در پینترست به اشتراک بگذارید

ما محصولاتی را که فکر می کنیم برای خوانندگان ما مفید هستند، اضافه می کنیم. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنیم در اینجا روند ما است.

خط سلامت فقط مارک ها و محصولاتی را به شما نشان می دهد که ما پشت آن ایستاده ایم.

تیم ما به طور کامل توصیه هایی را که در سایت خود ارائه می دهیم بررسی و ارزیابی می کند. برای اثبات اینکه تولیدکنندگان محصول استانداردهای ایمنی و کارایی را رعایت کرده‌اند، ما:

  • ارزیابی مواد تشکیل دهنده و ترکیب: آیا آنها پتانسیل ایجاد آسیب را دارند؟
  • تمام ادعاهای سلامتی را بررسی کنید: آیا آنها با مجموعه شواهد علمی فعلی مطابقت دارند؟
  • ارزیابی برند: آیا با یکپارچگی عمل می کند و به بهترین شیوه های صنعت پایبند است؟

ما این تحقیق را انجام می دهیم تا بتوانید محصولات قابل اعتماد برای سلامتی و تندرستی خود را پیدا کنید.

درباره روند بررسی ما بیشتر بخوانید.
آیا این مفید بود؟

از زمانی که به یاد دارم، رویای داشتن موهای بلند و روان راپونزل را در سر داشتم. اما متأسفانه برای من، این هرگز کاملاً اتفاق نیفتاده است.

چه ژن های من باشد و چه عادت هایلایت کردن، موهای من هرگز به اندازه ای که تصور می کردم نرسیده است. و بنابراین، در 10 سال گذشته، من در ماموریتی برای دستیابی به موهای بلندتر، قوی تر و سالم تر بودم.

من تعداد زیادی از داستان ها و محصولات همسران پیر را امتحان کرده ام که نوید معجزه رشد مو را می دهند. من شامپوی موی اسب را مصرف کردم (بله، واقعاً – ظاهراً این شامپو دارای خواص جادویی است). من درمان‌های داخل سالن را امتحان کرده‌ام که تکمیل آن ساعت‌ها طول کشیده است و ماساژهای حرفه‌ای منظم پوست سر را برای تحریک فولیکول‌های مو امتحان کرده‌ام. به مدت چهار سال، من حتی قیچی را به طور کامل نگه داشتم. (آیا می توانید انتهای دوشاخه را تصور کنید؟)

اما در سال‌های اخیر، بازار زیبایی مجموعه‌ای از محصولات باورنکردنی را برای آن دسته از ما که رویای قفل‌های بلند و بلند را در سر می‌پرورانیم، معرفی کرده است. در اینجا محصولات و اقداماتی که من شخصاً برای رشد و بهبود موهایم آزمایش و آزمایش کرده ام – و اینکه آیا آنها کارآمد هستند یا نه، آمده است:

1. بازسازی مو

نتیجه: کار می کند!

وقتی برای اولین بار آن را امتحان کردم بدبین بودم، اما حدود دو سال است که ترکیبی از درمان های Olaplex و Smartbond جدید L’Oréal را با نکات برجسته خود اضافه کرده ام. من متوجه تفاوت قابل توجهی شده ام. نه تنها شکستگی بسیار کمتر است، بلکه به نظر می رسد درخشندگی، ضخامت و سلامت کلی موهای من نیز بهبود یافته است.

مسلماً، بر خلاف اکثر درمان‌های مو، اینها تفاوت‌هایی نیستند که فوراً متوجه آن شوید. این محصولات روی زیبایی ظاهری فولیکول‌های مو کار نمی‌کنند، بلکه روی پیوندها و ساختار داخلی مو کار می‌کنند. به هر حال موهای من بسیار نازک و مستعد شکستن هستند، اما درمان‌های بازسازی به آن‌ها در جهت درست کمک می‌کند، از شکستگی جلوگیری می‌کند و آسیب وارد شده در فرآیند رنگ‌آمیزی را به حداقل می‌رساند.

