در پینترست به اشتراک بگذارید

ما محصولاتی را که فکر می کنیم برای خوانندگان ما مفید هستند، اضافه می کنیم. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنیم در اینجا روند ما است.

خط سلامت فقط مارک ها و محصولاتی را به شما نشان می دهد که ما پشت آن ایستاده ایم.

تیم ما به طور کامل توصیه هایی را که در سایت خود ارائه می دهیم بررسی و ارزیابی می کند. برای اثبات اینکه تولیدکنندگان محصول استانداردهای ایمنی و کارایی را رعایت کرده‌اند، ما:

  • ارزیابی مواد تشکیل دهنده و ترکیب: آیا آنها پتانسیل ایجاد آسیب را دارند؟
  • تمام ادعاهای سلامتی را بررسی کنید: آیا آنها با مجموعه شواهد علمی فعلی مطابقت دارند؟
  • ارزیابی برند: آیا با یکپارچگی عمل می کند و به بهترین شیوه های صنعت پایبند است؟

ما این تحقیق را انجام می دهیم تا بتوانید محصولات قابل اعتماد برای سلامتی و تندرستی خود را پیدا کنید.

درباره روند بررسی ما بیشتر بخوانید.

آیا آموزش دادن به کودک نوپا در تعطیلات آخر هفته طولانی بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد؟

برای بسیاری از والدین، آموزش لگن یک فرآیند طولانی و خسته کننده است که برای مادر یا پدر بسیار سخت تر از یک کارآموز کوچک است. اما مفهوم جدول زمانی آموزش سریع پوتی چیز جدیدی نیست. در سال 1974، یک جفت روانشناس “آموزش توالت در کمتر از یک روز” را منتشر کردند و تکنیک ها و استراتژی های آموزش سریع تا به امروز ادامه دارند.

رویکرد محبوب لورا جنسن، روش آموزش 3 روزه پوتی را در نظر بگیرید. جنسن مادر 6 فرزند است و خود را “ملکه آموزش پاتی” معرفی می کند. او پس از پیگیری دقیق موفقیت‌ها و شکست‌های دوستان و خانواده‌اش، روش سه روزه‌اش را با فرزندانش به‌خوبی تنظیم کرد، و نتیجه یک رویکرد آموزش کوچک است که بسیاری از والدین به آن سوگند یاد می‌کنند.

روش آموزش 3 روزه پوتی

استراتژی جنسن مبتنی بر رویکردی محبت آمیز به آموزش پوتین است که بر تقویت مثبت، ثبات و صبر تأکید دارد. روش سه روزه همچنین رویکرد سخاوتمندانه تری به مفهوم “علائم آمادگی” یا علائمی دارد که کودک نوپا شما به اندازه کافی آگاه است تا با موفقیت تمرین کند.

به گفته جنسن، اولین نشانه ضروری توانایی فرزند شما برای برقراری ارتباط مداوم با آنچه می خواهد، حتی بدون استفاده از گفتار است. او همچنین توصیه می کند که کودک شما باید بتواند بدون شیشه یا فنجان به رختخواب برود. در نهایت، جنسن متوجه شد که سن ایده‌آل برای قطار کوچک ۲۲ ماهگی است. در حالی که او اشاره می کند که کودکان کمتر از 22 ماه که علائم آمادگی نشان می دهند می توانند با موفقیت تمرین کنند، اما هشدار می دهد که احتمالاً بیش از سه روز طول می کشد.

انتظارات روش

در طول فرآیند سه روزه، تمام تمرکز شما باید روی فرزندتان باشد.

این بدان معنی است که برنامه عادی شما مختل می شود زیرا شما تمام سه روز را در فاصله تف کردن از کودک نوپا سپری می کنید. ایده این است که در حالی که شما به کودک خود آموزش می دهید، در حال آموزش نیز هستید. شما در حال یادگیری نحوه ارتباط کودکتان با نیاز به استفاده از حمام هستید، و این ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد.

روش 3 روزه همچنین از والدین می‌خواهد که خونسردی خود را بدون توجه به تصادفات زیاد حفظ کنند. و تصادفات به یقین اتفاق خواهند افتاد. آرام، صبور، مثبت و ثابت – این امر اجباری است.

