در پینترست به اشتراک بگذارید

وقتی ازدواج می کنید، واقعاً به احتمال طلاق فکر نمی کنید. ما با افسانه‌هایی بزرگ شده‌ایم که همگی با این جمله ختم می‌شوند: «… و همه آنها تا ابد با خوشی زندگی کردند». اما هیچ کس ما را برای “…و آنها به آرامی از هم جدا شدند تا زمانی که دیگر عشقشان وجود نداشت.”

حدس می‌زنم «تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند» زندگی کردن در قرن‌ها پیش، زمانی که امید به زندگی بسیار کوتاه‌تر بود، آسان‌تر بود، و مردم گاهی در ۲۵ سالگی بر اثر اسکوربوت می‌مردند. اما اکنون، باید به تصویر بزرگ نگاه کنیم. افراد در طول زندگی خود تجربیاتی را تجربه می کنند که آنها را تغییر می دهد. چیزی که در 20 سالگی می خواستید ممکن است آن چیزی نباشد که در 40 سالگی می خواهید. و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد.

در این دوره جدید «گسست شدن آگاهانه» (با تشکر فراوان، گوئینت پالترو)، یک خانواده نیازی به فروپاشی ندارد فقط به این دلیل که ازدواج این کار را می کند. طلاق می تواند و باید یک فرآیند مشارکتی و محترمانه باشد. در اینجا چند ترفند وجود دارد که به من در رسیدن به آن کمک کرد.

1. مطمئن شوید که نهایی است

آیا هنوز امیدی هست؟ من می دانم که این بستگی به علت طلاق دارد، اما مطمئن شوید که هر کاری می توانید برای نجات ازدواج خود انجام داده اید. برو به یک درمانگر مراجعه کن با شریک زندگی خود قرار ملاقات بگذارید. راه های جدیدی را برای ارتباط و برقراری ارتباط امتحان کنید. هیچ چیز بدتر از پشیمانی نیست، و دانستن اینکه شما هر کاری را انجام دادید که از نظر انسانی می توانستید، از آن مراقبت خواهد کرد.

2. از کلمه “D” به سادگی یا به عنوان اولتیماتوم استفاده نکنید

اگر می خواهید همسرتان به شما توجه کند و فریاد بزند “طلاق!” به احتمال زیاد شما را به جایی نمی رساند که می خواهید باشید.

3. از اینکه طلاق چه تأثیری بر فرزندان شما خواهد گذاشت عذاب نکشید

کودکان تاب آور هستند و چیزی که بیش از همه به آن نیاز دارند خانه ای هماهنگ است. کودکان می توانند دعوای والدین خود را ببینند و بشنوند و این می تواند بر آنها تأثیر منفی بگذارد. آنها با والدینی که از هم جدا شده اند و خوشحال هستند، بهتر از والدینی هستند که احساس می کنند موظف هستند با هم بمانند.

در پینترست به اشتراک بگذارید

4. یک تیم باشید

یادم می آید که با شوهرم نشستیم تا به بچه ها بگوییم که قرار است طلاق بگیریم. چشمانشان پر از اشک و ترس از ناشناخته شد. یک واحد والدین قوی باشید، با هم به سؤالات آنها پاسخ دهید، به آنها یک جبهه متحد نشان دهید و همان پیام های کلیدی را بگویید. آماده باشید، این یکی از مهم ترین بحث هایی است که تا به حال با فرزندان خود خواهید داشت.

در پینترست به اشتراک بگذارید

5- بچه ها را هم شامل کنید

بچه ها به من کمک کردند تا برای خانه جدیدم خرید کنم و مبلمان را انتخاب کنم، آنها در مورد رنگ اتاق خود تصمیم گرفتند و روزی که من در حال اسباب کشی بودم، به من کمک کردند تا جعبه ها را همراه با سابقم جابجا کنم. مهمترین پیام اینجاست: علیرغم وجود جدایی، می توان وحدت داشت. همه ما در حال ساختن یک زندگی جدید با هم هستیم و نظرات آنها مهم است.

6. احساسات خود را کنار بگذارید

با حرکت رو به جلو، هر تصمیمی که گرفته می شود باید یک تمرکز و یک تمرکز داشته باشد: آیا این بهترین تصمیم برای بچه هاست؟ هر چیز دیگری بی ربط است.

7. در مورد سابق خود بد صحبت نکنید

هرگز و هرگز چیز بدی در مورد والدین دیگر به فرزندانتان نگویید. هرگز. همیشه. مهم نیست چه کردند. من نمی توانم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنم.

