آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین و رفع مشکلات احتمالی ماگرتا

در پایان تغییرات را “ذخیره” کنید. در آخرین مرحله نیز از منوی “” نسخه پی اچ پی مورد نظر را انتخاب و بر روی دکمه “ذخیره” کلیک نمایید. هر فرمانی که می خواهید به صورت خودکار انجام شود را در کادر وارد کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید. با این روش می توانید از طریقبه صفحه لاگین سی پنل دسترسی پیدا کنید. پس از ورود به سیستم، روی گزینه کلیک کنید، در اینجا می توانید فهرستی از وب سایت های فعال با جزئیات آنها را ببینید. تأمین امنیت سایت، دغدغه اصلی مدیران سایت است، خصوصاً اگر اطلاعات حساس و مهمی از قبیل جزئیات کارت های اعتباری در سایت ثبت شده باشد. اگر می خواهید سایت های به خصوصی از فایل های شما استفاده کنند، می توانید این کار را به راحتی و با لیست کردن اسامی آن سایت ها در قسمت انجام دهید. در این قسمت می توانید با کلیک بر روی دکمه منوی مربوطه اقدامات مختلفی انجام دهید. ​.

آموزش تغییر ورژن php در هاست دایرکت ادمین + تصویر- روناک هاست خرید هاست سی پنل ایران شاید اولین و مهمترین قسمت کار راه اندازی وب سایت و پلتفرم شما باشد. ویژگی از استفاده غیر مجاز از فایل های شما در سایت های دیگر جلوگیری می کند – و به نوعی از فضای پهنای باند محافظت می کند. توجه داشته باشید که تمامی فایلهای موجود باید به صورت کامل انتخاب شده باشند. گام 7) نوع اکانت خود را شخصی () انتخاب کنید. مجزا بودن و کارایی: سرور مجازی شما از منابع اختصاص یافته گارانتی شده برای خود به صورت کامل می تواند استفاده کند و کار مشتریان دیگر سرویس شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. به گفته سازندگان وردپرس نصب آن در عرض چند دقیقه توسط یک فرد نه چندان حرفهای میتواند صورت گیرد. چون اگر هتزنر شما را بعنوان بد حساب شناسایی کرد در آینده نه تنها هتزنر به شما سرویس نخواهد داد بلکه کلیه شرکتهای مرتبط با هتزنر از بد حساب بودن شما باخبر خواهد شد.

پنل های مدیریتی مختلف مثل دایرکت ادمین یا سی پنل این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده اند که با استفاده از قابلیت ادان دامین چند سایت مختلف را به صورت همزمان روی یک هاست داشته باشند. با کلیک روی آیکون مربوطه لیستی از آدرس های ایمیل فعال در وب سایت شما باز خواهند شد. اگر آدرس سایت شما با شروع می شود، عدد 2082 را به انتهای اضافه کنید. برای آدرس سایتی که با شروع می شود، عدد 2083 را بنویسید. برای شروع، آدرس ایمیل خود را در فیلد ارائه شده وارد کنید – بدین ترتیب سیستم هر گونه فعالیت در اکانت تان مانند دسترسی به میل باکس و ظرفیت پهنای باند را به شما اطلاع می دهد. بدین ترتیب یک پایگاه داده جدید به فهرست پایگاه های داده فعلی ((اضافه می شود. اگر در مورد امنیت و قابلیت اطمینان دایرکت ادمین برایتان سوالی پیش آمده باید بدانید که دایرکت ادمین شما را در این بخش نیز تحت پوشش قرار داده و به دلیل تدابیر امنیتی شدید و عملکرد قابل اعتماد خود شناخته میشد، که تضمین میکند وب سایت شما بدون هیچ مشکلی راه اندازی میشود. 13. در مرحله سیزدهم میتوانید اطلاعات پایگاه داده خود را وارد کنید.

آموزش نصب وردپرس بر روی هاست دایرکت ادمین - نت افراز بلاگ برای شروع، اسکریپتی که می خواهید نصب کنید را انتخاب کنید. انتخاب سیستم عامل مناسب: معمولا از سیستم عاملهای لینوکس یا ویندوز استفاده میشود. بعد از کلیک پنجرهای برای شما باز میشود که باید تغییرات آن را اعمال کنید. نت افراز در 13 سال گذشته موفق به میزبانی بیش از 70000 سایت ایرانی شده است که آن را به یکی از بهترین خدمات هاست ایرانی در دسترس خرید vps ایران ارزان ( خرید سرور مجازی ایران) | سرورکلیک تبدیل کرده است. یکی از ویژگی های مفید این بخش، است. سی پنل شامل یک برنامه مدیریت فایل با کاربری آسان است که مانند برنامه های کاوشگر دسکتاپ کار می کند – به طوری که کاربران می توانند فایل ها و پوشه ها را به راحتی ویرایش، حذف یا اضافه کنند. بخش شامل گزینه هایی برای مدیریت مستقیم فایل است. یکی دیگر از روش ها برای تغییر دامنه وردپرس روش مستقیم در پایگاه داده ها است. دایرکت ادمین یکی از معروفترین نرمافزارهای وبهاستینگ مانند سی پنل یا میباشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این بخش اضافه کردن اطلاعات مخاطبین شماست.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سی پنل.