در پینترست به اشتراک بگذارید

ما این سازمان‌های غیرانتفاعی را با دقت انتخاب کرده‌ایم، زیرا آنها فعالانه در جهت پایداری و حفاظت از محیط‌زیست کار می‌کنند. با ارسال ایمیل به ما در nominations@healthline.com، یک غیرانتفاعی قابل توجه را نامزد کنید

انسان تقریباً بر هر جنبه ای از محیط تأثیر دارد. با افزایش جمعیت ما، پتانسیل ما برای ایجاد اختلال در طبیعت و آب و هوا نیز افزایش می یابد.

پایداری عمل تغییر عادات است به طوری که انسان و طبیعت بتوانند بدون آسیب رساندن به محیط زیست در کنار یکدیگر زندگی کنند. تلاش برای پایدارتر کردن کارها می تواند جهانی و محلی باشد. توافقنامه پاریس یک تلاش بین المللی برای وادار کردن کشورهای سراسر جهان به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است. در خانه و جامعه خود می توانید کارهایی مانند بازیافت و استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد به جای پلاستیک انجام دهید.

هر گونه اقدامات پایدار – بزرگ یا کوچک – گام های مهمی در کمک به ما برای تبدیل زمین به خانه ای امن برای نسل های آینده است. این سازمان‌های غیرانتفاعی هر کدام سهم خود را برای ارتقای پایداری انجام می‌دهند. آنها به مردم کمک می کنند تا در راستای هدف زندگی در هماهنگی با محیط کار کنند.

باشگاه سیرا

در پینترست به اشتراک بگذارید

باشگاه سیرا که در سال 1892 تأسیس شد، بخشی از کمپین ها و قوانین بسیاری برای محافظت از زمین های وحشی بوده است. این سازمان غیرانتفاعی به تصویب قانون هوای پاک، قانون آب پاک و قانون گونه های در خطر انقراض کمک کرد. یکی از ابتکارات اصلی آن بازنشستگی نیروگاه های زغال سنگ آمریکا و سوق دادن کشور به سمت منابع انرژی پاک است. باشگاه سیرا همچنین گردش هایی را ارائه می دهد که به مردم این شانس را می دهد که سفرهای دوستدار محیط زیست را تجربه کنند. در حال حاضر، در حال جمع‌آوری پول برای تلاش‌های تحت رهبری جامعه برای کمک به بازیابی طوفان است.

انجمن حفاظت از حیات وحش

در پینترست به اشتراک بگذارید

حفاظت از حیات وحش و زیستگاه های آن ماموریت انجمن حفاظت از حیات وحش (WCS) است. این سازمان به دانشمندانی که اکوسیستم‌های موجود در محیط را مطالعه می‌کنند، بودجه می‌دهد. این دانشمندان متوجه می شوند که با چه تهدیداتی روبرو هستند و برای حفظ آنها چه کاری می توانیم انجام دهیم. WCS دارای چهار باغ وحش و یک آکواریوم در نیویورک است. اینها با هدف نجات گونه های در حال انقراض و کسب اطلاعات بیشتر در مورد حیات وحش عمل می کنند. این سازمان غیرانتفاعی با دولت ها، جوامع، مشاغل و مردم بومی برای محافظت از حیات وحش در سراسر جهان همکاری می کند. همچنین برای تصویب و حفاظت از قوانینی که زیستگاه های حیوانات را حفظ می کند مبارزه می کند.

صندوق دفاع از محیط زیست

در پینترست به اشتراک بگذارید

صندوق دفاع از محیط زیست (EDF) بر روی مسائل زیست محیطی که مردم را تحت تاثیر قرار می دهند، تمرکز می کند. این مسائل شامل تغییرات آب و هوایی، آلودگی و نیاز به تولید پایدار مواد غذایی و حفاظت از اقیانوس ها است. EDF به شکل‌دهی بازارهای اقتصادی، مشارکت با کسب‌وکارها، ایجاد سیاست‌های دولتی و استفاده از تحقیقات علمی برای کار بر روی راه‌حل‌هایی برای مشکلات فعلی ما کمک می‌کند. به عنوان مثال، EDF با سیاستمداران هر دو حزب برای ایجاد قانون لاتنبرگ، که پرزیدنت اوباما در سال 2016 امضا کرد، کار کرد. این قانون، قانون قدیمی ایمنی شیمیایی را اصلاح می کند. این کمک می کند تا مطمئن شویم محصولاتی که خریداری می کنیم برای ما و محیط زیست ایمن تر هستند.

مدافعان حیات وحش

در پینترست به اشتراک بگذارید

مدافعان حیات وحش صدایی برای حیوانات وحشی در برابر شرکت های بزرگ نفتی و سایر شرکت های دارای دستور کار است. Defenders سیاست‌های دولت را که ممکن است به محیط‌هایی که برای بقای این حیوانات وابسته هستند آسیب برساند، زیر نظر دارد. در حال حاضر، سازمان غیرانتفاعی در حال تماشای قانون HELP for Wildlife است. این اقدام گرگ‌های منطقه دریاچه‌های بزرگ و وایومینگ را از فهرست حیات‌وحش در معرض خطر خارج می‌کند. همچنین تلاش می‌کند تا قانون گونه‌های در خطر انقراض را تضعیف کند. مدافعان حیات وحش همچنین به ترویج استراتژی های همزیستی برای انسان و حیات وحش کمک می کند. این سازمان غیرانتفاعی نیز به دنبال راه هایی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی است.