8. مذاکرات خود را با در نظر گرفتن پایان شروع کنید

شما می خواهید یک رابطه همکاری را تقویت کنید، بنابراین موافقت کنید که موافق نباشید. موافقت کنید که برخی چیزها را رها کنید. موافق باشید که منصف باشید. موافق باشید که نمی توانید همه آنها را برنده شوید. قبول کنید که این شخص برای مدت طولانی در زندگی شما خواهد بود. موافق باشید که متمدن باشید. کنار گذاشتن احساسات قوی به نفع همکاری در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

9. از واسطه ها استفاده کنید

ابتدا آنها را امتحان کنید. اگر خوش شانس باشید، هزینه چند جلسه اول پرداخت می شود، اما حتی اگر خوش شانس نباشید، افراد معمولاً در عرض چند ساعت به نتیجه می رسند. برد-برد است. ناگفته نماند که برخورد با آنها بسیار کمتر از برخورد با وکلا استرس زا و تهدید کننده است.

در پینترست به اشتراک بگذارید

10. به خندیدن ادامه دهید

وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، از آن به عنوان چاشنی نوشیدنی هایتان استفاده کنید. منظور من این است که مطمئنا این بهترین زمان زندگی شما نیست، اما هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد و خورشید دوباره طلوع خواهد کرد.

11. مطمئن شوید که یک تیم پشتیبانی عالی دارید

به مامانت زنگ بزن به بابات زنگ بزن با دوستان خود تماس بگیرید. با یک خط کمک تماس بگیرید. سگی را که همیشه می خواستید را بدست آورید. بافندگی را شروع کنید. هر چیزی که به شما کمک می کند روز را سپری کنید.

12. این یک مسابقه نیست

این را نبرد که چه کسی پیروز شد و چه کسی شکست خورد. هیچ کس در طلاق برنده نمی شود. دوره زمانی.

13. سعی کنید نزدیک سابق خود زندگی کنید

می‌دانم، خنده‌دار به نظر می‌رسد، اما وقتی بچه‌تان اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش را در خانه سابقتان فراموش کند و شما مجبور شوید ساعت 9 شب بروید آن را تهیه کنید، قدردان آن خواهید بود وگرنه آن شب در خانه‌تان نمی‌خوابد.

14. هرگز فرزندان خود را مجبور به انتخاب نکنید

هر دو والدین باید در مواقع خاص آنجا باشند. همچنین سعی کنید برای مدتی از آوردن اشخاص ثالث به مناسبت های خاص خودداری کنید. یک فرد جدید در نهایت بخشی از تصویر خواهد بود و باید در آن گنجانده شود، اما همه چیز در زمان مقرر.

15. انعطاف پذیر و سازگار باشید

زندگی اتفاق می افتد و هیچ چیز در قالب نمی گنجد، چه رسد به قالب حضانت مشترک. اجازه ندهید یک ساعت اضافی در اینجا یا آنجا تبدیل به یک موضوع بزرگ شود و آماده باشید که روزها را از برنامه عادی خود خارج کنید.

در پینترست به اشتراک بگذارید

16. روی اپلیکیشن های طراحی شده برای والدین جدا شده سرمایه گذاری کنید

با انجام تکالیف، جشن تولد دوستان، و همه چیز در این میان، به سازماندهی ماندن کمک می کند، به خصوص زمانی که دو برنامه والدین وجود دارد. شما می توانید محتوا را به اشتراک بگذارید و به طور موثر با شریک سابق خود ارتباط برقرار کنید، در حالی که اطلاعات مهمی مانند کارت های سلامت، بیمه، گذرنامه و غیره را به اشتراک بگذارید.

17. فرزندانتان را مجبور نکنید در چمدان زندگی کنند

مطمئناً، آنها می توانند اسباب بازی مورد علاقه خود را از یک خانه به خانه دیگر منتقل کنند، اما سعی کنید وسایل ضروری را در هر دو مکان آماده کنید تا هر بار که مجبور به رفتن به خانه دیگر می شوند، احساس جابجایی را به حداقل برسانید.

18. برنامه حضانت را پیدا کنید که برای کل خانواده شما مناسب باشد

من شخصا متوجه شدم که هفته های متناوب خیلی طولانی به دور از فرزندانم سپری شده است. با این حال، چرخش 2-2-3 ثباتی که من به دنبالش بودم را نداشت. با سابقم تصمیم گرفتیم که چرخش 5-2 بهترین فرمول برای ما باشد. ما به احتمال زیاد وقتی بچه‌ها بزرگتر شدند دوباره به این موضوع مراجعه می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که تصمیم نهایی را بررسی کنند.

19. از آن به عنوان یک تجربه یادگیری استفاده کنید

اگر قرار است طلاق بد باشد، ممکن است چیزی از آن به دست آورید. کمی وقت بگذارید و آنچه را که در رابطه بعدی خود به دنبال آن هستید و همچنین آنچه را که تحمل نمی کنید، روی کاغذ بنویسید. این به شما کمک می کند تا هر چشم انداز جدیدی را در چشم انداز قرار دهید.

20. خیلی سریع خود را در صحنه دوستیابی نیندازید

صحنه تکامل یافته است. بازگشت به فعالیت یک گام بزرگ به جلو است، اما مطمئن شوید که آماده هستید و مطمئن شوید که قوانین جدید تعامل چیست.