در پینترست به اشتراک بگذارید

اگر مانند بسیاری از مادران آینده هستید، از قبل کیف بیمارستان خود را بسته و آماده کرده اید. شما چندین لباس برای رفتن به خانه برای نوزاد و احتمالاً چند گزینه برای خودتان نیز تهیه کرده اید. شما سوتین، لوازم آرایشی و یک کلاه بافتنی شیرین دارید.

اما آیا به این فکر کرده اید که در حین زایمان چه می پوشید؟

در طرح بزرگ چیزها، لباسی که در حین زایمان و زایمان می پوشید چندان مهم نیست. در حالی که هر بیمارستان یا مرکز زایمان لباسی برای پوشیدن شما فراهم می کند، ممکن است از گرفتن این تصمیم در دستان خود لذت ببرید.

این ایده ها و نکات به شما کمک می کند چیزی راحت و راحت پیدا کنید.

روپوش های بیمارستانی

در حالی که آن‌ها جذاب‌ترین لباس‌ها نیستند، لباس‌های بیمارستانی کاربردی هستند. گیره ها باعث می شوند که به راحتی سوار و پیاده شوند بدون اینکه نیازی به کشیدن آنها روی سرتان باشد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که برای دسترسی آسان شل باشند. به علاوه، می‌توانید هر زمان که نیاز داشته باشید، لباس‌های تازه را به تن کنید.

لباس مجلسی خودت را بخر

اگر ترجیح می دهید لباس بیمارستان نپوشید، می توانید لباس خود را بخرید. روپوش‌ها و روپوش‌های بیمارستانی منحصربه‌فرد به صنعت کلبه تبدیل شده‌اند، به‌ویژه در سایت‌های تجاری مانند Etsy.

بسیاری از بازرگانان در پاسخ به تقاضای زنانی که می خواهند در روز تحویل لباس خاصی بپوشند، لباس می فروشند. این روزها احتمال اینکه یک یا دو عکس در شبکه های اجتماعی برای دیدن دوستان و خانواده به پایان برسد زیاد است. سایر مادران آینده فقط چیزی راحت و کاربردی بدون سبک قبلی می خواهند.

لباس‌هایی با بند نگهدارنده برای ایجاد تماس پوست به پوست و شیر دادن سریع و ساده به نوزاد شما وجود دارد. در صورت انجام اپیدورال، برخی دیگر برای دسترسی آسان پشت باز دارند.

بسته های زایمان

لباس‌های مخصوص زایمان، لباس‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند کاملاً بپوشید. اما همچنان آزادی حرکت کامل و دسترسی آسان را فراهم می کنند. طرح‌ها، رنگ‌ها، الگوها و حتی انتخاب‌های پارچه‌ای زیادی وجود دارد. برای خرید چیزی که مشتاقانه منتظر پوشیدن آن هستید، خرید کنید.

نقطه ضعف احتمالی پوشیدن لباس مجلسی یا روپوش مخصوص زایمان، قیمت آن است. باید از خود بپرسید که آیا ارزش دارد حدود 40 تا 100 دلار برای چیزی که فقط یک بار بپوشید خرج کنید.

لباس خودت

برای برخی از خانم ها، پوشیدن یک تی شرت قدیمی راحت یا لباس خواب، حس آشنایی را ایجاد می کند. این می تواند در حین زایمان و زایمان اطمینان بخش باشد. اما هشدار دهید، زایمان ممکن است کثیف باشد. یکی از مزیت‌های پوشیدن لباس‌های بیمارستانی این است که برای شما مهم نیست که در حین زایمان خراب شوند.

اگر انتخاب می کنید که لباس خود را بپوشید، لباس گشاد را در بالا انتخاب کنید. زیر کمر حرکت زیادی خواهد داشت، بنابراین نیازی به لباس خواب یا یک جفت شورت خواب نیست.

برای مثال می‌توانید یک سوتین ورزشی یا تاپ شیردهی را با یک سه‌راهی بزرگ ست کنید. یا فقط یک سوتین شیردهی را به تنهایی برای حمایت بپوشید. فقط مطمئن شوید که سوتین و لباس شما فاقد فلز باشد. اگر نیاز به زایمان سزارین دارید، فلز به دلیل استفاده از ابزار الکتروکوتر (وسیله ای که برای برش و کوتر زدن استفاده می شود) می تواند باعث سوختگی شود.

این ملاحظات را در نظر داشته باشید اگر تصمیم دارید واقعاً نمی خواهید چیزی که توسط بیمارستان صادر شده است بپوشید.

  • آن را قابل شستشو نگه دارید. هر نوع مایعات بدن را می توان در حین زایمان و زایمان بیرون ریخت. چیزی نپوشید که قابل شستن یا بیرون انداختن کامل نباشد.
  • باز ماندن. دسترسی آسان به شکم و ناحیه تناسلی شما اغلب مورد نیاز است. بین IV، اپیدورال، مانیتور ضربان قلب جنین، چک های دهانه رحم و موارد دیگر، اگر اکثراً لباس هایتان را در نیاورده باشید یا چیزی بپوشید که امکان دسترسی سریع را فراهم می کند، برای همه راحت تر است.
  • اجازه حرکت بدهید. ممکن است در حین زایمان در سالن ها راه بروید یا حرکت کنید. به خاطر داشته باشید که چیزی که امکان حرکت را می دهد و پوششی را فراهم می کند می تواند مهم باشد.
  • مقداری پوست نشان دهید. تماس پوست به پوست با نوزاد شما پس از زایمان ضروری است. اگر در حال شیردهی هستید، نمی خواهید با لباس خود مشکل داشته باشید.

اگر زایمان سزارین برنامه ریزی شده (یا بدون برنامه) انجام می دهید، باید از مقررات بیمارستان خود برای پوشیدن لباس پیروی کنید.

در گاومیش

اگر در حال برنامه ریزی برای زایمان در آب هستید، لباس مایو ممکن است بهترین گزینه باشد. اگر شما غوطه ور نمی شوید و قصد ندارید در طول زایمان زیاد جابجا شوید، ممکن است انتخاب کنید که به سادگی یک سوتین شیردهی بپوشید. می توانید از یک ملحفه یا پتوی نازک برای عفت و راحتی استفاده کنید.

غذای آماده

به خاطر داشته باشید، لباسی که در حین زایمان می پوشید ممکن است اکنون مهم به نظر برسد، اما زمانی که زایمان واقعاً شروع شود، در لیست اولویت های شما بسیار پایین خواهد بود. در آن نقطه، عملکرد و راحتی بر همه چیز برتری خواهد داشت. مهمتر از همه، شما می خواهید در چیزی باشید که سر راه شما قرار نمی گیرد و شما را خیلی داغ نمی کند.

برای روز تحویل آماده می شوید؟ در اینجا ببینید چه چیز دیگری برای بسته بندی نیاز دارید.

در پینترست به اشتراک بگذارید