درمان های بازسازی را می توان با رنگ معمول شما مخلوط کرد، یا می توانید آن را در بین درمان های رنگی انجام دهید. درمان معمولاً در چندین بخش تکمیل می شود – دو ویزیت در سالن و مرحله نهایی در خانه. این ارزان نیست، و می دانم که برخی از مردم وسوسه می شوند که تسلیم شوند زیرا از نظر فیزیکی نمی توانند “دیدن” تفاوت. اما من از این به عنوان یک عامل اصلی در سفر بین عکس های قبل و بعد خود یاد می کنم.

2. ماساژ پوست سر

نتیجه: کار کرد!

هنگامی که ماساژ پوست سر به درستی انجام شود، می تواند گردش خون را در فولیکول های مو افزایش دهد. آنها نه تنها استرس را کاهش می دهند، بلکه پوست سر را نیز بهبود می بخشند افزایش استحکام و ضخامت از موهای شما به عبارت دیگر، برای موهای شما عالی است!

من فوراً درگیر شدم. و در حالی که من سعی کردم برای مدتی موهایم را ماساژ دهم (که در حمام یک درمان عالی است، زیرا شما از شستن موهای خود لذت می برید، به جای اینکه احساس کنید این یک کار طاقت فرسا است)، تصمیم گرفتم تنها راه معتبر برای انجام آن این باشد که به دنبال یک متخصص باشید.

این زمانی بود که من ویژگی منحصر به فرد آودا را کشف کردم خدمات سم زدایی پوست سر. این یک درمان کامل بازسازی و متعادل کننده است که مقداری TLC را به پوست سر شما می رساند. از آنجا که اجازه دهید با آن روبرو شویم، آیا ما واقعاً از پوست سر خود به درستی مراقبت می کنیم؟ این بهشتی برای پوست مرده و تجمع محصولات است.

درمان داخل سالن آوودا بسیار آرامش بخش بود: ماساژ پوست سر با چندین مرحله مختلف، از جمله لایه برداری، پاکسازی و مرطوب کردن. حتی یک برس موی حلقه دار مخصوص برای کمک به حذف پوست مرده و سایر تجمعات طراحی شده بود.

سپس درمان با سشوار به پایان رسید. موهای من نسبت به سالهای گذشته روشن تر و تمیزتر به نظر می رسید. پوست سر من هیدراته و سالم بود و طی چند ماه بعد متوجه تفاوت بزرگی در رشد مجددم شدم. موهای من معمولاً نیم اینچ در ماه رشد می کنند (اگر خوش شانس باشم)، اما رشد مجدد در قرار بعدی رنگ آمیزی من بسیار بیشتر از تجربیات قبلی بود.

3. شامپو موی اسب

نتیجه: این کار نکرد.

پس چرا من شامپو زدن را با محصولی که برای اسب ها ساخته شده است شروع کردم؟ خوب، حدس شما به خوبی حدس من است.

فکر می‌کنم جایی خوانده بودم که اسب‌ها شامپوی مخصوصی برای افزایش ضخامت یال، دم و کتشان دارند. بعلاوه، یک جستجوی سریع در گوگل نشان داد که دمی مور، کیم کارداشیان و جنیفر آنیستون – سه خانمی که به خاطر قفل‌های خوش‌طعم‌شان شناخته می‌شوند – همگی طرفدار هستند، بنابراین من کاملاً اطلاعات نادرست نداشتم! و به وضوح گرفتار شده است. برند محبوب Mane`n Tail اکنون مجموعه جدیدی از فرمول پرفروش خود را ارائه کرده است که برای استفاده انسان بهینه شده است.

این شامپو سرشار از پروتئین، غنی شده با روغن زیتون، پاکسازی ملایم را بدون از بین بردن روغن طبیعی موهای شما، تشویق می کند و موهای پرتر، طولانی تر، قوی تر و ضخیم تر را تشویق می کند. من این محصول را چند سال پیش امتحان کردم (زمانی که هنوز برای اسب ها بود). بعد از سفارش از اینترنت، یک ماه یا بیشتر آن را امتحان کردم. مسلماً موهایم تمیز و براق می‌شد، اما احساس نمی‌کردم که ویژگی‌های آبرسانی آن برای موهای اغلب زبر و وز شده‌ام به اندازه کافی قوی است.