برای موفقیت، جنسن توصیه می کند که برای چند هفته از قبل برنامه ریزی کنید. سه روز خود را انتخاب کنید و برنامه خود را روشن کنید. برای سایر بچه های خود ترتیبی دهید (رفت و آمد به مدرسه، فعالیت های بعد از مدرسه، و غیره)، وعده های غذایی را از قبل آماده کنید، لوازم آموزشی خود را بخرید، و هر کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که این سه روز به آن اختصاص خواهد یافت. کودک نوپا شما و فرآیند آموزش گلدان

در حالی که نیازی به دیوانه شدن با لوازم ندارید، به چند چیز نیاز خواهید داشت.

  • یک صندلی لگنی که به توالت وصل می شود یا یک گلدان مستقل برای کودک شما (از اینجا خرید کنید)
  • 20 تا 30 جفت زیر شلواری “پسر بزرگ” یا “دختر بزرگ” (از اینجا خرید کنید)
  • مقدار زیادی مایعات در دسترس است تا فرصت های زیادی برای شکستن گلدان ایجاد کنید
  • تنقلات با فیبر بالا
  • نوعی خوراکی برای تقویت مثبت (به کراکرها، آب نبات ها، میان وعده های میوه، برچسب ها، اسباب بازی های کوچک فکر کنید – هر چیزی که کودک شما به بهترین وجه به آن پاسخ می دهد)

طرح

روز اول زمانی شروع می شود که فرزند شما از خواب بیدار می شود. در حالت ایده‌آل، شما خودتان برای آن روز آماده باشید، به طوری که مجبور نباشید با تماشای فرزندتان مانند یک شاهین، دوش گرفتن یا مسواک زدن را دوش بگیرید.

جنسن توصیه می‌کند از بیرون انداختن همه پوشک‌های کودکتان، محصولی درست کنید. آنها آنها را یک عصا می دانند، بنابراین بهتر است با خلاص شدن از شر آنها، کارها را شروع کنید. کودک خود را با یک تی شرت و یک زیرشلوار بزرگ جدید بپوشید، و به خاطر بزرگ بودنش بسیار تحسین کنید. آنها را به حمام ببرید و توضیح دهید که گلدان مخصوص دفع ادرار و مدفوع است.

به او توضیح دهید که کودک شما باید با استفاده از لگن، آن لباس های بچه بزرگ را خشک نگه دارد. از فرزندتان بخواهید به شما بگوید که چه زمانی باید دست و پا کند و آن را بارها و بارها تکرار کنید. جنسن در اینجا تأکید می‌کند که از فرزندتان نپرسید که آیا نیاز به ادرار کردن یا مدفوع دارد یا خیر، بلکه با درخواست از آنها برای گفتن اینکه باید بروند، به او احساس کنترل بدهید.

برای تصادفات آماده باشید – تصادفات بسیار زیاد. این جایی است که بخش فوکوس وارد می شود. هنگامی که کودک شما تصادف می کند، باید بتوانید او را جمع کنید و سریع به داخل حمام ببرید تا بتواند روی گلدان “تمام” کند. این کلید روش است. شما باید هر بار کودک خود را در عمل دستگیر کنید. جنسن قول می‌دهد که چگونه به کودک خود آموزش می‌دهید که نیازهای فیزیکی خود را بشناسد.

محبت آمیز و صبور باشید، زمانی که فرزندتان با موفقیت روی گلدان را تمام می کند یا به شما می گوید که باید از لگن استفاده کند، تحسین فراوان کنید. برای حوادث آماده باشید، که باید به عنوان فرصتی در نظر گرفته شود تا به فرزندتان نشان دهید چه کاری باید انجام دهد و چه کاری را نباید انجام دهد.

مهمتر از همه، با تمجیدها سازگار باشید، وقتی فرزندتان تصادف می کند آرام بمانید و مدام به او یادآوری کنید که چه زمانی باید برود. جنسن معتقد است اگر این کار را انجام دهید و همچنین از چند دستورالعمل دیگر در کتاب او پیروی کنید، باید بتوانید کودک خود را فقط در سه روز آموزش دهید.

