ببینید چگونه می توان با کرون به بهبودی رسید و یک زندگی عادی داشت.

در پینترست به اشتراک بگذارید

کرون یک بیماری غیرقابل پیش بینی و مزمن است که باعث التهاب و تورم در دستگاه گوارش می شود. این می تواند هر فردی را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد. علائم می تواند پراکنده باشد و شعله ور شدن می تواند توسط تعدادی از محرک ها مانند خوردن غذاهای خاص و استرس ایجاد شود. از آنجایی که هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد، زندگی با این بیماری اغلب به صبر، آزمون و خطا و حمایت خارجی نیاز دارد.

آدام روتنبرگ، 44 ساله – در سال 1997 تشخیص داده شد

زمانی که احساس بهتری پیدا کردم، متوجه شدم که نمی‌گذارم این بیماری بهترین حالت را داشته باشد. من واقعاً چیزهای زیادی در مورد خودم یاد گرفتم [and] در مورد بدن من و من محدودیت های خود را در مورد فعالیت های بدنی که می توانم انجام دهم می دانم. من همچنین می دانم که چه چیزی می توانم و چه چیزی را نمی توانم بخورم.

بن موریسون، 36 ساله – در سال 1997 تشخیص داده شد

“چیزی که من دریافتم این است که هرچه غذایی که می‌خورم کمتر فرآوری شده باشد، هضم آن برای من آسان‌تر است. اگر خراب شدم و فست فود بگیرم، [and] به مواد تشکیل دهنده نگاه کنید، 730 ماده در آن وجود دارد [stuff]. همه آنها اضافه شده است [ingredients] انجام کاری با غذا را برای سیستم روده شما بسیار دشوارتر می کند. . . پس موادتان را ساده نگه دارید و تا حد امکان خودتان بپزید.»

سیدنی دیویس، 28 ساله – در سال 2005 تشخیص داده شد

ادغام زندگی بدون استرس با تغییرات رژیم غذایی واقعاً مهم است. این یک نوع تغییر سبک زندگی است. مریض بودن یا درد به من کمک کرد آرام و کندتر شوم. یکی از بزرگترین چیزها در مورد کرون این است که فقط بتوانید سرعت خود را بدون احساس بدی در مورد آن کاهش دهید، بدون اینکه از خودتان عصبانی باشید.

Lauren Gerson، MD – متخصص گوارش دارای گواهی هیئت مدیره

به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کرون، نباید احساس کنید که فقط باید با علائم کنار بیایید یا از آن رنج ببرید. . . وقتی علائمی دارید، همیشه باید با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود تماس بگیرید، بتوانید آن را با او در میان بگذارید و سپس یک برنامه درمانی ارائه دهید.»