علیرغم اینکه آزموند پس از اولین حمله ام اس روی صندلی چرخدار بود، با این شعار قدیمی خانوادگی که “من می توانم این کار را انجام دهم” با انکار، ناامیدی و ترس مقابله کرد تا با بیماری خود روبرو شود.

از زمان تشخیص بیماری در سال 2006، دیوید آزموند خواننده با حضور در برنامه “امریکن آیدل”، “امروز”، “سرگرمی امشب” و در رویدادهای بی شماری در سراسر کشور آگاهی خود را در مورد بیماری ام اس افزایش داده است. اکنون، این پسر آلن آزموند، بزرگ‌ترین عضو خانواده اجرای افسانه‌ای از دهه‌های 1960 و 70، با Novartis Pharmaceuticals همکاری کرده است تا کمپین امیدی را با هدف کسانی که مبتلا به ام اس هستند راه‌اندازی کند.

Our Voice In Song نقطه اوج همکاری آنهاست و آهنگ جدید آزموند “I Can Do This” را به نمایش می گذارد، تصنیفی قدرتمند درباره مبارزه او با ام اس که به صورت دانلود رایگان در دسترس است. اگرچه داستان او یک داستان شخصی است، اما هر کسی که در زندگی با موانعی روبرو می شود، می تواند آن را بازگو کند. “من می توانم این کار را انجام دهم” یک پیام جهانی در مورد قدرت تفکر مثبت برای غلبه بر ناملایمات ارائه می دهد.

تازه به ام اس مبتلا شده اید؟ شما این را دارید »

نسخه پدربزرگ برای خوشبختی

“[Music is] آزموند در مصاحبه ای با Healthline توضیح داد که چنین رسانه قدرتمندی برای بیان و حامل پیام است. چالش او این بود که آهنگی در مورد ام اس بنویسد که به احساس او در مورد آن هر روز بپردازد «و نه اینکه آن را شیک، نه خیلی گرم و مبهم کند».

اولین حمله ام اس او را تا کمر بی حس کرد و روی صندلی چرخدار نشست و احساس ناامیدی و نگرانی در مورد آینده داشت. اما او از چاه عمیقی الهام گرفت که به نسل‌ها قبل بازمی‌گردد.

عبارت «من می‌توانم این کار را انجام دهم»، عبارتی که در کودکی به او آموزش داده شد، از پدر پدرش، جورج آزموند آمده است. آزموند گفت که پدربزرگش که یک گروهبان سابق رزمی در ارتش ایالات متحده بود، “مردی سرسخت، فردی واقعا قوی و روحیه ای قوی” بود.

آزموند توضیح داد که چگونه پدربزرگش این پیام را به او داد که زندگی پر از ناملایمات است. او به یاد می آورد که پدربزرگش می گفت: “مشکلات و سختی هایی خواهید داشت، این اتفاق می افتد زیرا این بخشی از زندگی است.” ”

آزموند این نصیحت را جدی گرفت و سعی می کند هر روز با توجه به پیام پدربزرگ زندگی کند. این همان شعاری است که پدرش، آلن، که 28 سال است با ام اس زندگی می کند، نیز با آن زندگی می کند.

دیوید فقط یک بچه کوچک بود که پدرش آلن تشخیص داد، اما او داستان آن روز را شنیده است. وقتی دکتر خبر را داد، مادرش گفت: «پس این ام اس است؟ ما میتونیم این کارو انجام بدیم!” آزموند از یک سلسله طولانی از متفکران مثبت می آید، و نسل قبل از او به خاطر موسیقی شاداب و خوش قلبشان شناخته شده بودند.

10 اپلیکیشن برتر مولتیپل اسکلروزیس را بررسی کنید »

مشارکت

Novartis Pharmaceuticals، سازنده Gilenya، اولین قرص درمانی برای ام اس، مدتی است که از تلاش های Osmond آگاهی و حمایت می کند.

دیوید یکی از اعضای فعال در [MS] هدر سوئدین، سخنگوی Novartis در مصاحبه ای با Healthline توضیح داد. “ما کمی بیش از یک سال پیش به او نزدیک شدیم.”

سوئدین گفت، هر دو طرف در جستجوی راه‌های جدیدی برای توانمندسازی افراد مبتلا به ام‌اس بودند و این ارتباط فقط روی «بسیار بی‌وقفه وصل شدیم و این یک همکاری عالی بود» کلیک کرد.

این همکاری نه تنها شامل راه‌اندازی وب‌سایتی بود که بازدیدکنندگان می‌توانند «من می‌توانم این را انجام دهم» را دانلود کنند، بلکه یک موزیک ویدیو را نیز که Novartis تولید کرده بود، شامل می‌شد. در آن، چندین تصویر از مردم وجود دارد که با ناملایمات شخصی خود روبرو می شوند و برای غلبه بر خود فشار می آورند. در میان افراد اضافی در پس‌زمینه، بیماران واقعی ام‌اس دیده می‌شوند که برای شرکت در آن دعوت شده‌اند.

در ماه‌های آینده، سوئدین به اشتراک گذاشت، “ما به دنبال انجام نوعی “ساخت موزیک ویدئو” هستیم که در آن افراد مبتلا به ام اس را که نقشی را ایفا کرده‌اند، معرفی می‌کنند.

“این باحال بود [the MS patients take part]آزموند گفت. “آنها قطعا در صحنه و خارج از خانه مفید بودند – ما اوقات خوبی را با هم سپری کردیم.”

بیشتر از یک مانترا

علاوه بر ویدیو و دانلود رایگان آهنگ، بازدیدکنندگان وب سایت می توانند نکات دیوید را در مورد چگونگی زندگی مثبت با وجود ام اس بیابند. Osmond از زمانی که Gilenya وارد بازار شد در سال 2010 مصرف کرده است، اما او به سرعت اشاره می کند که مراقبت از خود بیش از مصرف یک قرص وجود دارد.

پیام او در مورد قدرت گرفتن برای مراقبت از سلامت شما است. او به Healthline گفت که مردم را تشویق می‌کند «نه فقط کنار بیایند، نه فقط انکار کنند، بلکه واقعاً فعال باشند». او امیدوار است که افراد مبتلا به ام اس صریح و صادقانه با پزشکان خود صحبت کنند و «به همان اندازه یاد بگیرند [they] می توان.”

Can Do Multiple Sclerosis، یک سازمان پیشرو در حمایت از بیماران، در این ماه از Osmond با جایزه Can Do 2014 در شهر نیویورک تجلیل خواهد کرد. او به دلیل کمک هایش در بهبود زندگی افراد مبتلا به ام اس مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. از ماه آینده، او یک تور چند شهر را برای به اشتراک گذاشتن داستان انگیزشی خود و اجرای آهنگ جدید خود در رویدادهای محلی انجمن ام اس آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط: آیا مولتیپل اسکلروزیس با باکتری های معیوب روده شروع می شود؟ »

عکس دیوید آزموند توسط Novartis.