صندوق جهانی حیات وحش

در پینترست به اشتراک بگذارید

صندوق جهانی حیات وحش (WWF) در حدود 100 کشور برای حفظ جنگل ها، آب شیرین، اقیانوس ها، حیات وحش، غذا و آب و هوا برای حیوانات و انسان ها کار می کند. یکی از اهداف اصلی WWF این است که مردم را در مورد تأثیری که ما بر محیط زیست خود می گذاریم و آنچه می توانیم برای حفظ آن انجام دهیم، آموزش دهد. WWF همچنین به دانشجویانی که مدرک تحصیلات تکمیلی خود را در رشته های مرتبط با حفاظت از محیط زیست می گیرند، کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهد. فصل هایی در جوامع محلی و در بازار جهانی وجود دارد.

اتحاد جنگل های بارانی

در پینترست به اشتراک بگذارید

هر روز 123000 هکتار جنگل نابود می شود. هدف اتحاد جنگل‌های بارانی حفظ جنگل‌ها و اکوسیستم‌های آن و کمک به مردم برای یافتن راه‌های پایدار برای استفاده از زمین و تولید غذا است. این سازمان غیرانتفاعی تشخیص می دهد که مردم برای پرورش غذا و امرار معاش به زمین و جنگل تکیه می کنند. اما همچنین معتقد است که ما می توانیم این کار را بدون آسیب رساندن به محیط زیست انجام دهیم. Rainforest Alliance با صنایع کشاورزی، جنگلداری و گردشگری همکاری می کند تا شیوه های خود را تغییر دهد. این سازمان غیرانتفاعی همچنین آموزش های پایداری را در سراسر جهان ارائه می دهد.

موسسه منابع جهانی

در پینترست به اشتراک بگذارید

همه ما برای زنده ماندن به منابع طبیعی سیاره متکی هستیم، اما انسان ها آنها را با سرعتی غیرقابل تخلیه تخلیه می کنند. مؤسسه منابع جهانی (WRI) تحقیقات خود را برای جمع آوری داده ها انجام می دهد تا به ما در حرکت به سمت پایداری کمک کند. سپس سازمان غیرانتفاعی از این اطلاعات برای آموزش و تأثیرگذاری بر دولت ها، مشاغل و جامعه استفاده می کند. WRI پروژه هایی در سرتاسر جهان دارد. این پروژه‌ها به کشورها کمک می‌کنند از منابع انرژی پاک استفاده کنند، جنگل‌ها و آب را حفظ کنند، زباله‌ها را کاهش دهند و تأثیر ما بر تغییرات آب و هوا را کاهش دهند.

بین المللی حفاظت

در پینترست به اشتراک بگذارید

سازمان بین المللی حفاظت (CI) برای حفاظت از طبیعت برای حیات وحش و انسان تلاش می کند. CI معتقد است که طبیعت به مردم نیاز ندارد – اما ما به اکوسیستم آن برای غذا، شغل، آب شیرین و هوا و سلامتی خود نیاز داریم. اگر می خواهیم آینده ای داشته باشیم، باید یاد بگیریم که پایدار باشیم. این سازمان درازمدت فکر می کند و راه حل هایی را در بخش های دولتی و خصوصی پیشنهاد می کند. برخی از مسائلی که CI روی آنها تمرکز می کند شامل پایداری بیشتر تولید قهوه و مراقبت از کوسه ها در اقیانوس ها است.

موسسه بین المللی توسعه پایدار

در پینترست به اشتراک بگذارید

اغلب، درخواست برای توسعه اقتصادی می تواند با اهداف پایداری در تضاد باشد. هدف مؤسسه بین المللی توسعه پایدار (IISD) این است که این دو را بدون قربانی کردن یکی به نفع دیگری به هم نزدیک کند. این سازمان از تحقیقات خود برای همکاری با سیاست گذاران و مشاغل خصوصی برای اصلاح سیاست ها و ایجاد راه حل های پایدار استفاده می کند. IISD همچنین در تجارت بین المللی کار می کند. یکی از نمونه ها مذاکرات مجدد قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) است.

موسسه کوه های راکی

در پینترست به اشتراک بگذارید

جمع آوری و سوزاندن سوخت های فسیلی یکی از عوامل اصلی تغییرات آب و هوایی است که امروز شاهد آن هستیم. موسسه کوه های راکی ​​(RMI) تلاش می کند تا جهان را از تقاضای سوخت فسیلی دور کند و به جای آن به سمت منابع انرژی پایدار و کم کربن حرکت کند. RMI اطلاعات و منابعی را فراهم می کند که به کسب و کارها و سایر موسسات در سراسر جهان در صرفه جویی در انرژی و کاهش آلودگی کمک می کند. به عنوان مثال، برنامه های آن در چین و جزایر با اقتصادهای کوچک، هر دو را به سمت انرژی پاک هدایت می کند.

آمریکای سبز

در پینترست به اشتراک بگذارید

آمریکای سبز بر این باور است که راه حل های پایدار را می توان با استفاده از اقتصادها به عنوان نیروی محرک در پشت راه حل ها به اجرا گذاشت. سازمان غیرانتفاعی مصرف کنندگان را تشویق می کند تا برای محصولات و خدمات سبز هزینه کنند. همچنین کسب و کارها را تشویق می کند تا شیوه های سازگار با محیط زیست را اتخاذ کنند. برخی از ابتکارات موفق Green America عبارتند از پایان دادن به ارزش واقعی و استفاده Walmart از آفت کش‌های زنبور کش، محدود کردن تعداد انگشت شماری از شرکت‌های مواد غذایی به استفاده از GMOs در محصولات و کمک به مجلات برای تغییر روی کاغذ بازیافتی.