در پینترست به اشتراک بگذارید

با علائمی از خستگی و افسردگی گرفته تا درد و پف مفاصل، کم کاری تیروئید یک بیماری آسان برای کنترل نیست. با این حال، کم کاری تیروئید نباید به چرخ سوم ناخوشایند در یک رابطه تبدیل شود.

صرف نظر از اینکه متاهل هستید، در یک رابطه طولانی مدت هستید یا در صحنه دوستیابی هستید، در اینجا پنج نکته از افراد مبتلا به این بیماری آورده شده است.

1. اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

کم کاری تیروئید یک وضعیت دشوار برای توضیح است. در حالی که ممکن است احساس کنید دارید به خوبی خود را توضیح می دهید، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که شریک زندگی شما فقط سرش را تکان می دهد یا با او ابراز همدردی می کند. این، البته، می تواند ناامید کننده باشد و می تواند منجر به گفتگوهای شدید و پرتنش شود. به جای اینکه به تنهایی به آن بپردازید، با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید.

برای آنها پیوندهایی به مقالات، وبلاگ ها یا وب سایت های عالی در مورد این بیماری ایمیل کنید. همچنین، به اشتراک گذاشتن آنچه دیگران مبتلا به این بیماری برای گفتن دارند، ممکن است دیدگاه بهتری به آنها بدهد. از آنها بخواهید برخی از صفحات انجمن کم کاری تیروئید را بررسی کنند. هر کتاب یا جزوه خوبی که در مورد این بیماری خوانده اید با آنها به اشتراک بگذارید. در نظر بگیرید که از آنها بخواهید به پزشک مراجعه کنند. هرچه بیشتر در مورد کم کاری تیروئید بدانند، بیشتر می توانند به شما کمک کنند.

در پینترست به اشتراک بگذارید

2. کمک بخواهید.

کم کاری تیروئید نه تنها بر احساس شما، بلکه بر عملکرد شما نیز تأثیر می گذارد. رفتن به سر کار، شستن ظروف، رفتن به خواربارفروشی یا بردن بچه ها از مدرسه ممکن است قبلاً نسبتاً آسان بوده باشد، اما اکنون ممکن است این کارها مانند شاهکارهای غیرقابل حل به نظر برسد.

اگر چنین است، از شریک زندگی خود کمک بخواهید. آزاد کردن برنامه خود زمان لازم برای استراحت را در اختیار شما قرار می دهد، یا – حداقل – مقداری استرس غیر ضروری را از بین می برد.

در پینترست به اشتراک بگذارید

3. یک کار فعال با هم انجام دهید.

داشتن تیروئید کم کار احتمال ابتلا به مشکلات قلبی عروقی را افزایش می دهد. ورزش منظم می تواند به کاهش این خطرات کمک کند، اما پایبندی به یک برنامه می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر احساس خستگی می کنید. از این به عنوان فرصتی برای استخدام شریک زندگی خود برای کمک به شما در مسیر درست استفاده کنید.

این بدان معنا نیست که شما باید با هم برای یک ماراتن ثبت نام کنید! پیاده روی بعد از شام، چند دور شنا در استخر اجتماعی یا چند بازی تنیس همگی انتخاب های خوبی هستند. این فعالیت‌ها می‌توانند باعث ایجاد انرژی در شما شوند و حتی برخی مکالمات معنادار بین شما و شریک زندگی‌تان را تسهیل کنند.

در پینترست به اشتراک بگذارید

4. راه های دیگری برای صمیمیت پیدا کنید.

ممکن است فکر نکنید که داشتن تیروئید کم کار بر روابط جنسی شما با شریک زندگیتان تأثیر می گذارد، اما ممکن است. خستگی و خستگی می تواند منجر به کاهش میل جنسی و کاهش میل جنسی شود.

اما به طور خودکار فرض نکنید که تلاش شما برای صمیمیت خارج از تصویر است. این به سادگی فرصتی برای شما و شریک زندگیتان است تا راه های دیگری برای صمیمیت پیدا کنید. هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود با هم در آغوش بگیرید، هنگام خرید دستان خود را بگیرید یا با روغن ها و کرم های معطر به یکدیگر ماساژ آرامش بخش بدهید. با گذشت زمان و با درمان مناسب، احتمالاً می‌بینید که میل و میل جنسی به حالت عادی باز می‌گردد.

در پینترست به اشتراک بگذارید

5. صبور باشید.

صبور بودن ممکن است گاهی سخت و دشوار باشد – حتی برای کسانی که مشکل تیروئید ندارند. اما صبر و شکیبایی کلیدی است، و این نحوه برخورد با کم کاری تیروئید است.

بدن، ذهن و روح شما ممکن است برای بیرون رفتن و معاشرت همیشه آماده نباشند. به جای اینکه بیش از حد به خود فشار بیاورید، نیازهای خود را بیان کنید. اگر قبلاً برای رفتن به یک قرار موافقت کرده‌اید و آماده آن نیستید، بپرسید که آیا می‌توانید در عوض آن را تغییر دهید.

از دوستان خود کمک بخواهید. آنها ممکن است شخصی را بشناسند که برای شما مناسب است یا پیشنهاداتی برای ملاقات با دیگران داشته باشند. و به یاد داشته باشید، پیدا کردن یک شریک به زمان نیاز دارد. برای همه.

در پینترست به اشتراک بگذارید