سفر آموزشی پوتی من

من یک مادر چهار فرزند هستم و تا به حال سه بار آموزش گلدان را پشت سر گذاشته‌ایم. در حالی که می توانم از چند نکته در رویکرد جنسن قدردانی کنم، اما در این روش فروخته نشده ام. و این فقط به این دلیل نیست که به نظر می رسد کار بسیار زیاد است. وقتی نوبت به چیزهایی مانند آموزش ظروف می رسد، من رویکردی تحت رهبری کودکان را در پیش می گیرم.

وقتی بزرگ‌ترین ما حدود 2 سال داشت، شروع به نشان دادن علاقه به گلدان کرد. ما یک صندلی کوچک کوچک خریدیم که داخل توالت قرار می‌گرفت و هر زمان که در حمام بودیم او را در آنجا می‌نشستیم، اما با فشار بسیار پایین.

ما هم برایش شلوار بزرگ پسرانه خریدیم. او می خواست فوراً آنها را بپوشد و چند دقیقه قبل از ادرار کردن آنها به اطراف چرخید. ما او را تمیز کردیم و بردیمش تو قابلمه، و توضیح دادیم که پسرهای بزرگ در گلدان ادرار می کنند، نه در زیر شلوارشان. سپس یک جفت زیرشلواری دیگر به او پیشنهاد دادیم که او نپذیرفت.

بنابراین دوباره او را در پوشک گذاشتیم و هر روز، تا ماه‌ها بعد، از او می‌پرسیدیم که آیا برای زیرشلواری پسر بزرگ آماده است یا خیر. او به ما گفت که نیست، تا اینکه یک روز گفت که هستم. در آن زمان، او چند ماه از تولد 3 سالگی خود خجالتی بود، صبح ها با یک پوشک خشک از خواب بیدار می شد و وقتی مدفوع می کرد به دنبال خلوت بود. پس از درخواست برای پوشیدن کتانی های پسر بزرگ، او کمتر از یک هفته تمرین کرد.

سریع به دخترمان، که پوتی درست بر اساس جدول زمانی مورد تایید جنسن آموزش دیده است. در 22 ماهگی، او فوق العاده خوش بیان بود و یک برادر بزرگتر داشت که عادات حمام را مدل می کرد. ما از همان روش کم کلید پیروی کردیم، از او پرسیدیم که آیا می‌خواهد از لگن استفاده کند یا نه، و سپس لباس‌های دختر بزرگش را خریدیم. او برای پوشیدن آنها وقت تلف نکرد و پس از چند تصادف متوجه شد که ترجیح می دهد آنها را تمیز نگه دارد.

فرزند سوم ما، پسر کوچکترمان، دو خواهر و برادر داشت که از عادات خوب دستشویی الگوبرداری می کردند. او همه را با علاقه و اراده زیاد تماشا کرد و چون می‌خواست مثل بچه‌های بزرگ باشد، نمی‌توانست منتظر صندلی کوچک و لباس‌های پسر بزرگ باشد. او همچنین حدود 22 ماهه بود، که تصور قبلی من را مبنی بر اینکه دخترها سریعتر از پسرها تمرین می کنند را از بین برد!

با هر سه بچه، به آنها اجازه دادیم که به ما بگویند چه زمانی برای شروع روند آماده هستند. سپس ما فقط در مورد این که از آنها بپرسیم که آیا آنها نیاز به استفاده از گلدان دارند یا خیر کوشا بودیم. ما از این عبارت استفاده کردیم، “به بدنت گوش کن، و به ما بگو چه زمانی نیاز به استفاده از گلدان دارید، خوب است؟” قطعاً تصادفاتی وجود داشت، اما این یک فرآیند بیش از حد استرس زا نبود.

غذای آماده

بنابراین، در حالی که نمی‌توانم ادعا کنم که یک تکنیک سه روزه برای کار کردن با لگن تضمین شده است، می‌توانم این را به شما بگویم: آموزش دادن به کودک بی‌نهایت آسان‌تر است، زیرا آنها می‌خواهند آموزش ببینند، و نه فقط به این دلیل که به یک گلدان جادویی ضربه می‌زنند. سن تمرین پایین نگه داشتن آن، جشن گرفتن موفقیت ها، استرس نداشتن بر تصادفات، و اجازه دادن به فرزندانتان برای کشف مسائل در جدول زمانی خود، برای ما بسیار خوب بود.

در پینترست به اشتراک بگذارید