و در مورد رشد مو، من تفاوت زیادی متوجه نشدم. بنابراین، من از اسب سواری در اطراف خودداری کردم و به سراغ یک شامپوی متفاوت رفتم. من اکنون از Aussie استفاده می کنم که فوق العاده آبرسان است و ماسک های 3 دقیقه ای معجزه آنها برای ریکاوری موها باورنکردنی هستند. من از Kérastase هم استفاده می کنم. محصولات آنها در محافظت از رنگ و همچنین آبرسانی، نرم کننده و متعادل کننده روغن ها فوق العاده هستند.

4. ممنوع کردن قیچی

نتیجه: این کار نکرد.

در 16 سالگی متقاعد شدم که آرایشگرانم به من دروغ می گویند. من تصور می کردم که همه آنها علیه من توطئه می کردند و به جای تحقق هدفم که رشد معجزه آسا مو بود، به اصلاح منظم به عنوان وسیله ای برای حفظ آنها در تجارت توصیه می کردند. هر بار که فکر می‌کردم موهایم رشد کرده است، آن‌ها را کنده‌اند و ما به حالت اول برمی‌گردیم.

نمی‌توانستم بفهمم چرا آنها بارها و بارها مرا در چنین آشفتگی قرار می‌دهند. بنابراین، برای اینکه ثابت کنم «درست» بودم، چهار سال تمام قیچی را از نزدیک شدن به موهایم منع کردم. در واقع، تا زمانی که 21 ساله نشدم، بالاخره به آرایشگرم اجازه دادم نوک هایم را اصلاح کند.

اجازه می‌دهم چهار سال دوشاخه‌ها سلامت موهایم را به خطر بیندازند. من متقاعد شده بودم که این فداکاری شروع به نتیجه خواهد کرد. متأسفانه هرگز انجام نشد.

در حالی که من مطمئن هستم که اصلاح هر شش هفته فقط در صورتی لازم است که ظاهر خاصی داشته باشید، من اکنون دو بار در سال یک برش خوب دارم و به گذشته نگاه نمی کنم. کوتاه کردن موهای شما را سریعتر رشد نمی کند (علیرغم تشبیه پدرم که موها دقیقاً مانند علف هستند)، اما اصلاح منظم ظاهر، حالت و احساس موهای شما را بهبود می بخشد.

با از بین بردن نوک های ناسالم شکاف شده، موها کمتر دچار شکستگی و وز شدن می شوند. این باعث می شود بسیار ضخیم تر و براق تر به نظر برسد – و حتی طولانی تر! و برای حفظ سلامت موهای شما بسیار مهم است، که اگر بخواهید آن را بلند کنید بسیار مهم است. زیرا، در حالی که می خواهید بلندی موهای راپونزل داشته باشید، می خواهید که مانند موهای او به نظر برسند و احساس کنید.

آرایشگر خوبی را پیدا کنید که به آن اعتماد دارید و او نیز علاقه متقابل به بهبود موهای شما دارد. من هر دو ماه یک بار به سالن نویل در لندن می روم. آنها نه تنها یک تیم فوق العاده دوستانه از آرایشگران را در اختیار دارند تا به شما کمک کنند رویای موهای خود را برآورده کنید، بلکه در فرآیندها و تکنیک های رنگ آمیزی مو نیز پیشگام هستند.

موهای شما بخش بزرگی از وجود شماست. شما نمی خواهید برای اطمینان از این که در بهترین دستان است، دست به کار شوید.

5. مکمل های سلنیوم

نتیجه: آنها کار میکنند!

باز هم وقتی نوبت به مصرف مکمل ها می رسید، بسیار بدبین بودم. سفر IBS من به من اعتقاد زیادی به دارو نداشت، که احتمالاً دلیل من برای عدم اعتماد زیاد به کپسول های خوراکی بود. اما با این حال، فکر کردم ارزش امتحان کردن را دارد.

