی به شما بگوید، حتی برای زنانی که به دنبال رسیدن یا جلوگیری از بارداری نیستند. چاپ بیستم “مسئولیت باروری خود را به عهده بگیرید» به زنان آموزش می دهد که از روش آگاهی از باروری استفاده کنند تا احساس کنند کنترل بیشتری بر سلامت زنان و جنسی خود دارند.

همانطور که هستید بیایید: علم جدید شگفت انگیزی که زندگی جنسی شما را متحول می کند

در پینترست به اشتراک بگذارید

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که آیا از نظر جنسی مشکلی در شما وجود دارد، ممکن است از پیام این کتاب شگفت زده شوید. که در “همانطور که هستی بیا»، نویسنده امیلی ناگوسکی، تحقیقات قانع‌کننده‌ای را برای کمک به زنان برای دیدن تمایلات جنسی خود به شیوه‌ای جدید بیان می‌کند. یعنی اینکه هر زنی «اثرانگشت» جنسی منحصربه‌فرد خود را دارد و این که زمینه چگونگی تجربه ما از زندگی به عنوان یک زن شکل می‌دهد و بر نحوه تجربه جنسی ما نیز تأثیر می‌گذارد. به طور خلاصه، این کتاب همه چیزهایی را که فکر می‌کردید در مورد رابطه جنسی می‌دانید – برای بهتر شدن تغییر خواهد داد.

زنانی که با گرگ ها می دوند: افسانه ها و داستان های کهن الگوی زن وحشی

در پینترست به اشتراک بگذارید

در خط آغازین شرح این کتاب آمده است: «در درون هر زنی نیروی قدرتمندی زندگی می‌کند، مملو از غرایز خوب، خلاقیت پرشور، و دانشی بی‌سال. و اگر این به اندازه کافی شما را مجذوب نکند، نمی دانم چه خواهد شد. “زنانی که با گرگ ها می دوند» یک سفر معنوی برای کاوش در روح غریزی و در خطر انقراض زنانگی است.

زن سالم، زندگی سالم: کتاب شفا یک زن

در پینترست به اشتراک بگذارید

پوشش همه چیز از رژیم غذایی گرفته تا تناسب اندام و یائسگی، “زن سالم، زندگی سالم، همه چیز را دارد. آخرین نسخه به روز شده است تا شامل طیف گسترده ای از موضوعات پزشکی مرتبط، از جمله استرس و افسردگی، از دست دادن حافظه، بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون، پیری، مو، پوست، وزن، انرژی، درد و سرطان باشد.

زن سالم از نظر عاطفی: هشت چیزی که برای تغییر زندگی خود باید ترک کنید

در پینترست به اشتراک بگذارید

که در “«زن سالم از نظر عاطفی» نویسنده، گری اسکازرو نقل می‌کند که چگونه سفر خود به سوی روشنگری زمانی آغاز شد که تصمیم گرفت بایستد و چیزهایی را که در زندگی او را خوشحال نمی‌کردند کنار بگذارد. اول، او کلیسای شوهر کشیش خود را ترک کرد. بعد، یک زندگی غیراصیل. همانطور که Scazzero آن را توصیف می کند، “وقتی به دلایل درست، در زمان مناسب و به روش درست ترک می کنید، نه تنها در مسیر سلامت عاطفی، بلکه به سمت هدف واقعی زندگی خود هستید.”

راهنمای قاطعیت برای زنان: چگونه با نیازهای خود ارتباط برقرار کنید، مرزهای سالم تعیین کنید و رابطه خود را متحول کنید

در پینترست به اشتراک بگذارید

بسیاری از زنان با موضع گیری و شفافیت در مورد خواسته ها، خواسته ها و نیازهای خود – حتی برای خودشان – مشکل دارند. “راهنمای جرات‌ورزی برای زنان» به شما کمک می‌کند که یاد بگیرید چگونه خودتان را در شخصیت و سبک ارتباطی خود به بهترین شکل ابراز کنید. حتی اگر مستعد اضطراب یا ناراحتی اجتماعی هستید، می توانید بیاموزید که چگونه به بهترین نحو به روشی که برای شما مناسب است ارتباط برقرار کنید.

ذهن شفابخش، زن سالم: استفاده از ارتباط ذهن و بدن برای مدیریت استرس و کنترل زندگی خود

در پینترست به اشتراک بگذارید

که در “ذهن شفابخش، زن سالم، دکتر آلیس دومار، دکتر دانشکده پزشکی هاروارد، خوانندگان را از طریق روش‌های آرامش‌بخشی راهنمایی می‌کند که هدف آن کاهش مسائل مربوط به سلامت زنان از جمله PMS، ناباروری، بارداری‌های دشوار، یائسگی، اختلالات خوردن، سرطان‌های پستان و زنان است. و درد آندومتریوز

سندرم زن عجله دار: تأثیر یک لیست بی پایان کارهایی که باید انجام دهید و چگونه در دنیای شلوغ امروزی سالم بمانید

در پینترست به اشتراک بگذارید

این احتمال وجود دارد که شما با فشار بی پایان لیست وحشتناک “کارها” بیش از حد آشنا باشید. حتی اگر لیست کارهای خود را دوست داشته باشید، می تواند چرخه مضری از فعالیت های بی وقفه و استرس برای مغز شما باشد. “سندرم زن عجله دار» نشان می دهد که چگونه انرژی ذهنی مورد نیاز برای یک زن امروزی بر بدن ما تأثیر می گذارد – و چگونه می توان سلامتی خود را با حفظ بهره وری بازیابی کرد.

غذای زنان و خدا: مسیری غیرمنتظره برای تقریباً همه چیز

در پینترست به اشتراک بگذارید

آیا تا به حال این ضرب المثل را شنیده اید که “تو همان چیزی هستی که می خوری؟” خوب، نویسنده Geneen Roth واقعاً به این اعتقاد دارد. و حتی گویاتر، او این موضوع را مطرح می کند که چگونه و چه چیزی می خورید، بیش از آنچه که تصور می کنید، در مورد خودتان می گوید. “غذای زنان و خدا» شما را به سفری می برد تا ببینید چگونه غذا را منعکس می کنید که چگونه خود، زندگی، خانواده و حتی خود معنوی شما را می بینید.

تسلط بر دختر بدجنس خود: راهنمای بدون BS برای ساکت کردن منتقد درونی و تبدیل شدن به ثروت وحشیانه، فوق العاده سالم و سرشار از عشق

در پینترست به اشتراک بگذارید

یه دختر بدجنس تو زندگیت هست هشدار اسپویلر: این شما هستید. “Mastering Your Mean Girl» زنان را با ابزارهایی که برای شکست بدترین منتقد خود یعنی خودشان نیاز دارند، توانمند می کند. این کتاب همچنین شامل یک برنامه عملی برای ساختن زندگی رویاهای شما و اقدام در صورت احساس گیر افتادن است. آن دختر بدجنس را با بهترین نسخه خود جایگزین کنید!


در پینترست به اشتراک بگذارید

Chaunie Brusie یک پرستار ثبت شده با تجربه در مراقبت های ویژه، مراقبت های طولانی مدت، و پرستاری زایمان و زایمان است. او با خانواده اش در میشیگان زندگی می کند و عاشق سفر، خواندن، نوشتن و معاشرت با چهار فرزند خردسالش است. او با کمال میل هر شب شام را تمیز می کند زیرا شوهرش آشپز فوق العاده ای است و او زمانی پیتزای یخ زده را خراب کرده بود. او درباره مادری، نویسندگی آزاد و زندگی در وبلاگ می نویسد www.chauniebrusie.com.