شروع به تحقیق کردم که کدام بهتر است. در طول مسیر به مکملی به نام سلنیوم برخوردم که یک جزء پروتئین ها که با رشد مو مرتبط هستند. سلنیوم به طور طبیعی در غذاهایی مانند آجیل برزیلی، جو، ماهی تن، اسفناج، تخم مرغ، لوبیا و سیر یافت می شود.

اگر قرص‌های ضدبارداری مصرف می‌کنید (مثل من)، این قرص‌ها می‌توانند باعث کوچک شدن نوزاد شوند کمبود سلنیوم. پس از خواندن این مطلب، یک مکمل نسبتاً طبیعی و اساسی (که با چیزهای دیگری که نشنیده بودم جمع‌آوری نشده بود) در داروخانه محلی خود پیدا کردم و 60 روز ارزش آن را تهیه کردم. شصت روز به 90 و 90 روز به 365 تبدیل شد.

من درگیر این بودم که موهایم چقدر براق، ضخیم و لطیف است. و در حالی که من قدردانی می کنم که سلامت مو نسبی است (و بنابراین، مکمل های سلنیوم ممکن است دارونما باشند)، چند ماه پس از قطع مصرف آنها، متوجه کاهش شدید سلامت مو، افزایش شکستگی و رکود در رشد مو شدم. بنابراین، این چیزی است که من به طور روزانه می پذیرم و به آن سوگند می خورم!

6. ماسک مو خانگی

نتیجه: آنها کار میکنند!

در دوران دانشجویی، بدون توجه به اینکه چقدر می‌خواستم آن‌ها را امتحان کنم، نمی‌توانستم ماسک‌های بسیار گران‌قیمت مو را که نوید رشد معجزه‌آسا را ​​می‌داد، بخرم. بنابراین، من از گوگل استفاده خوبی کردم (دوباره) و دست به کار شدم تا ماسک های موی خودم را بسازم و آنها را آزمایش کنم.

روغن زیتون، آووکادو، مایونز، تخم مرغ، سرکه و حتی آبجو را له کردم. (برای هفته‌ها بعد از آن، بوی خماری می‌دادم.) روغن کرچک، روغن زیتون و آووکادو در نهایت به عنوان محبوب‌ترین و موفق‌ترین ترکیب من ظاهر شدند. من بعد از چند بار استفاده متوجه تفاوت زیادی در براقی، بافت و استحکام موهایم شدم.

درست کردن آنها نیز آسان است: آن را مخلوط کنید، روی موهای مرطوب بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و آبکشی کنید. اگر ماسک موی مورد علاقه‌تان را ندارید، حتماً توصیه می‌کنم این ماسک را امتحان کنید. شاید هرگز به عقب نگاه نکنی!

بردن

بنابراین ما آن را داریم. شش چیز کمی وحشی و حواس پرتی که برای رشد موهایم امتحان کردم. اکنون، پس از 10 سال، موهای بسیار بلندتر، سالم‌تر و براق‌تری دارم و مجبور نیستم هر چند ماه یکبار موهایم را هایلایت کنم.

به خاطر داشته باشید: همچنین هیچ جایگزینی برای یک رژیم غذایی خوب و به حداقل رساندن درمان های حرارتی وجود ندارد، که هر دو به طور قابل توجهی بر ظاهر و احساس موهای شما تأثیر می گذارند. در واقع، من تمام عملیات حرارتی روی موهایم را به مدت یک سال ممنوع کردم و این تفاوت زیادی ایجاد کرد.

صرف نظر از اینکه چه چیزی را امتحان می کنید، لازم به یادآوری است که ژن ها نقش مهمی در ظاهر موهای شما دارند. وقتی صحبت از دوست داشتن موهایتان می شود، بسیاری از آن ها با پذیرفتن موهایی که دارید و کار کردن با آن ها به وجود می آید. سعی کنید چیزهایی را که ندارید رها کنید و راه هایی بیابید تا مطمئن شوید آنچه دارید مکمل شماست!